Salon Agata w Bydgoszczy przyjął pierwszych klientów!
W piątek, 27 sierpnia marka Agata otworzyła swój 32. salon. Nowy obiekt zlokalizowany przy ul.Jasinieckiej 4 w Bydgoszczy to trzecia inwestycja firmy w województwie kujawsko–pomorskim. Salon Agata został wybudowany tuż obok Centrum Handlowego Auchan Bydgoszcz. Marka przygotowała dla klientów wyjątkowe promocje, w tym specjalną gazetkę oraz rabaty na wszystkie meble i dodatki do aranżacji wnętrz.
Na klientów, którzy odwiedzili sklep w dniu otwarcia, czekały inspiracje oraz pomysły na dekoracje wnętrz, w tym aż 94 boksy z kolekcjami do pokoju dziennego, 24 boksy z kolekcjami do sypialni i 18 boksów z aranżacjami kuchennymi. Poza meblami, w ofercie marki znalazł się również szeroki wybór dodatków i akcesoriów do aranżacji wnętrz w różnych stylach, w tym m.in.: tekstylia, lampy czy dywany, a także akcesoria do kuchni i łazienki. W salonie Agata w Bydgoszczy można znaleźć także dedykowane przestrzenie, m.in. specjalną strefę tapicerowanych paneli i zagłówków, z których można stworzyć własną dekorację ściany lub wezgłowie łóżka oraz strefę dla graczy z bogatym wyborem foteli i biurek gamingowych.
- Jesteśmy dumni, że marka Agata cieszy się tak dużym zainteresowaniem w województwie kujawsko-pomorskim. Po Toruniu i Włocławku jest to nasza trzecia inwestycja w regionie. Oferta salonu w Bydgoszczy już w dniu otwarcia zgromadziła mieszkańców miasta i okolic, którzy chętnie wybrali się do nas na wnętrzarskie zakupy. Dokładamy wszelkich starań, żeby niezmiennie inspirować Polaków do zmian w swoich czterech kątach tak, aby każdy klient znalazł w sklepie coś dla siebie – komentuje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.
Budowa salonu Agata w Bydgoszczy o powierzchni ponad 14 tys. m2 rozpoczęła się we wrześniu 2020 roku. Obiekt powstał we współpracy z Ceetrus Polska, właścicielem 24 obiektów handlowych oraz firmą Nhood, która kompleksowo realizuje i obsługuje centra oraz galerie handlowe należące do Ceetrus. Salony Agata wybudowane przy udziale tego partnera znajdują się na Pomorzu przy Porcie Rumia Centrum Handlowym Auchan oraz na terenie dolnośląskiego Centrum Handlowego Auchan Bielany we Wrocławiu.
Marka Agata z okazji otwarcia nowego obiektu, przygotowała specjalną gazetkę promocyjną, która będzie obowiązywała do 4 września. Klienci znajdą w niej atrakcyjne rabaty na meble i dodatki.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.