TEDi nowym najemcą Galerii Północnej
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
W Galerii Północnej zadebiutuje marka TEDi, która stworzy tu swój pierwszy sklep w północnej części Warszawy.
Galeria Północna przyciąga nie tylko marki modowe. Obiekt stawia także na obecność w swojej ofercie sklepów z segmentu value retailers, czyli międzynarodowych dyskontów non-food. Najlepszym tego przykładem jest podpisana właśnie umowa najmu z niemiecką siecią TEDi, która już niebawem zaowocuje otwarciem sklepu.
– Segment ten, na który składają się sklepy oferujące przez cały rok produkty w niższych cenach, jest dziś jednym z najdynamiczniej rozwijających się na polskim rynku retail. Co więcej, marki, które go obecnie tworzą, zaliczane są do grona najchętniej wybieranych przez Polaków – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing in Poland, GTC SA.
– To trend, wobec którego nie można być obojętnym, myśląc o rozwoju nowoczesnej galerii. Tym bardziej, że nasi klienci również oczekują oferty tego rodzaju. Naturalnym więc krokiem jest podążanie za potrzebami lokalnego rynku, a co za tym idzie budowanie kompletnego i atrakcyjnego konsumencko tenant-mixu, także obejmującego ten obszar – dodaje.
Umowa z TEDi jest najlepszym przykładem tego rozwoju. Jak informuje leasing, nowy najemca, zajmie w Północnej lokal mający powierzchnię 750 m kw.
W jego ofercie będzie można znaleźć głównie artykuły gospodarstwa domowego codziennego użytku, w tym m.in. wyposażenia kuchni i garderoby, artykuły dekoracyjne i sezonowe chociażby o takiej tematyce jak: ogród, urlop, Boże Narodzenie czy Wielkanoc. Z kolei dla najmłodszych TEDI przygotuje najszerszy asortyment artykułów hand made, DIY, artykułów papierniczych i szkolnych. Miłośnicy zwierząt, majsterkowania czy podróży również będą mieli w czym wybierać.
– TEDi zaliczany jest do grona najbardziej rozpoznawalnych dyskontów non-food w kraju. To marka o dużym potencjale profooftallowym, mająca coraz szersze grono klientów i co szczególnie ważne dla Północnej, chętnie wybierana przez rodziny z dziećmi. Jej pojawienie się wzbogaca więc nasz zróżnicowany tenant-mix, tworzy także nową, atrakcyjną destynację zakupową, która dopasowana jest do rodzinnego profilu obiektu i potrzeb klienta – dodaje Jarosław Tutaj.
Samo pojawienie się TEDi w ofercie Galerii Północnej nie jest przypadkiem. – W dużych miastach sieć skupia się dziś na otwieraniu sklepów w nowoczesnych i atrakcyjnie zlokalizowanych obiektach handlowych, które są w stanie, z racji swoje lokalnej pozycji i szerokiego rynku, zapewnić udany launch i stały napływ klientów. Galeria Północna pod tym względem ma wiele do zaoferowania najemcy tego formatu – mówi Jarosław Tutaj.
– Zasięg obiektu obejmuje dziś niemal 1 mln mieszkańców stolicy. Do tego galeria ulokowana jest w jednej z najdynamiczniej rozwijających się dzielnic Warszawy – Białołęce, która właśnie przekroczyła próg 150 tys. mieszkańców. Ponadto, jest to część miasta, w której powstaje najwięcej nowych mieszkań. Obecnie w realizacji jest ponad 40 inwestycji. Atrakcyjny dla naszych partnerów jest też charakter dzielnicy, którą zamieszkują w dużej mierze rodziny z dziećmi, dla których obecność w sąsiedztwie sklepów takich jak TEDi jest bardzo ważna – dodaje.
TEDi będzie czwartym dyskontem non-food w Północnej. W ofercie warszawskiej galerii można znaleźć już m.in. PEPCO oraz brytyjską sieć Dealz. Pod koniec zeszłego roku głośnym debiutem było natomiast otwarcie Gudi Home – nowa marka wybrała Północną na swój launch w Polsce. Ponadto, w galerii działają też sklepy topowych sieci off-price – HalfPrice oraz TK Maxx.
<div class="box" box-text="" page-description"="" style="margin-top: 45px; color: rgb(8, 18, 41); font-family: Poppins, sans-serif; font-size: 14px;">
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.