Z dbałością o każdy szczegół
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Butikowe biurowce nie narzekają na brak zainteresowania ze strony firm. Kamienica Plac Bankowy 1 od lat ma stałych najemców, którzy doceniają kameralny charakter biurowca, jego wygląd, czystość, ale również ciszę, spokój oraz brak anonimowości. W takich budynkach relacje z zarządcą są ułatwione i oparte na wzajemnym zrozumieniu. Podobnie jest z najemcami, którzy w kameralnym otoczeniu szybciej i łatwiej się poznają.
Szybka reakcja
- Drzwi do naszego biura zawsze stoją otworem dla najemców, którzy mogą do nas przyjść z każdą sprawą - zapewnia Anna Olszewska, zarządca nieruchomości Plac Bankowy 1. Do zgłoszenia problemów technicznych mamy specjalną aplikację, dzięki której dział techniczny reaguje natychmiast, a my sprawnie kontrolujemy stan zgłoszeń – dodaje Olszewska.
Najemcy kamienicy Plac Bankowy 1 wypełniają ankietę satysfakcji, w której nie tylko oceniają zarządzanie budynkiem, ale również zgłaszają potrzeby i pomysły na nowe udogodnienia.
- Na przykład poprosili o możliwość kupowania w jednej z obecnych w biurowcu restauracji soków i kawy na wynos, co oczywiście spełniliśmy. Inną rozważaną przez nas propozycją jest umieszczenie w budynku bankomatu. Najemcy chcą również uczestniczyć w różnego rodzaju eventach. Dlatego na wewnętrznym dziedzińcu biurowca organizujemy koncerty, wystawy, a także wspólne Wigilie – dodaje Anna Olszewska.
Uwaga! To zabytek
Zarządcy nieruchomości biurowych, które są zabytkami, muszą również sprostać różnym ograniczeniom z tym związanymi. Każde działanie adaptacyjne w budynku objętym ochroną konserwatorską (lub znajdującym się w strefie objętej taką opieką) musi uzyskać zgodę konserwatora zabytków. Dotyczy to zarówno prac we wnętrzach, jak i na zewnątrz (np. umieszczenia na elewacji tablicy informacyjnej, nawy restauracji czy szyldu sklepu).
Dużym problem jest walka z wandalizmem.
- Kamienica Plac Bankowy 1 charakteryzuje się wysoką jakością wykończenia i dbałością o każdy detal. Dlatego rozbudowaliśmy system monitoringu, a elewację kamienicy pokryliśmy specjalnym preparatem, dzięki któremu możliwe jest zmywanie napisów, graffiti i różnych innych zanieczyszczeń – opowiada Anna Olszewska.
W zabytkowych budynkach biurowych ważne jest również to, w jaki sposób zaaranżowana zostanie strefa wejściowa, która jest wizytówką obiektu. Na Placu Bankowym 1 najemców i ich gości witają recepcjonistki w strojach dopasowanych do stylu i wystroju budynku. Zaprojektowała je znana kostiumolog Wiesława Starska. Specjalnie szyte na miarę mundury noszą również służby sprzątające.
W białych rękawiczkach
Większość biurowców w odnowionych kamienicach zlokalizowana jest w ścisłym centrum Warszawy, co oznacza dobre skomunikowanie z innymi rejonami miasta, ale problemem jest parkowanie samochodów. W budynku Placu Bankowego 1 znajduje się dwupoziomowy, podziemny parking, a bezpiecznym wyjazdem z niego na ruchliwą ulicę kieruje ubrany w mundur i białe rękawiczki pracownik ochrony, który pomaga bezpiecznie najemcom i gościom biurowym włączyć się do ruchu.
Kameralne biurowce nie rywalizują o najemców z dużymi, nowoczesnymi kompleksami biurowymi. Trafiają w określone potrzeby firm, które doceniają unikatowość budynku, dobry serwis, wysoką klasę powierzchni, bardzo dobrą lokalizację oraz wyjątkowy charakter takich miejsc, które pozytywnie wpływają na ich wizerunek.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.