Trójka z Panattoni w 900-kilometrowym tourze „Vélothon Paris-MIPIM”
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Najważniejszy kolarski tour branży nieruchomości – ponad 900 - kilometrowy „Paris – MIPIM Cannes” odbędzie się już 4 rok z rzędu, tym razem od 5 do 10 marca. We wspaniałej inicjatywie na francuskich szosach udział weźmie trzech muszkieterów z Panattoni – Artur Mokrzycki, Kamil Kuleta i Marek Dobrzycki. Swoim zaangażowaniem będą inspirować nas do wsparcia Instytutu Curie, działającego od ponad stu lat ośrodka badawczego i leczniczego chorób nowotworowych. Nasi przedstawiciele ruszą rama w ramę w 60-cio osobowym peletonie cyklistów nieruchomościowej rodziny z całej Europy, by dotrzeć na najważniejsze wydarzenia branży – MIPIM. Pokonując w 5 dni zawrotny dystans ponad 900 kilometrów, kolarze będą wspierać wybrane przez siebie organizacje charytatywne. Bardzo mocno trzymamy kciuki za całą ekipę i przekazujemy im wszystkim wirtualną, żółtą koszulkę lidera, ponieważ każdy z nich w naszych oczach jest najlepszy. Naszym bohaterom życzymy powodzenia. Niech im sprzyja pogoda, atmosfera oraz kondycja. A Was prosimy serdecznie o wsparcie i dotacje! Więcej informacji i bieżących relacji na LinkedIn.
Artur Mokrzycki – związany z Panattoni blisko 10 lat. Jako Head of Capital Markets na Europę odpowiedzialny jest za zarządzanie relacjami inwestorskimi, w tym pozyskiwanie i strukturyzację kapitału dla projektów inwestycyjnych całej grupy Panattoni w Europie. Od niemal 30 lat obecny jest w branży nieruchomości, pomagając w jej stałym rozwoju. Człowiek o niebywałej inteligencji i niemal nieskończonej energii. Na rowerze nie ma dla niego dystansu, którego by nie pokonał, dlatego nie zastanawiał się długo i kolejny rok z rzędu wesprze niezwykle szczytny cel, jakim jest Vélothon Paris – MIPIM. Aby wesprzeć Artura w zbiórce na Instytut Curie zapraszamy na stronę Fundraising Artur.
Kamil Kuleta – związany z naszą firmą od 6 lat. Jako Director Capital Markets Europe odpowiedzialny jest za zarządzanie relacjami inwestorskimi w Europie. Przed rozpoczęciem współpracy z Panattoni był związany z branżą finansową. Człowiek o niezwykłej błyskotliwości i inteligencji, ale przede wszystkim wielkim sercu i żelaznych płucach. Kiedy miłość do rowerowych wycieczek Kamila spotka się z jego otwarciem na ludzi, musi powstać coś wielkiego i stąd kolejny jego udział w Paris – MIPIM. Nasz zawodnik wystartuje w tourze drugi rok z rzędu by wesprzeć bardzo szczytny cel, jakim jest zebranie środków dla Instytutu Curie. Aby wspomóc Kamila zapraszamy na stronę Fundraising Kamil.
Marek Dobrzycki – jeden z filarów Panattoni w Europie. Związany z firmą od niemal 13 lat jako Managing Director dołożył nie jedną cegłę, a cały stos do zbudowania obecnej pozycji naszej firmy. Jako Dyrektor Zarządzający odpowiedzialny jest za rozwój inwestycji magazynowych i magazynowo-produkcyjnych w Polsce, zwłaszcza na głównych rynkach. Marek to człowiek błyskotliwy, a przy tym skromny i zawsze uśmiechnięty, który nie usiedzi w miejscu. Mówi się, że jego drugie imię to „aktywność”, choć inna wersja głosi, że „energia”. Zagorzały biegacz i żeglarz, nie stroni również od rowerów. Aby wspomóc naszego muszkietera w chlubnej inicjatywie zapraszamy na stronę Fundraising Marek.
Nasi reprezentacji ruszają w ważnym celu. Nowotwory różnego rodzaju dotyczą ponad 150 mln na świecie, czyli więcej niż 0,2 % globalnej populacji (dane na 2018 rok), a co roku tragiczną diagnozę słyszy ok. 18 mln. Ponadto Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) ostrzega, że jeśli utrzymają się obecne trendy, w ciągu najbliższych dwóch dekad będziemy obserwować wzrost zachorowań na raka na poziomie ok. 60 procent, a w krajach mało i średnio rozwiniętych nawet ponad 80 procent. Koniecznym jest więc wspierane takich organizacji jak Insytut Curie, który zajmuje się badaniami i leczeniem raka.
Instytut Curie, wspierany przez Artura, Kamila i Marka działa już 100 lat. Został założony przez polską dwukrotną noblistkę – Marię Skłodowską – Curie. Jego najważniejszym celem jest walka z rakiem na wielu płaszczyznach. Zajmuje się zarówno diagnostyką, obserwacją i opieką nad chorymi, jak i rozwojem badań nad nowotworami. Organizacja działa także na płaszczyźnie edukacyjnej, zwiększając świadomość ludzi o chorobie. Wiedzę o nowotworach i ich leczeniu poszerza przez działania dydaktyczne i muzealne. W nowoczesnym ośrodku badawczym Instytutu Curie pracuje obecnie 1100 naukowców www.institut-curie.org
Yareal Polska - cooperation with the Academy of Fine Arts in Warsaw
Piotr Herian dyrektorem finansowym w ISS w Polsce i krajach bałtyckich
Przed LIXA E stanie rzeźba zaprojektowana przez studentów ASP
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.