SZLACHETNA KOSTKA BRUKOWA CZY PŁYTY TARASOWE?
Szlachetna kostka brukowa to zachowana precyzja wymiarowa, trwałość barw i staranne wykończenie nawierzchni. Wszystko co zamyka się w zwrocie jakość kostki brukowej. Płyty tarasowe to gładka nawierzchnia o delikatnym rysunku. Korfu łączy obie możliwości.
Duża kwadratowa płyta, duża kwadratowa kostka i prostokąt o długości boków równych ich wymiarom są podstawą do tworzenia charakterystycznego rysunku nawierzchni. Nawierzchnia Korfu tworzy harmonijny wzór, który dopasowuje się do otaczającej architektury i żywej zieleni ogrodu. Korfu to kostka z mikrofazą. Nawierzchnia jest gładka i komfortowa w użytkowaniu.
Pełne dopasowanie gwarantuje odpowiednia barwa. Jaki kolor kostki brukowej? Do architektury nowoczesnej odpowiednie będą: szary i grafit. Barwne melanże pozwolą się dopasować do indywidualnych gustów i stylów architektonicznych. Co to jest color-mix? Technologia barwienia kostki brukowej nie pozostawia niczego przypadkowi. Color-mix gwarantuje czyste i efektowne barwy nawet na małej powierzchni. Nawierzchnia obserwowana z dystansu daje wrażenie bloków wyciętych z naturalnej skały.
Jaki impregnat do kostki brukowej? Korfu nie potrzebuje impregnacji. Uszczelnienie następuje podczas procesu produkcji i obejmuje całą masę tworzącą kostkę. Jest przez to skuteczniejsze i trwalsze (SMC - System Czystej Nawierzchni) od impregnacji powierzchniowej.
KOSTKI / PŁYTY TARASOWE KORFU Wymiary: 19,8 x 19,8 cm; 39,8 x 39,8 cm; 19,8 x 39,8 cm Grubość: 6 cm Kolorystyka: szary, grafit (gładki); kasztanowy, stalowy, muszlowy (color-mix) Producent: Buszrem |

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.