Komunikaty PR

Trójka z Panattoni w 900-kilometrowym tourze „Vélothon Paris-MIPIM”

2020-02-24  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Najważniejszy kolarski tour branży nieruchomości – ponad 900 - kilometrowy „Paris – MIPIM Cannes” odbędzie się już 4 rok z rzędu, tym razem od 5 do 10 marca. We wspaniałej inicjatywie na francuskich szosach udział weźmie trzech muszkieterów z Panattoni – Artur Mokrzycki, Kamil Kuleta i Marek Dobrzycki. Swoim zaangażowaniem będą inspirować nas do wsparcia Instytutu Curie, działającego od ponad stu lat ośrodka badawczego i leczniczego chorób nowotworowych. Nasi przedstawiciele ruszą rama w ramę w 60-cio osobowym peletonie cyklistów nieruchomościowej rodziny z całej Europy, by dotrzeć na najważniejsze wydarzenia branży – MIPIM. Pokonując w 5 dni zawrotny dystans ponad 900 kilometrów, kolarze będą wspierać wybrane przez siebie organizacje charytatywne. Bardzo mocno trzymamy kciuki za całą ekipę i przekazujemy im wszystkim wirtualną, żółtą koszulkę lidera, ponieważ każdy z nich w naszych oczach jest najlepszy. Naszym bohaterom życzymy powodzenia. Niech im sprzyja pogoda, atmosfera oraz kondycja. A Was prosimy serdecznie o wsparcie i dotacje! Więcej informacji i bieżących relacji na LinkedIn.

Artur Mokrzycki – związany z Panattoni blisko 10 lat. Jako Head of Capital Markets na Europę odpowiedzialny jest za zarządzanie relacjami inwestorskimi, w tym pozyskiwanie i strukturyzację kapitału dla projektów inwestycyjnych całej grupy Panattoni w Europie. Od niemal 30 lat obecny jest w branży nieruchomości, pomagając w jej stałym rozwoju. Człowiek o niebywałej inteligencji i niemal nieskończonej energii. Na rowerze nie ma dla niego dystansu, którego by nie pokonał, dlatego nie zastanawiał się długo i kolejny rok z rzędu wesprze niezwykle szczytny cel, jakim jest Vélothon Paris – MIPIM. Aby wesprzeć Artura w zbiórce na Instytut Curie zapraszamy na stronę Fundraising Artur.

Kamil Kuleta – związany z naszą firmą od 6 lat. Jako Director Capital Markets Europe odpowiedzialny jest za zarządzanie relacjami inwestorskimi w Europie. Przed rozpoczęciem współpracy z Panattoni był związany z branżą finansową. Człowiek o niezwykłej błyskotliwości i inteligencji, ale przede wszystkim wielkim sercu i żelaznych płucach. Kiedy miłość do rowerowych wycieczek Kamila spotka się z jego otwarciem na ludzi, musi powstać coś wielkiego i stąd kolejny jego udział w Paris – MIPIM. Nasz zawodnik wystartuje w tourze drugi rok z rzędu by wesprzeć bardzo szczytny cel, jakim jest zebranie środków dla Instytutu Curie. Aby wspomóc Kamila zapraszamy na stronę Fundraising Kamil.

Marek Dobrzycki – jeden z filarów Panattoni w Europie. Związany z firmą od niemal 13 lat jako Managing Director dołożył nie jedną cegłę, a cały stos do zbudowania obecnej pozycji naszej firmy. Jako Dyrektor Zarządzający odpowiedzialny jest za rozwój inwestycji magazynowych i magazynowo-produkcyjnych w Polsce, zwłaszcza na głównych rynkach. Marek to człowiek błyskotliwy, a przy tym skromny i zawsze uśmiechnięty, który nie usiedzi w miejscu. Mówi się, że jego drugie imię to „aktywność”, choć inna wersja głosi, że „energia”. Zagorzały biegacz i żeglarz, nie stroni również od rowerów. Aby wspomóc naszego muszkietera w chlubnej inicjatywie zapraszamy na stronę Fundraising Marek.

Nasi reprezentacji ruszają w ważnym celu. Nowotwory różnego rodzaju dotyczą ponad 150 mln na świecie, czyli więcej niż 0,2 % globalnej populacji (dane na 2018 rok), a co roku tragiczną diagnozę słyszy ok. 18 mln. Ponadto Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) ostrzega, że jeśli utrzymają się obecne trendy, w ciągu najbliższych dwóch dekad będziemy obserwować wzrost zachorowań na raka na poziomie ok. 60 procent, a w krajach mało i średnio rozwiniętych nawet ponad 80 procent. Koniecznym jest więc wspierane takich organizacji jak Insytut Curie, który zajmuje się badaniami i leczeniem raka.

Instytut Curie, wspierany przez Artura, Kamila i Marka działa już 100 lat. Został założony przez polską dwukrotną noblistkę – Marię Skłodowską – Curie. Jego najważniejszym celem jest walka z rakiem na wielu płaszczyznach. Zajmuje się zarówno diagnostyką, obserwacją i opieką nad chorymi, jak i rozwojem badań nad nowotworami. Organizacja działa także na płaszczyźnie edukacyjnej, zwiększając świadomość ludzi o chorobie. Wiedzę o nowotworach i ich leczeniu poszerza przez działania dydaktyczne i muzealne. W nowoczesnym ośrodku badawczym Instytutu Curie pracuje obecnie 1100 naukowców www.institut-curie.org

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.