Komunikaty PR

Ścisła współpraca Panattoni ze studentami – III edycja Top Young 100 zakończona

2021-03-26  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider nieruchomości przemysłowych w Europie, podsumowuje III edycję programu Top Young 100. Tym razem zadaniem studentów było stworzenie rzetelnej analizy kosztów życia budynków magazynowych i przemysłowych. Projekt wpisał się w  koncepcję „Go Earthwise with Panattoni”, a jego efektem było wdrożenie w obiektach firmy szeregu innowacyjnych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju i ekologii. Ponadto dział sustainability Panattoni zasilił jeden z uczestników programu – Mirosław Gromek, student logistyki na Politechnice Białostockiej.

Zdolni i efektywni. Panattoni po raz trzeci wzięło udział w projekcie Polskiego Stowarzyszenia Menadżerów Logistyki i Zakupów Top 100 Young. Sześcioosobowa grupa studentów uczelni technicznych i ekonomicznych stworzyła rozszerzoną analizę efektywności potencjalnego wdrożenia wybranych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju w obiektach magazynowych i przemysłowych. Raport objął systemy wodne – w obiektach oraz na zewnątrz budynku – systemy oszczędności energii, a także szereg innych rozwiązań jak zielone ściany z mchu zamiast wełny, czy ekologiczne dachy. Zespół dokonał analizy LCC (Life Cycle Cost). Wskazał zalety i wady konkretnych rozwiązań oraz, zestawiając je z kosztami, określił zasadność ich implementacji.

W wyniku pracy zespołu, deweloper rozwinął systemy wykorzystujące szarą wodę i deszczówkę oraz wdrożył w wybranych obiektach nowe materiały ze zmniejszonymi wartościami LZO (lotnych związków organicznych) i śladu węglowego. Jak wskazuje Emilia Dębowska,  Sustainability Manager i: „Współpraca z grupą studentów w ramach programu była bardzo wartościowym i owocnym doświadczeniem. Uczestnicy realizowali zadanie bardzo sprawnie, zawsze pozostając otwartym na merytoryczne i inspirujące dyskusje, które szybko przeradzały się w działanie. Świeże spojrzenie młodych ludzi na wiele procesów i rozwiązań pomogło w rozwinięciu naszej „zielonej” oferty”.

Panattoni docenia młode talenty. Poza cenną wiedzą Panattoni zyskało także nowego członka zespołu. Jeden z uczestników III edycji Top 100 Young – Mirosław Gromek, student logistyki na Politechnice Białostockiej – dołączył do zespołu Sustainability, jako Coordinator i wspiera firmę na rzecz kolejnych „zielonych rewolucji”. Uczestniczy w pracach zarówno na etapie projektowania inwestycji, jak i realizacji kolejnych obiektów powstających zgodnie z koncepcją zrównoważonego rozwoju.

Panattoni po raz trzeci wzięło udział w programie TOP 100 Young. W poprzednich odsłonach uczestnicy przygotowali raport o koncepcji magazynu idealnego o charakterze spekulacyjnym, a także analizę dotyczącą nowych lokalizacji pod inwestycje przemysłowe w obliczu realizacji koncepcji Nowego Jedwabnego Szlaku z uwzględnieniem rozwoju ośrodków urbanizacyjnych. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.