Walter Herz wyłącznym agentem komercjalizacji warszawskiego Centrum Królewska
Prestige PR
Włodarzewska 81C lok 81
02-393 Warszawa
i.wisniewska|prestigepr.pl| |i.wisniewska|prestigepr.pl
508 927 958
www.prestigepr.pl
Firma doradcza Walter Herz wybrana została wyłącznym agentem, odpowiedzialnym za komercjalizację docenianego przez warszawiaków budynku biurowego Centrum Królewska
Centrum Królewska to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i reprezentacyjnych budynków w Warszawie. Butikowy biurowiec położony w sercu miasta, przy skrzyżowaniu ulicy Marszałkowskiej z Królewską, naprzeciwko Ogrodu Saskiego został zaprojektowany w pracowni APA Kuryłowicz & Associates. – Wyjątkowy charakter budynku i jego położenie sprawiają, że chętnie wybierany jest na siedzibę przez ambasady, wiodące instytucje finansowe, czy kancelarie. Lokalizacja jest także atrakcyjna dla jednostek sektora publicznego. W tej chwili w budynku wolne jest tylko biuro o powierzchni przeszło 500 mkw. usytuowane na 11 piętrze – informuje Bartłomiej Zagrodnik, Managing Partner/CEO w Walter Herz.
Utytułowany biurowiec cieszy się uznaniem nie tylko najemców, ale i mieszkańców miasta. Zwyciężył m.in. w plebiscycie Gazety Wyborczej i miesięcznika Architektura - Murator, zyskując nagrodę Ulubieniec Warszawy 2002-2003 za projekt i zdobył tytuł Inteligentny Budynek Roku 2003.
W 2018 roku Centrum Królewska zyskała nową elewację z płyt z ekologicznego i nowoczesnego spieku ceramicznego, która jeszcze bardziej podkreśliła niepowtarzalny charakter bryły biurowca, przypominającej zwiniętą kartkę papieru, załamaną pod kątem prostym od strony sąsiadujących z nim budynków.
Wysokość biurowca w relacji do zabudowy jego najbliższego otoczenia przypomina proporcje przedwojennej architektury tego miejsca, kiedy narożnik ulic Królewskiej i Marszałkowskiej zajmowała dwukrotnie wyższa od pobliskich domów kamienica Blochów. Na 14 kondygnacjach naziemnych w Centrum Królewska mieszczą się biura zaaranżowane według indywidualnych potrzeb najemców, na trzech podziemnych znajduje się parking dla ponad 100 aut. Z górnych pięter budynku roztacza się niezapomniany widok na tworzące dywan korony drzew Ogrodu Saskiego i czerwone dachy budynków Starego Miasta.
- Centrum Królewska to unikalny projekt, który planujemy modernizować i wzbogacać o nowe funkcje. Będziemy wprowadzać kolejne rozwiązania atrakcyjne dla najemców by nasza inwestycja była stale na biurowej mapie Warszawy jednym z najciekawszych miejsc, nie tylko do prowadzenia biznesu, ale i do życia - informuje Monika Gałat-Nipochorska, przedstawiciel inwestora, Wiceprezes Zarządu Rezydent SA.
Dzięki zmianom i ulepszeniom wprowadzanym w projekcie, w Centrum Królewska został między innymi wydzielony parking dla rowerów, przygotowane szatnie dla rowerzystów i budynek zyskał bezobsługowy wjazd do garażu oraz stanowiska ładowania samochodów elektrycznych. Obecnie zaś przygotowywana jest rewitalizacja recepcji. Biurowiec oferujący prawie 11 tys. mkw. powierzchni użytkowej klasy A posiada certyfikat BREEAM In-Use na poziomie Very Good w kategoriach Building Management oraz Asset Performance.
W budynku zastosowane zostały nowoczesne rozwiązania techniczne, w tym: BMS, CCTV, AC, SSWN, systemy ochrony przeciwpożarowej HVAC, UPS, agregat prądotwórczy, co daje najemcom pełne bezpieczeństwo i komfort.
o Walter Herz
Walter Herz jest wiodącym na rynku, polskim podmiotem prowadzącym działalność w sektorze nieruchomości komercyjnych na terenie całego kraju. Od 7 lat firma świadczy kompleksowe oraz strategiczne doradztwo: najemcom, inwestorom i właścicielom nieruchomości. Zapewnia pełną obsługę dla sektora prywatnego, jak i publicznego. Eksperci Walter Herz wspierają klientów w poszukiwaniu i wynajmie powierzchni biurowych, doradzają w przypadku projektów inwestycyjnych oraz projektów hotelowych.
Poza siedzibą w Warszawie, firma posiada odziały w Krakowie i Gdańsku. Firma Walter Herz jest twórcą Akademii Najemcy, pierwszego w Polsce projektu, który wspiera i edukuje najemców powierzchni komercyjnych z całej Polski, szkolenia są stacjonarne, prowadzone w największych miastach w kraju. W trosce o najwyższy poziom etyczny świadczonych usług wprowadziła Kodeks Dobrych Praktyk.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.