STB Budownictwo z nowymi menadżerami
Elwira Jastrzębska
Communicatio PR
Pl. Konesera 10a
03-736 Warszawa
elwira|communicatiopr.com| |elwira|communicatiopr.com
501731234
https://www.linkedin.com/company/27242958/admin/
Należąca do Grupy STB spółka STB Budownictwo chce powalczyć o nowe obszary rynku budowlanego. Spółka w ostatnich miesiącach konsekwentnie wzmacnia zespół. Nowi menagerowie wnoszą do organizacji nie tylko wieloletnie doświadczenia w realizacji bardzo różnorodnych inwestycji, ale przede wszystkim kompetencje, które pozwolą na jeszcze lepsze zarządzanie projektami prowadzonymi przez zespół STB.
W październiku zespół STB Budownictwo został wzmocniony przez Andrzeja Marczewskiego, który objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego Generalnego Wykonawstwa. W swojej inżynierskiej i menadżerskiej karierze pracował on m.in. dla takich marek jak Budimex, Exbud, Mostostal czy Bilfinger-Berger.
Przeszedł wszystkie etapy kariery zawodowej w budownictwie, począwszy od inżyniera budowy do prezesa zarządu czołowych spółek włącznie. Organizował i nadzorował jako inwestor zastępczy kluczowe inwestycje Warszawy - Trasę̨ Siekierkowską, Most Świętokrzyski, tunel pod Wisłostradą, a także most w Płocku i wiele innych projektów infrastrukturalnych.
Z kolei dyrektorem Działu Zarządzania Projektami STB Budownictwo został
w lipcu Jacek Jerzy Kowalski. To chodząca encyklopedia wiedzy i doświadczeń nt. prowadzenia projektów z zakresu budownictwa infrastrukturalnego i kubaturowego. Doradca zarządów oraz prezes zarządu firm w branży infrastruktury.
W swojej karierze odpowiadał za wysokobudżetowe inwestycje w takich firmach jak Budimex, Feroco, Hydrobudowa 9, NCC Polska, Strabag. Zbudował II Odcinek Autostrady A2 o wartości 4,036 mld. PLN, uzyskując komplet pozwoleń́ na użytkowanie i oddając go do ruchu 6 miesięcy przed planowanym terminem ostatecznego ukończenia. Uzyskał pierwszy w Polsce „Platynowy” Certyfikat Systemu DGNB dla budowanej fabryki w Tczewie.
Nowe osoby w strukturze STB to istotne wzmocnienie naszego zespołu. Pod szyldem STB Budownictwo działamy od 2012 roku, ale nasza spółka jest kontynuatorem podmiotów, które swoje doświadczenie w budownictwie zdobywały od początku lat 90. Na przestrzeni lat wypracowaliśmy sobie solidne fundamenty funkcjonowania, na których budujemy nasze relacje biznesowe. Teraz czas na kolejny krok, w którym skupiamy się na rozwoju strategicznych obszarów i konsekwentnej realizacji naszych celów. Pozwoli nam to na wejście w nowe, bardziej zaawansowane projekty i oferowanie partnerom biznesowym usług opartych na wysokiej efektywności, optymalizacji rozwiązań technicznych, materiałowych i ekonomicznych – podsumowuje Jarosław Przybyszewski, prezes Grupy STB.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.