TXM przeprowadza się do Exeter Park Sosnowiec
AXI IMMO Group
Twarda 18
00-105 Warszawa
monika.rykowska|axiimmo.com| |monika.rykowska|axiimmo.com
+48 725 900 100
www.axiimmo.com
Firma TXM, właściciel sieci dyskontów odzieżowych zlokalizowanych na terenie całej Polski, przenosi swoje biuro oraz magazyn centralny do parku logistycznego Exeter Parku w Sosnowcu. Najemca zajmie powierzchnię ponad 4 000 mkw. i niebawem rozpocznie działalność operacyjną w nowej siedzibie. Spółkę TXM w procesie negocjacji i wyboru nowej lokalizacji wspierała firma AXI IMMO.
TXM S.A. oferuje modne i tanie ubrania dla całej rodziny oraz artykuły do wyposażenia wnętrz. Firma rozpoczęła działalność w 1989 r. i obecnie jej produkty dostępne są w ponad 200 punktach w Polsce oraz w sklepie internetowym.
"Exeter Park Sosnowiec to doskonałe skomunikowany obiekt zapewniający dostęp do dróg krajowych niezbędny do sprawnego funkcjonowania sieci sklepów na terenie całego kraju oraz możliwość szybkiej komunikacji z aglomeracją Katowicką, co z kolei było dla naszego klienta istotne z punktu widzenia komfortu i wygody pracowników. Istotnym argumentem dla klienta była również wynegocjowana w procesie rozmów wymiana oświetlenia na inteligentny system ledowy, znacząco obniżający koszty zużycia energii" mówi Jarosław Markiewicz, Konsultant, Dział Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych, AXI IMMO.
Exeter Park Sosnowiec to nowoczesny park logistyczny klasy A oferujący 36 000 mkw. powierzchni, zlokalizowany w sąsiedztwie drogi krajowej nr 79, tuż przy trasie ekspresowej S1 i w odległości 4 km od skrzyżowania z autostradą A4. Do dyspozycji najemców są przestronne place manewrowe, nowoczesne doki rozładunkowe, bramy wjazdowe z poziomu 0, parkingi dla samochodów osobowych i ciężarowych oraz powierzchnie socjalno-biurowe. W pobliżu nieruchomości znajduje się przystanek autobusowy oraz stacja PKP.
Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
Deweloperzy nie nadążają za popytem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.