Więcej e-commerce od Omnipack w SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn
Omnipack, firma zajmująca się logistyką dla branży e-commerce, zdecydowała się na wynajem niemal 6 500 m2 w nowo powstającym budynku na terenie SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn. W transakcji pośredniczyła agencja doradcza JLL.
Firma Omnipack prowadzi obsługę logistyczną dla ponad stu sklepów internetowych, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Firma działa w modelu fulfillment, co oznacza, że kompleksowo zajmuje się zarówno magazynowaniem, pakowaniem i wysyłką towarów, jak również oferuje szereg dodatkowych usług, niezbędnych do konkurowania z największymi w branży e-commerce. W związku z dynamicznym rozwojem, Omnipack zdecydował się na zwiększenie zajmowanej dotąd powierzchni o dodatkowe 6 500 m2. Nowy moduł magazynowy zlokalizowany jest w podwarszawskim Nadarzynie, w którym znajduje się dotychczasowy magazyn Omnipack. Przekazanie klientowi nowej powierzchni odbędzie się wiosną tego roku.
- Decyzja o wynajmie znacznie większej nieruchomości magazynowej w SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn, była podyktowana świetnymi relacjami z deweloperem oraz elastycznością i szybką reakcją na nasze potrzeby. Z naszego punktu widzenia kluczowe było także położenie obiektu, które umożliwia nam dalszy wzrost. Proces wyboru optymalnej dla nas lokalizacji oraz przygotowania długofalowej strategii najmu był kolejnym, przy którym doradzali nam eksperci JLL – podkreśla Rafał Szcześniewski, COO & Founder Omnipack.
- Klientowi zależało na lokalizacji z szybkim dojazdem do stolicy oraz na wysokiej jakości powierzchni spełniającej wymogi związane z obsługą branży e-commerce. SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn okazał się optymalnym wyborem, a fakt, iż firma zdecydowała się na rozwój w kolejnym parku SEGRO pokazuje, że jesteśmy godnym zaufania partnerem i jakość oferowanych przez nas powierzchni magazynowych oraz obsługa parków logistycznych znajdują się na najwyższym poziomie – podkreśla Waldemar Witczak, Dyrektor Regionalny SEGRO.
- Nowa jednostka w Nadarzynie będzie największym magazynem Omnipack i jednym z dwóch, które firma otworzy w tym roku. Jest to więc świetny przykład spółki, która niezwykle szybko rozwija się na rynku usług logistycznych w Polsce. Tym bardziej cieszymy się, że zespół JLL może być częścią tego projektu i wspierać firmę w wyborze optymalnego zaplecza nieruchomościowego - procesy obsługiwane przez Omnipack wymagają bardzo dobrej jakości powierzchni magazynowej, a sama inwestycja musi być doskonale zaplanowana i zlokalizowana. Życzymy naszemu klientowi dalszych sukcesów, które patrząc na energię, jaką w swoją pracę wkłada cały zespół Omnipack, są tylko kwestią czasu – komentuje Norbert Kowalczyk, Konsultant w Dziale Powierzchni Magazynowo-Przemysłowych, JLL.
Nowopowstający w SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn budynek, do którego wprowadzi się wiosną Omnipack, ma łącznie 11 300 m2, a ok. 5 000 m2 zajmie ekspansja działającego w parku klienta. Park jest położony 15 kilometrów od Warszawy i oferuje magazyny przystosowane zarówno do składowania, jak i takie, które mogą być zaadaptowane pod lekką produkcję. Inwestycja znajduje się w bardzo bliskim sąsiedztwie Drogi Krajowej numer 8, co zapewnia dostęp do wykwalifikowanych pracowników oraz wygodny i szybki dojazd do pracy komunikacją miejską dla osób z Warszawy i okolic.
Region Warszawy to największa lokalizacja magazynowa w Polsce. Jak wynika z danych JLL, pod koniec 2019 r. łączne podaż wyniosła tam prawie 3,5 mln mkw., co stanowiło ok. 18% całkowitych zasobów w kraju. Skala i doskonała lokalizacja sprawiają, że warszawski rynek magazynów cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem najemców. W ubiegłym roku firmy podpisały w tym regionie umowy na prawie 1,1 mln mkw. powierzchni, odpowiadając tym samym za 30% popytu zarejestrowanego w tym czasie w całym sektorze.
Langowski Logistics nowym najemcą w MLP Pruszków II
Co czeka rynek nieruchomości? Komentuje Shraga Weisman, CEO Aurec Home
Jak sprzedają się nowe mieszkania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.