Z widokiem na panoramę Poznania
Towarowa 39 będzie trzecim budynkiem mieszkalnym, który powstanie w pobliżu Dworca Głównego, tuż przy parku Karola Marcinkowskiego. Liczący 73 metry wysokości i 22 kondygnacje będzie jednocześnie najwyższym budynkiem mieszkalnym w Poznaniu. Na przyszłych lokatorów czeka 180 mieszkań o powierzchni od 30 do 107 m kw. Wśród nich są zarówno ustawne kawalerki oraz mieszkania dwu- i trzypokojowe. Największe lokale, o powierzchni przekraczającej 100 m kw., to w zależności od wariantu duży pokój dzienny z aneksem kuchennym uzupełniony o dwie lub trzy sypialnie. Dzięki przeszkleniom od podłogi do sufitu właściciele będą mieli okazję podziwiać panoramę Poznania. Niższa, pięciopiętrowa część budynku zostanie przeznaczona na biura. - Budynek podzielony jest na dwie części – wysoką, głównie mieszkalną, oraz niższą – 5-kondygnacyjną, przeznaczoną właśnie na biura. Niższa część połączona jest z oddanym do użytku dwa lata temu budynkiem Towarowa 37. W ten sposób oba budynki tworzą spójną całość i ciekawą strukturę architektoniczną - wskazuje Magdalena Szulc, PR manager firmy Ataner. Mieszkania oraz biura uzupełnią także lokale handlowo-usługowe. Pod budynkiem znajduje się hala garażowa z aż 230 miejscami parkingowymi. Mieszkańcy będą mieli do dyspozycji także siłownię oraz liczący blisko 180 m kw. zagospodarowany taras na dachu. Będzie także siłownia, monitoring oraz całodobowa ochrona.
Położenie inwestycji to jej niezaprzeczalny atut. Tuż obok znajduje się dworzec kolejowy, centrum handlowe Avenida czy Międzynarodowe Targi Poznańskie. Spacer na Stary Rynek to kilkunastominutowy spacer. Na dodatek lokalizacja gwarantuje sprawne połączenia tramwajowe i autobusowe z każdym punktem miasta Poznania.
Wszystkie mieszkania zostały już sprzedane, w ofercie znajduję się jedynie lokale handlowo-usługowe. Zakończenie inwestycji planowane jest na październik 2020 roku. Warto zaznaczyć, że budynek został zaprojektowany w uznanej Pracowni Architektonicznej Ewy i Stanisława Sipińskich.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.