Komunikaty PR

W Galerii Jurajskiej otwarto sklep piłkarskich Mistrzów Polski

2023-12-11  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Galeria Jurajska rozszerza swoją ofertę. W centrum handlowym zadebiutował właśnie nowy sklep należący do Mistrzów Polski – klubu Raków Częstochowa. Lokal, mający 58,70 m kw. powierzchni, powstał we współpracy ze sponsorem technicznym drużyny, marką Adidas.

W ofercie fan store znaleźć można wszystko, co niezbędne kibicom, w tym m.in. szeroki wybór gadżetów Rakowa Częstochowa (np. szaliki, kalendarze czy poduszki), odzież w klubowych barwach, w tym oryginalne koszulki i zestawy meczowe adidas oraz wiele innych produktów.

Nowy sklep klubu w galerii, mieszczący się na 1. piętrze, jest znacznie większy od dotychczasowego, który przez ostatnie lata działał w Jurajskiej. Przestrzeń zyskała też piłkarski klimat, dzięki nowoczesnej aranżacji.

– Otwarcie nowego, jeszcze większego sklepu Rakowa Częstochowa to świetna wiadomość nie tylko dla kibiców Mistrzów Polski, ale także dla każdego, kogo pasjonuje polska piłka nożna. Powstało bowiem miejsce ważne dla piłkarskiej społeczności Częstochowy i okolic – mówi Anna Borecka, wicedyrektor Galerii Jurajskiej.

– Na otwarciu zyskuje też Galeria Jurajska. Debiut tak dużego fan store dopełnia bowiem naszą stale rozwijaną, szeroką i zróżnicowaną ofertę sportową oraz tworzy unikalny i niezwykle atrakcyjny w regionie punkt, który przyciągać będzie różne pokolenia kibiców Rakowa i wielbicieli sportu – dodaje.

Próbkę tego można było zobaczyć na otwarciu, które zgromadziło tłumy. W czasie wydarzenia można było spotkać się z piłkarzami, a także zobaczyć najnowszy komplet strojów meczowych. Przygotowano też liczne atrakcje, w tym m.in. konkursy z nagrodami, stoisk Małej Akademii, gogle VR czy grę EA FC 24

– Otwarcie nowego, większego sklepu pozwoli nam rozszerzyć asortyment i sprawić, że każdy kibic znajdzie w tym miejscu coś dla siebie. Przygotowaliśmy dla fanów Rakowa wyjątkowe wydarzenie, bo oprócz otwarcia sklepu, zaprezentowaliśmy też trzeci komplet strojów i zorganizowaliśmy wiele atrakcji, w tym spotkanie z piłkarzami. Chciałbym bardzo podziękować Galerii Jurajskiej oraz naszemu partnerowi technicznemu, firmie Adidas, za wsparcie w tym projekcie – mówi Michał Szprendałowicz, rzecznik prasowy Rakowa.

Sklep Rakowa Częstochowa jest już drugim fan store w Galerii Jurajskiej. Oprócz Mistrzów Polski, swój lokal ma tutaj żużlowy klub Włókniarz Częstochowa. Tam również można znaleźć pamiątki i gadżety, odzież klubową oraz bilety i karnety na mecze żużlowe.

– Obecność tego typu sklepów pokazuje silny związek Jurajskiej ze sportem i regionem. Fakt, że gościmy u siebie aż dwa częstochowskie, a w dodatku bardzo utytułowane i ważne dla mieszkańców kluby, pokazuje, że galeria handlowa może być skuteczną platformą, która wspiera promocję odnoszących sukcesy drużyn – dodaje Anna Borecka.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni
Nieruchomości Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?
2024-12-30 | 15:00

Jak wygląda rynek najmu w Krakowie?

Kraków nieustannie buduje swoją pozycję na rynku mieszkaniowym. Rosnące inwestycje, turystyczny urok i zwiększająca się liczba mieszkańców sprawiają, że zapotrzebowanie na
Nieruchomości Deweloperzy nie nadążają za popytem
2024-12-30 | 15:00

Deweloperzy nie nadążają za popytem

Mieszkania drożeją, a nowych powstaje rekordowo mało. W 2023 roku deweloperzy rozpoczęli budowę 114,5 tys. lokali – to najmniej od sześciu lat. Ceny za mkw. w Warszawie zdążyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.