Komunikaty PR

TEDi nowym najemcą Galerii Północnej

2023-03-07  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania IP ( 0.04 MB )

W Galerii Północnej zadebiutuje marka TEDi, która stworzy tu swój pierwszy sklep w północnej części Warszawy.

Galeria Północna przyciąga nie tylko marki modowe. Obiekt stawia także na obecność w swojej ofercie sklepów z segmentu value retailers, czyli międzynarodowych dyskontów non-food. Najlepszym tego przykładem jest podpisana właśnie umowa najmu z niemiecką siecią TEDi, która już niebawem zaowocuje otwarciem sklepu.

– Segment ten, na który składają się sklepy oferujące przez cały rok produkty w niższych cenach, jest dziś jednym z najdynamiczniej rozwijających się na polskim rynku retail. Co więcej, marki, które go obecnie tworzą, zaliczane są do grona najchętniej wybieranych przez Polaków – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing in Poland, GTC SA.

– To trend, wobec którego nie można być obojętnym, myśląc o rozwoju nowoczesnej galerii. Tym bardziej, że nasi klienci również oczekują oferty tego rodzaju.  Naturalnym więc krokiem jest podążanie za potrzebami lokalnego rynku, a co za tym idzie budowanie kompletnego i atrakcyjnego konsumencko tenant-mixu, także obejmującego ten obszar – dodaje.

Umowa z TEDi jest najlepszym przykładem tego rozwoju. Jak informuje leasing, nowy najemca, zajmie w Północnej lokal mający powierzchnię 750 m kw. 

W jego ofercie będzie można znaleźć głównie artykuły gospodarstwa domowego codziennego użytku, w tym m.in. wyposażenia kuchni i garderoby, artykuły dekoracyjne i sezonowe chociażby o takiej tematyce jak: ogród, urlop, Boże Narodzenie czy Wielkanoc. Z kolei dla najmłodszych TEDI przygotuje najszerszy asortyment artykułów hand made, DIY, artykułów papierniczych i szkolnych. Miłośnicy zwierząt, majsterkowania czy podróży również będą mieli w czym wybierać.

– TEDi zaliczany jest do grona najbardziej rozpoznawalnych dyskontów non-food w kraju. To marka o dużym potencjale profooftallowym, mająca coraz szersze grono klientów i co szczególnie ważne dla Północnej, chętnie wybierana przez rodziny z dziećmi. Jej pojawienie się wzbogaca więc nasz zróżnicowany tenant-mix, tworzy także nową, atrakcyjną destynację zakupową, która dopasowana jest do rodzinnego profilu obiektu i potrzeb klienta – dodaje Jarosław Tutaj.

Samo pojawienie się TEDi w ofercie Galerii Północnej nie jest przypadkiem.  – W dużych miastach sieć skupia się dziś na otwieraniu sklepów w nowoczesnych i atrakcyjnie zlokalizowanych obiektach handlowych, które są w stanie, z racji swoje lokalnej pozycji i szerokiego rynku, zapewnić udany launch i stały napływ klientów. Galeria Północna pod tym względem ma wiele do zaoferowania najemcy tego formatu – mówi Jarosław Tutaj.

–  Zasięg obiektu obejmuje dziś niemal 1 mln mieszkańców stolicy. Do tego galeria ulokowana jest w jednej z najdynamiczniej rozwijających się dzielnic Warszawy – Białołęce, która właśnie przekroczyła próg 150 tys. mieszkańców.  Ponadto, jest to część miasta, w której powstaje najwięcej nowych mieszkań. Obecnie w realizacji jest ponad 40 inwestycji. Atrakcyjny dla naszych partnerów jest też charakter dzielnicy, którą zamieszkują w dużej mierze rodziny z dziećmi, dla których obecność w sąsiedztwie sklepów takich jak TEDi jest bardzo ważna – dodaje. 

TEDi będzie czwartym dyskontem non-food w Północnej. W ofercie warszawskiej galerii można znaleźć już m.in. PEPCO oraz brytyjską sieć Dealz. Pod koniec zeszłego roku głośnym debiutem było natomiast otwarcie Gudi Home – nowa marka wybrała Północną na swój launch w Polsce. Ponadto, w galerii działają też sklepy topowych sieci off-price – HalfPrice oraz TK Maxx.

<div class="box" box-text="" page-description"="" style="margin-top: 45px; color: rgb(8, 18, 41); font-family: Poppins, sans-serif; font-size: 14px;">

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Prawo

Tylko co piąty nakaz powrotu migranta do kraju pochodzenia jest realizowany. UE chce wprowadzić nowe skuteczne procedury

Obecnie w Unii Europejskiej obowiązuje 27 różnych systemów odsyłania migrantów. W efekcie tylko co piąty nakaz powrotu jest faktycznie realizowany. Komisja Europejska zaproponowała wspólny europejski system powrotów, który ma na celu szybsze, prostsze i skuteczniejsze procedury. Nowe przepisy uzupełnią pakt o migracji i azylu przyjęty w zeszłym roku. – Nie rozwiązuje to jednak wszystkich problemów. Konieczna jest restrykcyjna kontrola i wsparcie krajów, żeby zapobiec dalszej migracji – ocenia europoseł Arkadiusz Mularczyk.

Handel

Rekordowy eksport polskiej żywności. Koszty produkcji będą jednak rosły z powodu zmieniających się norm wraz z wprowadzaniem Zielonego Ładu

W 2024 roku eksport polskich produktów i przetworów rolno-spożywczych wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim do rekordowej wartości w euro. Pozytywną dynamikę odnotował handel zarówno z krajami Unii, jak i spoza wspólnoty. Dalsze sukcesy polskich eksporterów będą zależały m.in. od zwiększania udziału produktów wysokoprzetworzonych w zagranicznej sprzedaży. Wszystko zależeć jednak będzie od popytu i międzynarodowych regulacji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.