Komunikaty PR

Sieć handlowa wynajmuje od Panattoni ponad 35 000 m kw. w Gliwicach

2020-04-01  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Panattoni, lider rynku nieruchomości powierzchni przemysłowych w Europie, wynajął 35 000 m kw. w Panattoni Park Gliwice III. Tym samym kolejne centrum dystrybucyjne dewelopera zostało skomercjalizowane w całości. Najemca wprowadzi się do parku jeszcze w kwietniu bieżącego roku i będzie w nim realizować zamówienia e-commerce.

Wynajem od ręki. Panattoni, jako najbardziej aktywny deweloper powierzchni przemysłowej w Europie z realizowanym obecnie 1,5 mln. powierzchni, odpowiada na potrzeby rynku od ręki. Deweloper wynajął 35 000 m kw. w Panattoni Park Gliwice III jednej z sieci handlowych, która będzie realizowała zamówienia internetowe produktów z segmentu nieżywnościowego jak odzież, akcesoria sportowe, ogrodowe czy do domu, w tym również sprzęt AGD. Najemca wprowadzi się do parku jeszcze w kwietniu br., dzięki temu zapewni swoim konsumentom stały dostęp do oferty.

Najem w Panattoni Park Gliwice III komentuje Marek Dobrzycki, Managing Director w Panattoni: - „Wymuszona obecną sytuacją zmiana zachowań zakupowych konsumentów i przeniesienie się ich aktywności z klasycznych kanałów dystrybucji do internetu sprawiły, że sieci handlowe poszukują dodatkowej powierzchni magazynowej. Dzięki skali działań Panattoni przez ostatnie lata, jesteśmy w stanie zabezpieczyć pożądaną dzisiaj powierzchnię magazynową i pomóc naszym klientom przestawić się z zarządzania łańcuchem w trybie just-in-time”.

Skomercjalizowany w 100%. Panattoni Park Gliwice III to nowoczesne centrum dystrybucyjne o powierzchni 168 500 m kw. w ramach czterech budynków. Inwestycja jest położona w zachodnio-północnej części Górnego Śląska, strategicznej lokalizacji nie tylko dla podmiotów poszukujących powierzchni magazynowej, ale i potencjału inwestycyjnego. Dodatkowo idealna lokalizacja parku, bezpośrednio przy najważniejszych węzłach komunikacyjnych – zaledwie 2,5 km od Węzła Sośnica łączącego A1 z A4 – sprawiły, że park został wynajęty całości.

Potencjał skali. Od początku działalności w Europie (Polska, Niemcy, Czechy, Słowacja i Wielka Brytania) Panattoni wybudowało 9,6 mln kw. To tu popyt na magazyny w 2019 sięgnął 3,75 mln mkw., a zasoby powierzchni powiększyły się o 2,8 mln m kw., z czego Panattoni dostarczyło blisko 60 proc. (ponad 1,66 mln m kw.). Obecnie deweloper pracuje nad rozbudową własnych parków lokalizacjach zarówno na rynkach głównych w Warszawie, na Górnym i Dolnym Śląsku, w Poznaniu i Polsce Centralnej, jak i na zainicjowanych przez siebie rynkach wschodzących. Rozwijany jest również koncept City Logistics Parks, a także obiekty realizowane na indywidualne zamówienia klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości House of Skills i e-learning.pl na dłużej w warszawskim Bolero Office Point 1 Biuro prasowe
2024-05-20 | 09:00

House of Skills i e-learning.pl na dłużej w warszawskim Bolero Office Point 1

Konsorcjum doradczo-szkoleniowe, właściciel marek House of Skills oraz e-learning.pl, jedna z największych i najdłużej działających na polskim rynku firm szkoleniowo-doradczych,
Nieruchomości House of Skills and e-learning.pl extend lease at Bolero Office Point 1
2024-05-20 | 09:00

House of Skills and e-learning.pl extend lease at Bolero Office Point 1

Consulting and Training Consortium, owner of House of Skills and e-learning.pl brands, one of Poland’s largest and oldest training and consulting companies, has extended its lease at Bolero
Nieruchomości Czy to już koniec spadków cen materiałów budowlanych?
2024-05-17 | 10:00

Czy to już koniec spadków cen materiałów budowlanych?

Na rodzimym rynku materiałów budowlanych korekta cenowa wciąż jest obowiązującą tendencją, jednak w kwietniu pojawiły się pierwsze wyraźne symptomy jej wygaszania. Po raz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Komunikacja celów środowiskowych w centrum zainteresowania biznesu. Takich informacji coraz częściej szukają konsumenci

Z roku na rok coraz więcej firm kładzie nacisk na kwestie zrównoważonego rozwoju. Trend ten lata temu rozpoczęły przedsiębiorstwa świadome swojego wpływu na środowisko naturalne, klimat i lokalne społeczności, w których funkcjonują. Obecnie coraz częściej katalizatorem napędzającym tego typu działania są wymagania konsumentów, którzy oczekują od firm takiej odpowiedzialności, a także coraz większa presja regulacyjna ze strony UE. Z każdym rokiem przybywa deklaracji biznesu dotyczących ograniczania emisji, dążenia do neutralności klimatycznej i nowych, prośrodowiskowych inicjatyw. – Teraz cała sztuka w tym, żeby te działania dobrze komunikować – mówi Aleksandra Majda, ekspertka ESG Impact Network i Agencji Go Green.

Bankowość

Przewodniczący KNF: Niepokoi nas ograniczone zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami. To wpływa na niski popyt na kredyty inwestycyjne

W I kwartale 2024 roku banki poprawiły wyniki, mimo że bazą porównawczą jest znakomity dla nich 2023 rok. Mają więc możliwości udzielania kredytów firmom na rozwój. Problemem jest jednak wstrzemięźliwa postawa samych przedsiębiorstw w zaciąganiu pożyczek inwestycyjnych oraz poszukiwaniu innych źródeł finansowania inwestycji. Bolączką polskiego rynku jest zwłaszcza słabość rynku kapitałowego, czyli finansowania poprzez giełdę.

Przemysł

Trwają intensywne przygotowania do polskiej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Siedem eksperymentów jest już w trakcie budowy

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w kosmosie, wpływ długotrwałego pobytu w kosmosie na zdrowie psychiczne, ale też na układ odpornościowy – to niektóre z obszarów eksperymentów, które zostaną przeprowadzone w warunkach mikrograwitacji podczas pierwszej polskiej misji na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. W ubiegłym tygodniu Europejska Agencja Kosmiczna podpisała siedem kontraktów na ich realizację z polskimi instytucjami i firmami. – Ta lista będzie się wydłużać i mam nadzieję, że wszystkie wybrane 18 projektów poleci na stację kosmiczną – mówi Sławosz Uznański, astronauta, który będzie przeprowadzać te eksperymenty na orbicie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.