W Galerii Jurajskiej otwarto sklep piłkarskich Mistrzów Polski
Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Jurajska rozszerza swoją ofertę. W centrum handlowym zadebiutował właśnie nowy sklep należący do Mistrzów Polski – klubu Raków Częstochowa. Lokal, mający 58,70 m kw. powierzchni, powstał we współpracy ze sponsorem technicznym drużyny, marką Adidas.
W ofercie fan store znaleźć można wszystko, co niezbędne kibicom, w tym m.in. szeroki wybór gadżetów Rakowa Częstochowa (np. szaliki, kalendarze czy poduszki), odzież w klubowych barwach, w tym oryginalne koszulki i zestawy meczowe adidas oraz wiele innych produktów.
Nowy sklep klubu w galerii, mieszczący się na 1. piętrze, jest znacznie większy od dotychczasowego, który przez ostatnie lata działał w Jurajskiej. Przestrzeń zyskała też piłkarski klimat, dzięki nowoczesnej aranżacji.
– Otwarcie nowego, jeszcze większego sklepu Rakowa Częstochowa to świetna wiadomość nie tylko dla kibiców Mistrzów Polski, ale także dla każdego, kogo pasjonuje polska piłka nożna. Powstało bowiem miejsce ważne dla piłkarskiej społeczności Częstochowy i okolic – mówi Anna Borecka, wicedyrektor Galerii Jurajskiej.
– Na otwarciu zyskuje też Galeria Jurajska. Debiut tak dużego fan store dopełnia bowiem naszą stale rozwijaną, szeroką i zróżnicowaną ofertę sportową oraz tworzy unikalny i niezwykle atrakcyjny w regionie punkt, który przyciągać będzie różne pokolenia kibiców Rakowa i wielbicieli sportu – dodaje.
Próbkę tego można było zobaczyć na otwarciu, które zgromadziło tłumy. W czasie wydarzenia można było spotkać się z piłkarzami, a także zobaczyć najnowszy komplet strojów meczowych. Przygotowano też liczne atrakcje, w tym m.in. konkursy z nagrodami, stoisk Małej Akademii, gogle VR czy grę EA FC 24
– Otwarcie nowego, większego sklepu pozwoli nam rozszerzyć asortyment i sprawić, że każdy kibic znajdzie w tym miejscu coś dla siebie. Przygotowaliśmy dla fanów Rakowa wyjątkowe wydarzenie, bo oprócz otwarcia sklepu, zaprezentowaliśmy też trzeci komplet strojów i zorganizowaliśmy wiele atrakcji, w tym spotkanie z piłkarzami. Chciałbym bardzo podziękować Galerii Jurajskiej oraz naszemu partnerowi technicznemu, firmie Adidas, za wsparcie w tym projekcie – mówi Michał Szprendałowicz, rzecznik prasowy Rakowa.
Sklep Rakowa Częstochowa jest już drugim fan store w Galerii Jurajskiej. Oprócz Mistrzów Polski, swój lokal ma tutaj żużlowy klub Włókniarz Częstochowa. Tam również można znaleźć pamiątki i gadżety, odzież klubową oraz bilety i karnety na mecze żużlowe.
– Obecność tego typu sklepów pokazuje silny związek Jurajskiej ze sportem i regionem. Fakt, że gościmy u siebie aż dwa częstochowskie, a w dodatku bardzo utytułowane i ważne dla mieszkańców kluby, pokazuje, że galeria handlowa może być skuteczną platformą, która wspiera promocję odnoszących sukcesy drużyn – dodaje Anna Borecka.
Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof
Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego
Niski wkład własny - program BK 2% go przywrócił?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces
Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.
Bankowość
Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą
Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.
Ochrona środowiska
Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem
Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.