Z dbałością o każdy szczegół
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Butikowe biurowce nie narzekają na brak zainteresowania ze strony firm. Kamienica Plac Bankowy 1 od lat ma stałych najemców, którzy doceniają kameralny charakter biurowca, jego wygląd, czystość, ale również ciszę, spokój oraz brak anonimowości. W takich budynkach relacje z zarządcą są ułatwione i oparte na wzajemnym zrozumieniu. Podobnie jest z najemcami, którzy w kameralnym otoczeniu szybciej i łatwiej się poznają.
Szybka reakcja
- Drzwi do naszego biura zawsze stoją otworem dla najemców, którzy mogą do nas przyjść z każdą sprawą - zapewnia Anna Olszewska, zarządca nieruchomości Plac Bankowy 1. Do zgłoszenia problemów technicznych mamy specjalną aplikację, dzięki której dział techniczny reaguje natychmiast, a my sprawnie kontrolujemy stan zgłoszeń – dodaje Olszewska.
Najemcy kamienicy Plac Bankowy 1 wypełniają ankietę satysfakcji, w której nie tylko oceniają zarządzanie budynkiem, ale również zgłaszają potrzeby i pomysły na nowe udogodnienia.
- Na przykład poprosili o możliwość kupowania w jednej z obecnych w biurowcu restauracji soków i kawy na wynos, co oczywiście spełniliśmy. Inną rozważaną przez nas propozycją jest umieszczenie w budynku bankomatu. Najemcy chcą również uczestniczyć w różnego rodzaju eventach. Dlatego na wewnętrznym dziedzińcu biurowca organizujemy koncerty, wystawy, a także wspólne Wigilie – dodaje Anna Olszewska.
Uwaga! To zabytek
Zarządcy nieruchomości biurowych, które są zabytkami, muszą również sprostać różnym ograniczeniom z tym związanymi. Każde działanie adaptacyjne w budynku objętym ochroną konserwatorską (lub znajdującym się w strefie objętej taką opieką) musi uzyskać zgodę konserwatora zabytków. Dotyczy to zarówno prac we wnętrzach, jak i na zewnątrz (np. umieszczenia na elewacji tablicy informacyjnej, nawy restauracji czy szyldu sklepu).
Dużym problem jest walka z wandalizmem.
- Kamienica Plac Bankowy 1 charakteryzuje się wysoką jakością wykończenia i dbałością o każdy detal. Dlatego rozbudowaliśmy system monitoringu, a elewację kamienicy pokryliśmy specjalnym preparatem, dzięki któremu możliwe jest zmywanie napisów, graffiti i różnych innych zanieczyszczeń – opowiada Anna Olszewska.
W zabytkowych budynkach biurowych ważne jest również to, w jaki sposób zaaranżowana zostanie strefa wejściowa, która jest wizytówką obiektu. Na Placu Bankowym 1 najemców i ich gości witają recepcjonistki w strojach dopasowanych do stylu i wystroju budynku. Zaprojektowała je znana kostiumolog Wiesława Starska. Specjalnie szyte na miarę mundury noszą również służby sprzątające.
W białych rękawiczkach
Większość biurowców w odnowionych kamienicach zlokalizowana jest w ścisłym centrum Warszawy, co oznacza dobre skomunikowanie z innymi rejonami miasta, ale problemem jest parkowanie samochodów. W budynku Placu Bankowego 1 znajduje się dwupoziomowy, podziemny parking, a bezpiecznym wyjazdem z niego na ruchliwą ulicę kieruje ubrany w mundur i białe rękawiczki pracownik ochrony, który pomaga bezpiecznie najemcom i gościom biurowym włączyć się do ruchu.
Kameralne biurowce nie rywalizują o najemców z dużymi, nowoczesnymi kompleksami biurowymi. Trafiają w określone potrzeby firm, które doceniają unikatowość budynku, dobry serwis, wysoką klasę powierzchni, bardzo dobrą lokalizację oraz wyjątkowy charakter takich miejsc, które pozytywnie wpływają na ich wizerunek.
Będzie większy wybór mieszkań, ale ceny wzrosną – prognozy na II kwartał 2024
Promocyjne ceny lokali i miejsc postojowych na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
Norbert Philippen wzmocni rozwój MLP Group w Niemczech i Austrii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.