Trójka z Panattoni w 900-kilometrowym tourze „Vélothon Paris-MIPIM”
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Najważniejszy kolarski tour branży nieruchomości – ponad 900 - kilometrowy „Paris – MIPIM Cannes” odbędzie się już 4 rok z rzędu, tym razem od 5 do 10 marca. We wspaniałej inicjatywie na francuskich szosach udział weźmie trzech muszkieterów z Panattoni – Artur Mokrzycki, Kamil Kuleta i Marek Dobrzycki. Swoim zaangażowaniem będą inspirować nas do wsparcia Instytutu Curie, działającego od ponad stu lat ośrodka badawczego i leczniczego chorób nowotworowych. Nasi przedstawiciele ruszą rama w ramę w 60-cio osobowym peletonie cyklistów nieruchomościowej rodziny z całej Europy, by dotrzeć na najważniejsze wydarzenia branży – MIPIM. Pokonując w 5 dni zawrotny dystans ponad 900 kilometrów, kolarze będą wspierać wybrane przez siebie organizacje charytatywne. Bardzo mocno trzymamy kciuki za całą ekipę i przekazujemy im wszystkim wirtualną, żółtą koszulkę lidera, ponieważ każdy z nich w naszych oczach jest najlepszy. Naszym bohaterom życzymy powodzenia. Niech im sprzyja pogoda, atmosfera oraz kondycja. A Was prosimy serdecznie o wsparcie i dotacje! Więcej informacji i bieżących relacji na LinkedIn.
Artur Mokrzycki – związany z Panattoni blisko 10 lat. Jako Head of Capital Markets na Europę odpowiedzialny jest za zarządzanie relacjami inwestorskimi, w tym pozyskiwanie i strukturyzację kapitału dla projektów inwestycyjnych całej grupy Panattoni w Europie. Od niemal 30 lat obecny jest w branży nieruchomości, pomagając w jej stałym rozwoju. Człowiek o niebywałej inteligencji i niemal nieskończonej energii. Na rowerze nie ma dla niego dystansu, którego by nie pokonał, dlatego nie zastanawiał się długo i kolejny rok z rzędu wesprze niezwykle szczytny cel, jakim jest Vélothon Paris – MIPIM. Aby wesprzeć Artura w zbiórce na Instytut Curie zapraszamy na stronę Fundraising Artur.
Kamil Kuleta – związany z naszą firmą od 6 lat. Jako Director Capital Markets Europe odpowiedzialny jest za zarządzanie relacjami inwestorskimi w Europie. Przed rozpoczęciem współpracy z Panattoni był związany z branżą finansową. Człowiek o niezwykłej błyskotliwości i inteligencji, ale przede wszystkim wielkim sercu i żelaznych płucach. Kiedy miłość do rowerowych wycieczek Kamila spotka się z jego otwarciem na ludzi, musi powstać coś wielkiego i stąd kolejny jego udział w Paris – MIPIM. Nasz zawodnik wystartuje w tourze drugi rok z rzędu by wesprzeć bardzo szczytny cel, jakim jest zebranie środków dla Instytutu Curie. Aby wspomóc Kamila zapraszamy na stronę Fundraising Kamil.
Marek Dobrzycki – jeden z filarów Panattoni w Europie. Związany z firmą od niemal 13 lat jako Managing Director dołożył nie jedną cegłę, a cały stos do zbudowania obecnej pozycji naszej firmy. Jako Dyrektor Zarządzający odpowiedzialny jest za rozwój inwestycji magazynowych i magazynowo-produkcyjnych w Polsce, zwłaszcza na głównych rynkach. Marek to człowiek błyskotliwy, a przy tym skromny i zawsze uśmiechnięty, który nie usiedzi w miejscu. Mówi się, że jego drugie imię to „aktywność”, choć inna wersja głosi, że „energia”. Zagorzały biegacz i żeglarz, nie stroni również od rowerów. Aby wspomóc naszego muszkietera w chlubnej inicjatywie zapraszamy na stronę Fundraising Marek.
Nasi reprezentacji ruszają w ważnym celu. Nowotwory różnego rodzaju dotyczą ponad 150 mln na świecie, czyli więcej niż 0,2 % globalnej populacji (dane na 2018 rok), a co roku tragiczną diagnozę słyszy ok. 18 mln. Ponadto Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) ostrzega, że jeśli utrzymają się obecne trendy, w ciągu najbliższych dwóch dekad będziemy obserwować wzrost zachorowań na raka na poziomie ok. 60 procent, a w krajach mało i średnio rozwiniętych nawet ponad 80 procent. Koniecznym jest więc wspierane takich organizacji jak Insytut Curie, który zajmuje się badaniami i leczeniem raka.
Instytut Curie, wspierany przez Artura, Kamila i Marka działa już 100 lat. Został założony przez polską dwukrotną noblistkę – Marię Skłodowską – Curie. Jego najważniejszym celem jest walka z rakiem na wielu płaszczyznach. Zajmuje się zarówno diagnostyką, obserwacją i opieką nad chorymi, jak i rozwojem badań nad nowotworami. Organizacja działa także na płaszczyźnie edukacyjnej, zwiększając świadomość ludzi o chorobie. Wiedzę o nowotworach i ich leczeniu poszerza przez działania dydaktyczne i muzealne. W nowoczesnym ośrodku badawczym Instytutu Curie pracuje obecnie 1100 naukowców www.institut-curie.org
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.