Komunikaty PR

Złoto dla VELUX Commercial w konkursie Architects' Darling Award!

2023-11-28  |  15:00
Biuro prasowe

VELUX Commercial został wybrany jako najbardziej ceniona marka w kategorii Oświetlenie dachowe/Systemy światła dziennego przez 1 949 architektów i profesjonalistów związanych z branżą budowlaną. To wyjątkowe wyróżnienie potwierdza niekwestionowaną pozycję jako lidera branżowego, uznanego przez ekspertów za doskonałość i innowacyjność w dziedzinie oświetlenia dachowego – jest ono bowiem rezultatem ankiety Heinze, przeprowadzonej wśród architektów i profesjonalistów z branży budowlanej, którzy oceniali różne aspekty, takie jak marka, jakość czy obsługa klientów. Od momentu swojego inaugurującego wydania w 2011 roku, nagrody Architects' Darling są uważane za prestiżowe odpowiedniki "Oskarów" branży budowlanej. 

- Ta nagroda jest dla nas szczególnie cenna, ponieważ pochodzi od architektów i projektantów - ludzi, którzy bezpośrednio pracują z nami i naszymi produktami. To blisko 2000 opinii architektów na temat VELUX Commercial w odniesieniu do kilku parametrów, więc jest to dla nas bardzo miłe wyróżnienie - mówi Matthias Förster, dyrektor operacyjny ds. sprzedaży VELUX Commercial Germany, który odebrał trofeum - Feniksa. 

W badaniu uczestniczyło 200 renomowanych marek, z czego laureatami nagród w różnych kategoriach zostały 23 firmy.   

 - Oczywiście cieszę się, że udało nam się wywrzeć trwałe wrażenie na architektach i projektantach jako VELUX Commercial. Z niecierpliwością czekamy na szczegółowe zapoznanie się z ankietą oraz na odpowiednie zaplanowanie naszych działań marketingowych - mówi Stephanie Wiebe, dyrektor ds. marketingu VELUX Commercial w Niemczech. 

Heinze, największa platforma cyfrowa w Niemczech dla projektantów, architektów i profesjonalistów z branży budowlanej, umożliwia gromadzenie rysunków, inspiracji i narzędzi projektowych do specyfikacji oraz projektowania budynków. Obecność VELUX Commercial Germany na tej platformie, poprzez teksty przetargowym i informacje o produktach, podkreśla zaangażowanie firmy w obszarze innowacyjnych rozwiązań oświetlenia dachowego. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof Biuro prasowe
2024-07-23 | 10:20

Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof

Do 16 sierpnia internauci mogą oddawać głosy na najciekawsze budynki architektoniczne Polski i świata, w plebiscycie „Obiekt Roku w systemach Aluprof”. Nowa siedziba firmy
Nieruchomości Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego
2024-07-23 | 08:10

Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego

Najnowsza informacja Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), prezentująca statystyki budownictwa mieszkaniowego w czerwcu oraz I poł. 2024 roku, zakomunikowała ich dość optymistyczne
Nieruchomości BRAK ZDJĘCIA
2024-07-23 | 08:00

Niski wkład własny - program BK 2% go przywrócił?

Polscy kredytobiorcy mogli już przywyknąć do tego, że bez wkładu własnego wynoszącego co najmniej 10% kosztów zakupu lokum lub budowy domu nie ma co wybierać się do banku. Taki wymóg dotyczący wkładu (10%)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.