Victoria Dom: na topie mieszkania na Ochocie, w Ursusie i Białołęce
Miasteczko Nova Ochota, Factory Ursus oraz Osiedle Classic to najpopularniejsze warszawskie inwestycje Victorii Dom. W 2021 r. właśnie tam kupiło mieszkanie najwięcej naszych klientów – mówi Ewa Rathe-Głowacka, dyrektor marketingu Victorii Dom. W ubiegłym roku deweloper sprzedał ponad 1,6 tys. lokali na rynku pierwotnym.
Według serwisu tabelaofert.pl w stolicy sprzedano ponad 21 tys. lokali i była to najwyższa sprzedaż w całym kraju. Wśród 14. inwestycji Victorii Dom w 2021 r. największą popularnością wśród klientów cieszyły się: Miasteczko Nova Ochota, Factory Ursus oraz Osiedle Classic. – W trzech topowych lokalizacjach sprzedaliśmy ponad 60% wszystkich mieszkań. Na podium znalazły się inwestycje dobrze już znane warszawiakom. Równocześnie jednak cieszą nas dobre wyniki projektów, które dopiero debiutują, jak np. Osiedle Krzewna na warszawskim Targówku, który w analizie REDNET Property Group znalazł się wśród najbardziej perspektywicznych dzielnic Warszawy – wyjaśnia E. Rathe-Głowacka, dyrektor marketingu Victora Dom.
W Warszawie nie będzie taniej
– Na atrakcyjność naszej oferty tradycyjnie wpływa cena – jesteśmy konkurencyjni. Na to się nakłada utrzymujący się w stolicy i innych dużych miastach trend zakupu mieszkań w celach inwestycyjnych, jako korzystnej lokaty kapitału – mówi E. Rathe-Głowacka. Eksperci podkreślają, że czynnikiem decydującym o atrakcyjności takiego posunięcia jest fakt, że w Warszawie zaczyna brakować działek pod budowę nowych osiedli. – Ponadto wpływ na sytuację rynkową ma tragiczna wojna u naszych wschodnich granic, na którą nakłada się rosnąca inflacja oraz ceny usług i materiałów budowlanych, a także wyższe stopy procentowe. Te wszystkie czynniki wpływają na ocenę ekspertów, że ceny mieszkań na warszawskim rynku nie będą niższe – dodaje dyrektor marketingu Victora Dom.
Nowe czynniki decydujące o preferencjach mieszkaniowych
Obserwatorzy rynku mieszkaniowego są zgodni, że w ostatnich miesiącach zmieniły się preferencje zakupu własnego lokum. – Wiele osób nie musi codziennie rano jechać do biura, bo często pracuje z domu. Dlatego klienci baczniej zwracają uwagę na funkcjonalną, dodatkową przestrzeń, w której można zorganizować miejsce do pracy. W cenie jest także dostęp do przestrzeni, w której można odpocząć i zrelaksować się. Liczy się wszystko: większy balkon lub loggia, ogródek, czy plac zabaw dla dzieci przed blokiem oraz miejsca relaksu dla mieszkańców, bliskość terenów zielonych. Dlatego w ostatnim czasie mieszkania z ogródkiem sprzedawaliśmy w pierwszej kolejności, popularne były też mieszkania z dwoma balkonami – wyjaśnia dyr. marketingu Victorii Dom.
Victoria Dom prowadzi inwestycje w praktycznie we wszystkich dzielnicach Warszawy. Obecnie w różnych fazach realizacji i przygotowania jest ponad 12,5 tys. mieszkań.
Victoria Dom to deweloper z 24-letnim doświadczeniem, którego filozofią jest maksymalne ułatwienie zakupu mieszkania. Pomaga w tym Dom Kredytowy Victoria. Victoria Dom oddała do użytku ponad 12 tys. mieszkań i domów. Spółka, która prowadzi inwestycje przede wszystkim w Warszawie, w ubiegłym roku rozpoczęła również budowę osiedla Viva Piast w Krakowie. Od 6 lat deweloper jest obecny także na rynku niemieckim – w Berlinie, a od dwóch lat w Lipsku.
Victoria Dom jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich, posiada certyfikat dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług. Victoria Dom była wielokrotnie nagradzana, w tym m.in. nagrodą Deweloper Roku „Gazety Finansowej” i Diamentem Forbesa.
Więcej informacji na stronie: www.victoriadom.pl

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.