Spółka z grupy LVMH wybrała Metropolitan Warszawa
Moët Hennessy Polska, firma należąca do grupy Louis Vuitton Moët Hennessy – największego na świecie konglomeratu zarządzającego markami i dobrami luksusowymi, dołączyła do grona najemców Metropolitan Warszawa. Nowa siedziba Moët Hennessy Polska zajmuje 600 mkw. nowoczesnej przestrzeni biurowej z widokiem na Raffles Europejski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego.
Moët Hennessy Polska jest częścią grupy Louis Vuitton Moët Hennessy, zrzeszającej ponad 70 marek luksusowych z całego świata z branży modowej, kosmetycznej, biżuteryjnej oraz alkoholowej. Do grupy należą najbardziej prestiżowe marki globu, m.in. Louis Vuitton, Dior, Fendi, czy Givenchy. Świat alkoholi Moët Hennessy reprezentowany jest przez marki posiadające bogatą historię oraz doskonałą jakość produktów, powstałych dzięki wieloletniej tradycji. W portfolio firmy znajduje się bogata gama marek szampańskich, takich jak Dom Pérignon, Moët Chandon, Veuve Cliquot, Ruinart czy Krug oraz światowej sławy marki wysokoprocentowe: Hennessy Cognac, Glenmoragie, Ardbeg Whisky czy Belvedere Vodka – jedyny polski produkt w rodzinie LVMH i zarazem pierwsza na świecie wódka w segmencie super premium.
– Dołączenie do grona najemców Metropolitan Warszawa firmy Moët Hennessy Polska stanowi dla nas powód do dumy. Jest to również potwierdzenie skuteczności naszych działań, zmierzających do transformacji Metropolitan Warszawa w miejsce skupiające najbardziej prestiżowe globalne firmy i marki, z nadzwyczajną historią i tradycjami. Nasz budynek oferuje wyjątkowe środowisko pracy, sprzyjające kreatywności i innowacjom, w otoczeniu prestiżowej i eleganckiej części Warszawy. Jestem przekonana, że zespół Moët Hennessy Polska będzie doskonale czuł się w nowych przestrzeniach w Metropolitanie, co przełoży się na kolejne sukcesy firmy – powiedziała Joanna Kowalska-Szymczak, założycielka i CEO EBRU Capital, firmy pełniącej rolę asset managera Metropolitan Warszawa.
Firma Moët Hennessy Polska przeprowadziła się do Metropolitan Warszawa w sierpniu br. Jej nowa siedziba obejmuje 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni komercyjnej, usytuowanej na 4. piętrze z widokiem na Raffles Europejski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego. Wyjątkowa przestrzeń, składa się z części biurowej oraz eventowej, przygotowanej z myślą o wydarzeniach specjalnych dla pracowników i gości firmy. Długoterminowa umowa pomiędzy Moët Hennessy Polska a Metropolitan Warszawa została zawarta na zasadach zielonego najmu.
– Dynamiczny rozwój firmy i powiększający się zespół spowodowały, że dotychczasowa przestrzeń biurowa okazała się niewystarczająca. To skłoniło nas do poszukiwania nowej lokalizacji. Wybór padł na budynek Metropolitan, który przekonał nas otwartą przestrzenią biurową, strategicznym położeniem w centrum Warszawy oraz atrakcyjnym widokiem na Ogród Saski i Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego – skomentował Tomasz Urbański, General Manager Moët Hennesy Poland & Ukraine.
Metropolitan Warszawa to najwyższej klasy budynek z biurami i luksusową przestrzenią handlowo-usługową na parterze, wyróżniający się ponadczasowymi rozwiązaniami architektonicznymi – w tym przestronnym, publicznym dziedzińcem. Metropolitan Warszawa usytuowany jest przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie, tuż przy Ogrodzie Saskim i Trakcie Królewskim. Inwestycja oferuje 33 600 mkw. najwyższej jakości powierzchni biurowej oraz 3 300 mkw. przestrzeni handlowo-usługowej dostępnej z ulicy.
W trzech charakterystycznych, siedmiokondygnacyjnych bryłach, oprócz najwyższej klasy powierzchni biurowych, mieszczą się również butiki z ekskluzywnymi markami, prestiżowy klub fitness, kawiarnie. W budynku znajduje się także 441 miejsc parkingowych w garażu podziemnym, w tym parking publiczny oraz stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dostępna jest również infrastruktura dla rowerzystów.
Potwierdzenie jakości Metropolitan Warszawa i zastosowanych w budynku rozwiązań przyjaznych środowisku stanowi certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Najwyższy standard procedur bezpieczeństwa w obiekcie został natomiast wyróżniony oceną WELL Health-Safety Rating. Z kolei najlepsza łączność cyfrowa, jakość rozwiązań teletechnicznych i planów awaryjnych zostały potwierdzone certyfikatem WiredScore na najwyższym poziomie Platinum.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.