TXM przeprowadza się do Exeter Park Sosnowiec
AXI IMMO Group
Twarda 18
00-105 Warszawa
monika.rykowska|axiimmo.com| |monika.rykowska|axiimmo.com
+48 725 900 100
www.axiimmo.com
Firma TXM, właściciel sieci dyskontów odzieżowych zlokalizowanych na terenie całej Polski, przenosi swoje biuro oraz magazyn centralny do parku logistycznego Exeter Parku w Sosnowcu. Najemca zajmie powierzchnię ponad 4 000 mkw. i niebawem rozpocznie działalność operacyjną w nowej siedzibie. Spółkę TXM w procesie negocjacji i wyboru nowej lokalizacji wspierała firma AXI IMMO.
TXM S.A. oferuje modne i tanie ubrania dla całej rodziny oraz artykuły do wyposażenia wnętrz. Firma rozpoczęła działalność w 1989 r. i obecnie jej produkty dostępne są w ponad 200 punktach w Polsce oraz w sklepie internetowym.
"Exeter Park Sosnowiec to doskonałe skomunikowany obiekt zapewniający dostęp do dróg krajowych niezbędny do sprawnego funkcjonowania sieci sklepów na terenie całego kraju oraz możliwość szybkiej komunikacji z aglomeracją Katowicką, co z kolei było dla naszego klienta istotne z punktu widzenia komfortu i wygody pracowników. Istotnym argumentem dla klienta była również wynegocjowana w procesie rozmów wymiana oświetlenia na inteligentny system ledowy, znacząco obniżający koszty zużycia energii" mówi Jarosław Markiewicz, Konsultant, Dział Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych, AXI IMMO.
Exeter Park Sosnowiec to nowoczesny park logistyczny klasy A oferujący 36 000 mkw. powierzchni, zlokalizowany w sąsiedztwie drogi krajowej nr 79, tuż przy trasie ekspresowej S1 i w odległości 4 km od skrzyżowania z autostradą A4. Do dyspozycji najemców są przestronne place manewrowe, nowoczesne doki rozładunkowe, bramy wjazdowe z poziomu 0, parkingi dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz powierzchnie socjalno-biurowe. W pobliżu nieruchomości znajduje się przystanek autobusowy oraz stacja PKP.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.