Komunikaty PR

Ścisła współpraca Panattoni ze studentami – III edycja Top Young 100 zakończona

2021-03-26  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider nieruchomości przemysłowych w Europie, podsumowuje III edycję programu Top Young 100. Tym razem zadaniem studentów było stworzenie rzetelnej analizy kosztów życia budynków magazynowych i przemysłowych. Projekt wpisał się w  koncepcję „Go Earthwise with Panattoni”, a jego efektem było wdrożenie w obiektach firmy szeregu innowacyjnych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju i ekologii. Ponadto dział sustainability Panattoni zasilił jeden z uczestników programu – Mirosław Gromek, student logistyki na Politechnice Białostockiej.

Zdolni i efektywni. Panattoni po raz trzeci wzięło udział w projekcie Polskiego Stowarzyszenia Menadżerów Logistyki i Zakupów Top 100 Young. Sześcioosobowa grupa studentów uczelni technicznych i ekonomicznych stworzyła rozszerzoną analizę efektywności potencjalnego wdrożenia wybranych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju w obiektach magazynowych i przemysłowych. Raport objął systemy wodne – w obiektach oraz na zewnątrz budynku – systemy oszczędności energii, a także szereg innych rozwiązań jak zielone ściany z mchu zamiast wełny, czy ekologiczne dachy. Zespół dokonał analizy LCC (Life Cycle Cost). Wskazał zalety i wady konkretnych rozwiązań oraz, zestawiając je z kosztami, określił zasadność ich implementacji.

W wyniku pracy zespołu, deweloper rozwinął systemy wykorzystujące szarą wodę i deszczówkę oraz wdrożył w wybranych obiektach nowe materiały ze zmniejszonymi wartościami LZO (lotnych związków organicznych) i śladu węglowego. Jak wskazuje Emilia Dębowska,  Sustainability Manager i: „Współpraca z grupą studentów w ramach programu była bardzo wartościowym i owocnym doświadczeniem. Uczestnicy realizowali zadanie bardzo sprawnie, zawsze pozostając otwartym na merytoryczne i inspirujące dyskusje, które szybko przeradzały się w działanie. Świeże spojrzenie młodych ludzi na wiele procesów i rozwiązań pomogło w rozwinięciu naszej „zielonej” oferty”.

Panattoni docenia młode talenty. Poza cenną wiedzą Panattoni zyskało także nowego członka zespołu. Jeden z uczestników III edycji Top 100 Young – Mirosław Gromek, student logistyki na Politechnice Białostockiej – dołączył do zespołu Sustainability, jako Coordinator i wspiera firmę na rzecz kolejnych „zielonych rewolucji”. Uczestniczy w pracach zarówno na etapie projektowania inwestycji, jak i realizacji kolejnych obiektów powstających zgodnie z koncepcją zrównoważonego rozwoju.

Panattoni po raz trzeci wzięło udział w programie TOP 100 Young. W poprzednich odsłonach uczestnicy przygotowali raport o koncepcji magazynu idealnego o charakterze spekulacyjnym, a także analizę dotyczącą nowych lokalizacji pod inwestycje przemysłowe w obliczu realizacji koncepcji Nowego Jedwabnego Szlaku z uwzględnieniem rozwoju ośrodków urbanizacyjnych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.