Tarasy II – kolejna inwestycja SGI
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Firma SGI rozpoczęła realizację nowej inwestycji. Usytuowane na Dolnym Mokotowie Tarasy II, to kameralny projekt stworzony z myślą o tych, którzy cenią sobie komfort życia, wygodę oraz estetykę. Starannie zaplanowana architektura łączy nowoczesny design z praktycznymi rozwiązaniami, tworząc unikalne przestrzenie otoczone zielenią.
Inwestycja pełna nowatorskich rozwiązań
Architektura budynku z przestronnymi tarasami, naturalnie wpisuje się w zielony krajobraz tej części Warszawy. Butikowa inwestycja obejmuje 45 apartamentów o zróżnicowanych metrażach od 42 m2 do 160 m2. Została stworzona z myślą o tych, którzy cenią sobie elegancję i wygodę w zacisznym otoczeniu. Projekt wyróżniają przestronne ogrody, tarasy i balkony. Ostatnia kondygnacja została wyposażona w spiralne schody prowadzące na taras na dachu. Reprezentacyjne wejście z zadaszoną bramą oraz portiernia zapewnią bezpieczeństwo mieszkańców. Dla ich komfortu przewidziano plac zabaw oraz strefę rekreacji.
Inwestycja zaprojektowana przez renomowaną pracownię HRA Architekci będzie charakteryzować się atrakcyjnie ukształtowaną bryłą, zapewniającą mieszkańcom jednocześnie walory widokowe i prywatność. Atutem inwestycji są otwarte widokowo narożniki z balkonami i panoramicznymi oknami oraz ostatnia kondygnacja z dużymi tarasami i spiralnymi schodami prowadzącymi na dach. Apartamenty na parterze będą posiadały przestronne ogródki. Dopełnieniem całości i nawiązaniem do stylu bryły budynku będą wnętrza części wspólnych inwestycji, zaprojektowane przez pracownie Bajer Sokół Team, wielokrotnie nagradzaną w konkursach branżowych w Polsce i zagranicą.
Panoramiczne drewniane okna, stanowiące kluczowy element kompozycyjny elewacji budynku, doskonale doświetlą wnętrza. Każdy apartament będzie wyposażony w eleganckie żaluzje zewnętrzne, ogrzewanie podłogowe, wentylację z rekuperacją oraz system Smart Home KNX. Umożliwi on mieszkańcom zdalne sterowanie ogrzewaniem, oświetleniem i innymi urządzeniami elektrycznymi, zapewniając wygodę i podnosząc efektywność energetyczną domu.
W otoczeniu natury
Integralną częścią inwestycji będzie zaplanowana z dużą starannością zieleń, na którą złożą się eleganckie kompozycje drzew i krzewów, a także akcenty w postaci kwitnących oraz zimozielonych roślin. Projekt zakłada istnienie stref prywatnych, ale też przestrzeni wspólnej z dwiema wydzielonymi strefami zabaw i rekreacji, co zapewni mieszkańcom wytchnienie od miejskiego zgiełku.
– Podczas tworzenia projektu Tarasy II skupiliśmy się na tym, aby nasza inwestycja wyróżniała się na wysoce konkurencyjnym rynku warszawskim. Każdy element został dokładnie przemyślany, aby połączyć nowoczesny design z praktycznymi rozwiązaniami. Efektem jest przestrzeń, która nie tylko spełnia wysokie standardy estetyczne, ale także zapewnia mieszkańcom wyjątkowy komfort. Dzięki połączeniu wysokiej jakości materiałów wykończeniowych, nowoczesnych technologii i starannie dobranej roślinności inwestycja zyska unikalny klimat – mówi Robert Stachowiak, prezes SGI.
Dogodna komunikacja i świetna lokalizacja
Lokalizacja inwestycji na Dolnym Mokotowie zapewnia dogodny dostęp zarówno do centrum Warszawy, jak i pobliskich przestrzeni zielonych. Ulica Czerniakowska umożliwia dojazd do Śródmieścia w zaledwie 15-20 minut, co pozwala na wygodne planowanie codziennych aktywności. Niedalekie sąsiedztwo Parku „AK Burza” i Łazienek Królewskich umożliwia korzystanie z licznych atrakcji kulturalnych i historycznych, a bliskość szkół i przedszkoli podnosi komfort życia rodzin. Okolica zachęca do aktywnego stylu życia – wzdłuż Wisły biegną liczne ścieżki spacerowe i rowerowe, idealne do rekreacji na świeżym powietrzu. W sąsiedztwie znajdują się również sklepy, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe, odpowiadając na potrzeby mieszkańców.
SGI to wiodący warszawski deweloper i inwestor z ponad 20-letnim doświadczeniem. Dotychczas zrealizował 51 projektów deweloperskich w 7 miastach w Polsce. Oddane zostało ponad 6 000 lokali mieszkalnych i prawie 85 000 mkw. powierzchni biurowo-handlowej. SGI specjalizuje się w budowie apartamentów i domów w segmencie premium. Jest częścią holdingu Willet, który działa na rynku nieruchomości, finansowania podmiotów niepublicznych oraz inwestycji typu private equity.
SGI realizuje miastotwórczą misję, tworząc nowoczesną architekturę. Budując osiedla, firma rozbudowuje infrastrukturę i przekazuje drogi miastu. SGI poodnosi standardy deweloperskie wprowadzając innowacyjne rozwiązania, łącząc je z potrzebami mieszkańców i dynamicznie rozwijających się miast.
Więcej informacji: sgi.pl
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Mija rok obowiązywania ustawy o opiece geriatrycznej. W systemie opieki nad seniorami zmieniło się niewiele
Rok obowiązywania ustawy o szczególnej opiece geriatrycznej nie przyniósł znaczących zmian w systemie opieki nad seniorami, ale zdaniem lekarzy dzięki niej więcej rozmawia się o problemach tego sektora i szuka się odpowiednich rozwiązań, bardziej dopasowanych do krajowych realiów. Problemem pozostaje brak geriatrów oraz brak odpowiedniej liczby oddziałów geriatrycznych. Eksperci postulują możliwość przygotowania lekarzy innych specjalizacji do opieki nad seniorami, przede wszystkim POZ, a także położenie większego nacisku na wielodyscyplinarne podejście do tej opieki.
Konsument
Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline
Nieufność wobec treści udostępnianych w sieci i mediach społecznościowych oraz dążenie do budowania zdrowej relacji z technologią – to według raportu Accenture dwa z pięciu najważniejszych przyszłorocznych trendów konsumenckich. Okazuje się, że kontakt z fałszywymi treściami stał się już powszechny, przez co większość ludzi ostrożnie podchodzi do tego, co czyta w internecie. Dla marek, które docierają do odbiorców głównie poprzez media społecznościowe, dużym wyzwaniem będzie więc odbudowa zaufania klientów. Ci jednak, a zwłaszcza reprezentanci młodszych pokoleń, coraz częściej szukają możliwości bycia offline.
Konsument
Nowy rok to dobry moment na refleksję nad celami finansowymi. Polacy mają coraz większą świadomość konieczności budowania kapitału
Pandemia, wojna w Ukrainie i najwyższa od kilkudziesięciu lat inflacja – wszystkie te kryzysy, które wydarzyły się w ciągu niespełna pięciu lat, nadszarpnęły oszczędności Polaków i wielu z nich skłoniły do zastanowienia się nad swoją przyszłością finansową i jej zabezpieczeniem. Wciąż jednak na tle innych krajów UE poduszka finansowa Polaków jest skromna. Według Doroty Sierakowskiej, analityczki rynków surowcowych, przedsiębiorczyni i inwestorki, przełom roku to dobry moment na podjęcie planów finansowych, a najważniejszą zasadą inwestycji, chroniącą przed kryzysami, powinno być zróżnicowanie portfela.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.