Savills IM hires Adam Alari to drive growth in the Living space
Savills Investment Management (“Savills IM”), the international real estate investment manager, has hired Adam Alari as Head of European Living Research. Based in London, he will report to Andrew Allen, Global Head of Research, Product Strategy and Development.
Adam’s appointment underlines Savills IM’s commitment to expanding its expertise and product offering in the Living space. His experience across the commercial living spectrum ranging from core to value-add strategies make him ideally qualified to strengthen Savills IM’s capabilities in this fast-growing sector.
Adam brings a wealth of broader residential real estate research experience to his new role. He joins from AXA, where most recently he covered global living research & strategy and helped to launch its open-ended European residential fund. Prior to AXA, Adam was an analyst at M&G covering a range of sectors as well as working on their flagship UK open-ended commercial property fund.
Adam Alari, Head of European Living Research, Savills Investment Management, commented: “I am delighted to join such a dynamic and innovative team with such a strong reputation in the European real estate market. I look forward to working closely with my colleagues in the research and investment teams to identify new residential opportunities arising from the structural undersupply of housing and changing demographic trends.”
Andrew Allen, Global Head of Research, Product Strategy & Development, Savills Investment Management, added: “We are thrilled to welcome Adam to the team. His wide industry experience, working extensively on Living sector products, will prove invaluable as we continue to drive the growth of our product offering and research capabilities across the residential space.”
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.