WorldHotels przedstawia swoją najnowszą markę - WorldHotels Crafted Collection
Sieć hotelowa WorldHotels, należąca do BWH Hotel Group, wprowadza do swojego portfolio nową markę – WorldHotels Crafted Collection. Będzie ją tworzyć starannie dobrana kolekcja hoteli i kurortów wyróżniających się oryginalnym designem inspirowanym lokalnymi wpływami.
WorldHotels Crafted Collection to wyjątkowa oferta w segmentach upscale, upper upscale i luxury skierowana do nowoczesnego podróżnika o wyrafinowanym guście. Każdy hotel będzie musiał utrzymać ocenę 4,5 lub wyższą w rankingu serwisu TripAdvisor i odpowie na oczekiwania gości, którzy cenią kreatywność, autentyczność oraz sprawną, uprzejmą i fachową obsługę. Nowo powstała marka stawia na unikalność obiektów, podkreślając ich indywidualność. Właśnie dlatego każdy z hoteli wystrojem nawiązywać będzie do swojej lokalizacji, co sprawi, że obiekty będą jedyne w swoim rodzaju, a pobyt w nich – niezapomniany.
- WorldHotels Crafted Collection stwarza idealną szansę biznesową dla hotelarzy, którzy chcą dołączyć do silnej i rozpoznawalnej marki. W ramach sieci zapewniamy współpracę opierającą się na wzajemnym zaufaniu, dając naszym partnerom przestrzeń na stworzenie hotelu według ich własnego planu. Mamy nadzieję, że nowy brand, rozwijający się pod skrzydłami WorldHotels, będzie atrakcyjny dla polskich hotelarzy. Mogą oni liczyć na nasze pełne wsparcie w procesie włączenia obiektu do sieci. Ponadto mogą korzystać z licznych przywilejów, jakie daje sieć - powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.
Pod patronatem BWH Hotel Group, WorldHotels skupia się na zwiększaniu przychodów właścicieli, rozszerzaniu oferty w najlepszych lokalizacjach na całym świecie i świadczeniu wsparcia marketingowego na najwyższym poziomie. Również wszyscy członkowie WorldHotels Crafted Collection będą mogli liczyć na pomoc na wielu płaszczyznach, takich jak m.in. korzystanie z nagradzanych programów lojalnościowych czy z know-how w zakresie sprzedaży i cyfryzacji. Co więcej, dzięki elastycznemu podejściu sieci do wymagań dotyczących identyfikacji graficznej oraz swobodzie w prowadzeniu narracji poszczególnych obiektów, zachowana będzie autentyczność hoteli.
Po wprowadzeniu WorldHotels Crafted Collection portfolio BWH Hotel Group będzie liczyć 18 wyjątkowych marek we wszystkich segmentach rynku.
O sieci WorldHotels Collection:
WorldHotels™ Collection zapewnia sprawdzone rozwiązania typu soft brand, tworząc międzynarodową sieć 300 najwyższej jakości niezależnych hoteli i kurortów. Stworzona przez hotelarzy z pasją marka WorldHotels wybiera najlepsze niezależne obiekty na całym świecie, które oddają klimat lokalizacji poprzez spersonalizowaną obsługę i subtelne wyczucie charakteru. Autorska koncepcja „Start With Why” ułatwia poszczególnym hotelom określenie wyjątkowego zestawu atutów, które wyróżniają je na tle konkurencji pod względem jakości obsługi i generowania przychodów. Marka WorldHotels skierowana jest zarówno do turystów, jak i podróżujących służbowo i obejmuje cztery odrębne poziomy, dzięki czemu goście mogą wybrać ofertę, która najlepiej spełnia ich oczekiwania: WorldHotels Luxury, WorldHotels Elite, WorldHotels Distinctive i WorldHotels Crafted Collection.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie: WorldHotels.com.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.