Komunikaty PR

Salon Agata w Bydgoszczy przyjął pierwszych klientów!

2021-08-30  |  01:00
Biuro prasowe

W piątek, 27 sierpnia marka Agata otworzyła swój 32. salon. Nowy obiekt zlokalizowany przy ul.Jasinieckiej 4 w Bydgoszczy to trzecia inwestycja firmy w województwie kujawsko–pomorskim. Salon Agata został wybudowany tuż obok Centrum Handlowego Auchan Bydgoszcz. Marka przygotowała dla klientów wyjątkowe promocje, w tym specjalną gazetkę oraz rabaty na wszystkie meble i dodatki do aranżacji wnętrz.

Na klientów, którzy odwiedzili sklep w dniu otwarcia, czekały inspiracje oraz pomysły na dekoracje wnętrz, w tym aż 94 boksy z kolekcjami do pokoju dziennego, 24 boksy z kolekcjami do sypialni i 18 boksów z aranżacjami kuchennymi. Poza meblami, w ofercie marki znalazł się również szeroki wybór dodatków i akcesoriów do aranżacji wnętrz w różnych stylach, w tym m.in.: tekstylia, lampy czy dywany, a także akcesoria do kuchni i łazienki. W salonie Agata w Bydgoszczy można znaleźć także dedykowane przestrzenie, m.in. specjalną strefę tapicerowanych paneli i zagłówków, z których można stworzyć własną dekorację ściany lub wezgłowie łóżka oraz strefę dla graczy z bogatym wyborem foteli i biurek gamingowych.

 

- Jesteśmy dumni, że marka Agata cieszy się tak dużym zainteresowaniem w województwie kujawsko-pomorskim. Po Toruniu i Włocławku jest to nasza trzecia inwestycja w regionie. Oferta salonu w Bydgoszczy już w dniu otwarcia zgromadziła mieszkańców miasta i okolic, którzy chętnie wybrali się do nas na wnętrzarskie zakupy. Dokładamy wszelkich starań, żeby niezmiennie inspirować Polaków do zmian w swoich czterech kątach tak, aby każdy klient znalazł w sklepie coś dla siebie komentuje Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.

 

Budowa salonu Agata w Bydgoszczy o powierzchni ponad 14 tys. m2 rozpoczęła się we wrześniu 2020 roku. Obiekt powstał we współpracy z Ceetrus Polska, właścicielem 24 obiektów handlowych oraz firmą Nhood, która kompleksowo realizuje i obsługuje centra oraz galerie handlowe należące do Ceetrus. Salony Agata wybudowane przy udziale tego partnera znajdują się na Pomorzu przy Porcie Rumia Centrum Handlowym Auchan oraz na terenie dolnośląskiego Centrum Handlowego Auchan Bielany we Wrocławiu.

 

Marka Agata z okazji otwarcia nowego obiektu, przygotowała specjalną gazetkę promocyjną, która będzie obowiązywała do 4 września. Klienci znajdą w niej atrakcyjne rabaty na meble i dodatki.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.