Komunikaty PR

W Galerii Jurajskiej otwarto sklep piłkarskich Mistrzów Polski

2023-12-11  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Galeria Jurajska rozszerza swoją ofertę. W centrum handlowym zadebiutował właśnie nowy sklep należący do Mistrzów Polski – klubu Raków Częstochowa. Lokal, mający 58,70 m kw. powierzchni, powstał we współpracy ze sponsorem technicznym drużyny, marką Adidas.

W ofercie fan store znaleźć można wszystko, co niezbędne kibicom, w tym m.in. szeroki wybór gadżetów Rakowa Częstochowa (np. szaliki, kalendarze czy poduszki), odzież w klubowych barwach, w tym oryginalne koszulki i zestawy meczowe adidas oraz wiele innych produktów.

Nowy sklep klubu w galerii, mieszczący się na 1. piętrze, jest znacznie większy od dotychczasowego, który przez ostatnie lata działał w Jurajskiej. Przestrzeń zyskała też piłkarski klimat, dzięki nowoczesnej aranżacji.

– Otwarcie nowego, jeszcze większego sklepu Rakowa Częstochowa to świetna wiadomość nie tylko dla kibiców Mistrzów Polski, ale także dla każdego, kogo pasjonuje polska piłka nożna. Powstało bowiem miejsce ważne dla piłkarskiej społeczności Częstochowy i okolic – mówi Anna Borecka, wicedyrektor Galerii Jurajskiej.

– Na otwarciu zyskuje też Galeria Jurajska. Debiut tak dużego fan store dopełnia bowiem naszą stale rozwijaną, szeroką i zróżnicowaną ofertę sportową oraz tworzy unikalny i niezwykle atrakcyjny w regionie punkt, który przyciągać będzie różne pokolenia kibiców Rakowa i wielbicieli sportu – dodaje.

Próbkę tego można było zobaczyć na otwarciu, które zgromadziło tłumy. W czasie wydarzenia można było spotkać się z piłkarzami, a także zobaczyć najnowszy komplet strojów meczowych. Przygotowano też liczne atrakcje, w tym m.in. konkursy z nagrodami, stoisk Małej Akademii, gogle VR czy grę EA FC 24

– Otwarcie nowego, większego sklepu pozwoli nam rozszerzyć asortyment i sprawić, że każdy kibic znajdzie w tym miejscu coś dla siebie. Przygotowaliśmy dla fanów Rakowa wyjątkowe wydarzenie, bo oprócz otwarcia sklepu, zaprezentowaliśmy też trzeci komplet strojów i zorganizowaliśmy wiele atrakcji, w tym spotkanie z piłkarzami. Chciałbym bardzo podziękować Galerii Jurajskiej oraz naszemu partnerowi technicznemu, firmie Adidas, za wsparcie w tym projekcie – mówi Michał Szprendałowicz, rzecznik prasowy Rakowa.

Sklep Rakowa Częstochowa jest już drugim fan store w Galerii Jurajskiej. Oprócz Mistrzów Polski, swój lokal ma tutaj żużlowy klub Włókniarz Częstochowa. Tam również można znaleźć pamiątki i gadżety, odzież klubową oraz bilety i karnety na mecze żużlowe.

– Obecność tego typu sklepów pokazuje silny związek Jurajskiej ze sportem i regionem. Fakt, że gościmy u siebie aż dwa częstochowskie, a w dodatku bardzo utytułowane i ważne dla mieszkańców kluby, pokazuje, że galeria handlowa może być skuteczną platformą, która wspiera promocję odnoszących sukcesy drużyn – dodaje Anna Borecka.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego? Biuro prasowe
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że
Nieruchomości Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Nieruchomości Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
2024-12-30 | 15:00

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów

Rosnące ceny mieszkań skłaniają wiele osób do wyboru mikroapartamentów jako przystępnej cenowo i funkcjonalnej alternatywy. Koszty ich zakupu i utrzymania są niższe, co czyni

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.