Trwa przedsprzedaż nowego budynku w ramach inwestycji Wyspa Solna
Drugi etap ekskluzywnego kompleksu Wyspa Solna w Kołobrzegu został oddany do użytku. Z sukcesem zakończona została także sprzedaż mieszkań w tej fazie projektu. W związku z tym uruchomiono przedsprzedaż kolejnego, trzeciego etapu. Będzie on realizowany w trzech fazach. Do oferty wprowadzono aktualnie 87 mieszkań w ramach budynku położonego przy samym Kanale Drzewnym, z których już 35% jest objętych umowami rezerwacyjnymi.
Z sukcesem zakończyliśmy budowę oraz sprzedaż drugiego etapu Wyspy Solnej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie przedsprzedaży kolejnego etapu. Tempo z jakim zawieramy umowy rezerwacyjne bardzo nas cieszy. Aktualnie 35% dostępnych lokali mamy już zakontraktowanych przy przedsprzedaży rozpoczętej niespełna miesiąc temu. Nasza oferta to znakomita okazja na zakup atrakcyjnej nieruchomości wakacyjnej w jednym z najpopularniejszych polskich kurortów – mówi Adrian Kornas, Prezes Zarządu Wyspa Solna.
Wyspa Solna to wyjątkowa inwestycja położona w atrakcyjnej części Kołobrzegu, między Kanałem Drzewnym a rzeką Parsętą. Lokalizacja w spokojnej, zielonej enklawie, a zarazem w centrum miasta, zapewnia dostęp do rozrywek na wyciągnięcie ręki, umożliwiając jednocześnie relaks i prywatność. Szczególnie, że nieruchomość od plaży dzieli zaledwie kilkunastominutowy spacer.
W ramach Wyspy Solnej powstanie w sumie pięć budynków, w których znajdzie się łącznie 450 mieszkań. W pierwszym zakończonym już etapie oddano do użytkowania 50 lokali. Drugi etap oddany do użytkowania ponad miesiąc temu dostarczył kolejne 104 mieszkania. Trzeci etap obejmie łącznie trzy budynki, a w aktualnie trwającej przedsprzedaży nabywcy mogą wybierać spośród 87 mieszkań w budynku położonym przy samym Kanale Drzewnym, o powierzchniach od 28 do 74 mkw. Do wszystkich – w zależności od kondygnacji – przynależą przestronne tarasy, balkony lub ogrody. Z apartamentów w skrzydle południowo-zachodnim rozpościerał się będzie malowniczy widok na pobliski kanał.
Mieszkania w trwającej obecnie, ograniczonej czasowo, przedsprzedaży trzeciego etapu Wyspy Solnej dostępne są w promocyjnej cenie i zaczynają się od 8 800 zł/mkw., a kończą na blisko 13 000 zł/mkw.
Kupno mieszkania na Wyspie Solnej to godna przemyślenia propozycja zakupu nieruchomości na wynajem dla turystów, a także sposób na ochronę oszczędności przed rosnącą inflacją. Ze względu na ograniczoną podaż działek w okolicy ujścia Parsęty i Kanału Drzewnego, Wyspa Solna to jeden z ostatnich projektów, jakie powstaną w tak atrakcyjnej części miasta.
Każdy kolejny etap inwestycji rozwija infrastrukturę kompleksu czyniąc go coraz bardziej atrakcyjnym dla użytkowników. Z szeregu udogodnień mogą korzystać mieszkańcy oraz wynajmujący. Aktualnie powstaje strefa wellness z zadaszonym basenem o powierzchni 50 mkw. z sauną, jacuzzi oraz salą fitness. Na terenie inwestycji przewidziana jest także zewnętrzna siłownia, a między budynkami pojawią się ażurowe pergole oraz plac zabaw dla najmłodszych. Obiekt zostanie obsadzony roślinnością o gatunkach właściwych dla Pomorza Zachodniego. Do dyspozycji użytkowników Wyspy Solnej będą także łącznie 564 miejsca postojowe - naziemne i podziemne w dwukondygnacyjnym garażu z komórkami lokatorskimi.
Kołobrzeg to jeden z najpiękniejszych i najpopularniejszych kurortów na polskim wybrzeżu. Jego znakiem rozpoznawczym są szerokie, piaszczyste plaże i słynne 220-metrowe molo. Uzdrawiający wpływ lokalnego klimatu znany jest od dawna - występują tu źródła wody mineralnej, solanki oraz bogate pokłady borowiny. W mieście i okolicach funkcjonuje blisko 30 kompleksów uzdrowiskowych. Kołobrzeg jest również miejscem wielu letnich festiwali muzycznych i koncertów. Miłośnicy sportów wodnych z pewnością docenią rozbudowaną ofertę lokalnych marin oraz Portu Jachtowego. W mieście nie brakuje także dodatkowych atrakcji: oceanarium, liczne muzea, port morski czy dziesiątki restauracji serwujących świeże bałtyckie ryby.
Więcej informacji o inwestycji można znaleźć na stronie http://wyspasolna.pl/
Bieżąca oferta dostępna jest także na stronie https://vacationinvestments.pl/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.