TEDi nowym najemcą Galerii Północnej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
W Galerii Północnej zadebiutuje marka TEDi, która stworzy tu swój pierwszy sklep w północnej części Warszawy.
Galeria Północna przyciąga nie tylko marki modowe. Obiekt stawia także na obecność w swojej ofercie sklepów z segmentu value retailers, czyli międzynarodowych dyskontów non-food. Najlepszym tego przykładem jest podpisana właśnie umowa najmu z niemiecką siecią TEDi, która już niebawem zaowocuje otwarciem sklepu.
– Segment ten, na który składają się sklepy oferujące przez cały rok produkty w niższych cenach, jest dziś jednym z najdynamiczniej rozwijających się na polskim rynku retail. Co więcej, marki, które go obecnie tworzą, zaliczane są do grona najchętniej wybieranych przez Polaków – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing in Poland, GTC SA.
– To trend, wobec którego nie można być obojętnym, myśląc o rozwoju nowoczesnej galerii. Tym bardziej, że nasi klienci również oczekują oferty tego rodzaju. Naturalnym więc krokiem jest podążanie za potrzebami lokalnego rynku, a co za tym idzie budowanie kompletnego i atrakcyjnego konsumencko tenant-mixu, także obejmującego ten obszar – dodaje.
Umowa z TEDi jest najlepszym przykładem tego rozwoju. Jak informuje leasing, nowy najemca, zajmie w Północnej lokal mający powierzchnię 750 m kw.
W jego ofercie będzie można znaleźć głównie artykuły gospodarstwa domowego codziennego użytku, w tym m.in. wyposażenia kuchni i garderoby, artykuły dekoracyjne i sezonowe chociażby o takiej tematyce jak: ogród, urlop, Boże Narodzenie czy Wielkanoc. Z kolei dla najmłodszych TEDI przygotuje najszerszy asortyment artykułów hand made, DIY, artykułów papierniczych i szkolnych. Miłośnicy zwierząt, majsterkowania czy podróży również będą mieli w czym wybierać.
– TEDi zaliczany jest do grona najbardziej rozpoznawalnych dyskontów non-food w kraju. To marka o dużym potencjale profooftallowym, mająca coraz szersze grono klientów i co szczególnie ważne dla Północnej, chętnie wybierana przez rodziny z dziećmi. Jej pojawienie się wzbogaca więc nasz zróżnicowany tenant-mix, tworzy także nową, atrakcyjną destynację zakupową, która dopasowana jest do rodzinnego profilu obiektu i potrzeb klienta – dodaje Jarosław Tutaj.
Samo pojawienie się TEDi w ofercie Galerii Północnej nie jest przypadkiem. – W dużych miastach sieć skupia się dziś na otwieraniu sklepów w nowoczesnych i atrakcyjnie zlokalizowanych obiektach handlowych, które są w stanie, z racji swoje lokalnej pozycji i szerokiego rynku, zapewnić udany launch i stały napływ klientów. Galeria Północna pod tym względem ma wiele do zaoferowania najemcy tego formatu – mówi Jarosław Tutaj.
– Zasięg obiektu obejmuje dziś niemal 1 mln mieszkańców stolicy. Do tego galeria ulokowana jest w jednej z najdynamiczniej rozwijających się dzielnic Warszawy – Białołęce, która właśnie przekroczyła próg 150 tys. mieszkańców. Ponadto, jest to część miasta, w której powstaje najwięcej nowych mieszkań. Obecnie w realizacji jest ponad 40 inwestycji. Atrakcyjny dla naszych partnerów jest też charakter dzielnicy, którą zamieszkują w dużej mierze rodziny z dziećmi, dla których obecność w sąsiedztwie sklepów takich jak TEDi jest bardzo ważna – dodaje.
TEDi będzie czwartym dyskontem non-food w Północnej. W ofercie warszawskiej galerii można znaleźć już m.in. PEPCO oraz brytyjską sieć Dealz. Pod koniec zeszłego roku głośnym debiutem było natomiast otwarcie Gudi Home – nowa marka wybrała Północną na swój launch w Polsce. Ponadto, w galerii działają też sklepy topowych sieci off-price – HalfPrice oraz TK Maxx.
<div class="box" box-text="" page-description"="" style="margin-top: 45px; color: rgb(8, 18, 41); font-family: Poppins, sans-serif; font-size: 14px;">

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Autostrada A4 może być rozbudowana o trzeci pas ruchu szybciej niż planowano. Jej zarządca proponuje niezwłoczne rozpoczęcie prac
O przyspieszenie prac związanych z rozbudową A4 na odcinku Kraków – Katowice o trzeci pas ruchu apeluje spółka Stalexport Autostrady do przedstawicieli strony publicznej. Według zarządcy autostrady projektowanie mogłoby się zacząć niezwłocznie, co znacząco skróciłoby czas realizacji całego przedsięwzięcia. W innym wypadku już za dwa lata użytkownicy trasy będą musieli mierzyć się z problemem korków.
Prawo
Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.
Handel
Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.