Komunikaty PR

Wrocław Fashion Outlet: remodeling zakończony

2020-01-20  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.08 MB )

Zmiany wprowadzane od wiosny ubiegłego roku, to efekt nie tylko strategii biznesowej jedynego centrum w Polsce należącego do VIA Outlets, ale także odpowiedź na rosnące oczekiwania gości odwiedzających Wrocław Fashion Outlet. – Niskie ceny nie są już wystarczającym magnesem dla klientów. Od obiektów outletowych odwiedzający oczekują również przyjaznego doświadczenia okołozakupowego – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Przystępując do remodelingu centrum wiedzieliśmy, że musi być on przeprowadzony w sposób niezakłócający codziennej działalności centrum. Zmiany wprowadzane były stopniowo i nie przeszkadzały naszym klientom w zakupach, a najemcom w prowadzeniu biznesu.

Przestrzeń bardziej przyjazna zakupom

Co zmieniło się na przestrzeni ostatnich miesięcy na Granicznej 2 we Wrocławiu? Nowy wygląd zyskały przede wszystkim części wspólne. Na klientów jedynego modowego outletu Dolnego Śląska czekają bardziej liczne, eleganckie i kameralne strefy relaksu. W każdej z nich pojawiła się żywa zieleń i nad każdą zostało zamontowane oświetlenie dekoracyjne w postaci abażurów. Na terenie całego outletu wprowadzono spójne, prostopadłe do witryn, oznakowanie sklepów w postaci semaforów, jak również nowy system nawigacji wewnątrz centrum. Wyodrębniono także strefy pod stoiska, filary konstrukcyjne dzielące witryny zmieniono na czarne, a przy nich dodatkowo pojawiły się  żywe rośliny. Ogródki kawowe zostały jednolicie ogrodzone, a zajmowany przez nie obszar wyróżniono innym kolorem posadzki. Do najbardziej znaczących zmian należy zaliczyć także przebudowę wejścia głównego centrum. Powstały wiatrołapy zatrzymujące ciepło i chłód w centrum, dodano florystyczne elementy dekoracyjne na świetlikach, a także podwieszaną do sufitu dekorację świetlną. Odnowiono również strefę drugiego wejścia – na wprost dodano duży klomb z żywą zielenią oraz podwieszaną dekorację świetlną. – Klienci, także nasi goście z różnych części świata, chętnie korzystają ze wsparcia nowego punktu informacyjnego, w którym w przyjazny sposób i w kilku językach uzyskają informacje o rabatach, zamówią taksówkę, kupią kartę podarunkową,  dołączą do naszego programu lojalnościowego czy skorzystają ze specjalnej oferty rabatowej dla turystów – dodaje Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet.

Nowe marki premium

Remodeling Wrocław Fashion Outlet stanowił jedno z wyzwań strategii biznesowej, której celem jest sprowadzenie do stolicy Dolnego Śląska wyjątkowych marek, szczególnie z segmentu premium, które wcześniej nie funkcjonowały w tej części kraju. – O tym, że zmiany w centrum przynoszą zamierzony efekt świadczy pojawienie się u nas takich najemców jak Boss Outlet, Trussardi czy Lacoste– zauważa Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. – Jednym z kryteriów wyboru nas jako partnera, była tez praca z przestrzenią, która w dobie dbałości o customer experience, ma coraz większy wpływ na wybór destynacji zakupowej i podjęcie decyzji o przyjeździe przez klienta do danego centrum. To szczególnie istotne, bo duży odsetek klientów dociera do nas samochodami, przejeżdżając nawet kilkadziesiąt kilometrów.

Wrocław Fashion Outlet to jedyne centrum typu outlet w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok.

Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA OUTLETS - najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 m2 powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Więcej informacji na temat rozwoju biznesu we Wrocław Fashion Outlet można znaleźć na stronie www.wroclawfashionoutlet.com/najem/

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Nieruchomości Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?
2025-02-21 | 11:50

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Inwestowanie w nieruchomości to budowanie majątku na pokolenia, dlatego od zawsze jest ono postrzegane jako pewna i dochodowa forma lokowania kapitału. Nie od dziś wiadomo, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.