Victoria Dom: na topie mieszkania na Ochocie, w Ursusie i Białołęce
Miasteczko Nova Ochota, Factory Ursus oraz Osiedle Classic to najpopularniejsze warszawskie inwestycje Victorii Dom. W 2021 r. właśnie tam kupiło mieszkanie najwięcej naszych klientów – mówi Ewa Rathe-Głowacka, dyrektor marketingu Victorii Dom. W ubiegłym roku deweloper sprzedał ponad 1,6 tys. lokali na rynku pierwotnym.
Według serwisu tabelaofert.pl w stolicy sprzedano ponad 21 tys. lokali i była to najwyższa sprzedaż w całym kraju. Wśród 14. inwestycji Victorii Dom w 2021 r. największą popularnością wśród klientów cieszyły się: Miasteczko Nova Ochota, Factory Ursus oraz Osiedle Classic. – W trzech topowych lokalizacjach sprzedaliśmy ponad 60% wszystkich mieszkań. Na podium znalazły się inwestycje dobrze już znane warszawiakom. Równocześnie jednak cieszą nas dobre wyniki projektów, które dopiero debiutują, jak np. Osiedle Krzewna na warszawskim Targówku, który w analizie REDNET Property Group znalazł się wśród najbardziej perspektywicznych dzielnic Warszawy – wyjaśnia E. Rathe-Głowacka, dyrektor marketingu Victora Dom.
W Warszawie nie będzie taniej
– Na atrakcyjność naszej oferty tradycyjnie wpływa cena – jesteśmy konkurencyjni. Na to się nakłada utrzymujący się w stolicy i innych dużych miastach trend zakupu mieszkań w celach inwestycyjnych, jako korzystnej lokaty kapitału – mówi E. Rathe-Głowacka. Eksperci podkreślają, że czynnikiem decydującym o atrakcyjności takiego posunięcia jest fakt, że w Warszawie zaczyna brakować działek pod budowę nowych osiedli. – Ponadto wpływ na sytuację rynkową ma tragiczna wojna u naszych wschodnich granic, na którą nakłada się rosnąca inflacja oraz ceny usług i materiałów budowlanych, a także wyższe stopy procentowe. Te wszystkie czynniki wpływają na ocenę ekspertów, że ceny mieszkań na warszawskim rynku nie będą niższe – dodaje dyrektor marketingu Victora Dom.
Nowe czynniki decydujące o preferencjach mieszkaniowych
Obserwatorzy rynku mieszkaniowego są zgodni, że w ostatnich miesiącach zmieniły się preferencje zakupu własnego lokum. – Wiele osób nie musi codziennie rano jechać do biura, bo często pracuje z domu. Dlatego klienci baczniej zwracają uwagę na funkcjonalną, dodatkową przestrzeń, w której można zorganizować miejsce do pracy. W cenie jest także dostęp do przestrzeni, w której można odpocząć i zrelaksować się. Liczy się wszystko: większy balkon lub loggia, ogródek, czy plac zabaw dla dzieci przed blokiem oraz miejsca relaksu dla mieszkańców, bliskość terenów zielonych. Dlatego w ostatnim czasie mieszkania z ogródkiem sprzedawaliśmy w pierwszej kolejności, popularne były też mieszkania z dwoma balkonami – wyjaśnia dyr. marketingu Victorii Dom.
Victoria Dom prowadzi inwestycje w praktycznie we wszystkich dzielnicach Warszawy. Obecnie w różnych fazach realizacji i przygotowania jest ponad 12,5 tys. mieszkań.
Victoria Dom to deweloper z 24-letnim doświadczeniem, którego filozofią jest maksymalne ułatwienie zakupu mieszkania. Pomaga w tym Dom Kredytowy Victoria. Victoria Dom oddała do użytku ponad 12 tys. mieszkań i domów. Spółka, która prowadzi inwestycje przede wszystkim w Warszawie, w ubiegłym roku rozpoczęła również budowę osiedla Viva Piast w Krakowie. Od 6 lat deweloper jest obecny także na rynku niemieckim – w Berlinie, a od dwóch lat w Lipsku.
Victoria Dom jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich, posiada certyfikat dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług. Victoria Dom była wielokrotnie nagradzana, w tym m.in. nagrodą Deweloper Roku „Gazety Finansowej” i Diamentem Forbesa.
Więcej informacji na stronie: www.victoriadom.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polskie przedsiębiorstwa otwarte na transformację w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc
Do 2030 roku z gospodarki o obiegu zamkniętym ma pochodzić co czwarty surowiec. Aby przyspieszyć ten proces, w Polsce potrzeba nowej, międzysektorowej Mapy Drogowej dla Gospodarki o Obiegu Zamkniętym – wskazywali eksperci w trakcie Polish Circular Forum. Obecny dokument nie spełnia już swojej roli i wymaga aktualizacji. Na braku jasnych przepisów i systemu wsparcia najbardziej cierpią przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa. – Z naszych badań wynika, że tylko 3–3,5 proc. firm z sektora MŚP jest świadomych i przygotowanych do transformacji – ocenia Agnieszka Zdanowicz, wiceprezes Klastra Gospodarki Cyrkularnej i Recyklingu.
Prawo
Wspólna polityka rolna do deregulacji. Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników

Prawie 1,6 mld euro – tyle mają wynieść roczne oszczędności dla rolników po uproszczeniu wspólnej polityki rolnej. Zaproponowany w maju przez Komisję Europejską pakiet zmian zakłada redukcję części obowiązków administracyjnych, które dziś spoczywają na rolnikach ubiegających się o unijne wsparcie. Szczególnie dotyczy to płatności dla drobnych rolników. Jak podkreślają eksperci, wszelkie zmiany, które będą działać na rzecz konkurencyjności unijnego rolnictwa, są wskazane, ale przy uwzględnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa żywności.
Polityka
W rosyjskiej niewoli może przebywać kilkadziesiąt tysięcy Ukraińców. Napięta sytuacja geopolityczna sprzyja Rosji

W rosyjskiej niewoli przebywa około 10 tys. obywateli Ukrainy, z czego ponad 8 tys. to żołnierze. Łącznie jednak może ich być nawet kilkukrotnie więcej. ONZ podaje, że ponad 95 proc. ukraińskich jeńców wojennych jest poddawanych torturom. – Pogarszająca się sytuacja międzynarodowego bezpieczeństwa i wzrost wpływów do budżetu Federacji Rosyjskiej ze względu na wzrost cen ropy mogą się negatywnie odbić na planowanych wymianach jeńców – ocenia Michał Dworczyk, wiceprzewodniczący Komisji Bezpieczeństwa i Obrony w Parlamencie Europejskim.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.