Złoto dla VELUX Commercial w konkursie Architects' Darling Award!
VELUX Commercial został wybrany jako najbardziej ceniona marka w kategorii Oświetlenie dachowe/Systemy światła dziennego przez 1 949 architektów i profesjonalistów związanych z branżą budowlaną. To wyjątkowe wyróżnienie potwierdza niekwestionowaną pozycję jako lidera branżowego, uznanego przez ekspertów za doskonałość i innowacyjność w dziedzinie oświetlenia dachowego – jest ono bowiem rezultatem ankiety Heinze, przeprowadzonej wśród architektów i profesjonalistów z branży budowlanej, którzy oceniali różne aspekty, takie jak marka, jakość czy obsługa klientów. Od momentu swojego inaugurującego wydania w 2011 roku, nagrody Architects' Darling są uważane za prestiżowe odpowiedniki "Oskarów" branży budowlanej.
- Ta nagroda jest dla nas szczególnie cenna, ponieważ pochodzi od architektów i projektantów - ludzi, którzy bezpośrednio pracują z nami i naszymi produktami. To blisko 2000 opinii architektów na temat VELUX Commercial w odniesieniu do kilku parametrów, więc jest to dla nas bardzo miłe wyróżnienie - mówi Matthias Förster, dyrektor operacyjny ds. sprzedaży VELUX Commercial Germany, który odebrał trofeum - Feniksa.
W badaniu uczestniczyło 200 renomowanych marek, z czego laureatami nagród w różnych kategoriach zostały 23 firmy.
- Oczywiście cieszę się, że udało nam się wywrzeć trwałe wrażenie na architektach i projektantach jako VELUX Commercial. Z niecierpliwością czekamy na szczegółowe zapoznanie się z ankietą oraz na odpowiednie zaplanowanie naszych działań marketingowych - mówi Stephanie Wiebe, dyrektor ds. marketingu VELUX Commercial w Niemczech.
Heinze, największa platforma cyfrowa w Niemczech dla projektantów, architektów i profesjonalistów z branży budowlanej, umożliwia gromadzenie rysunków, inspiracji i narzędzi projektowych do specyfikacji oraz projektowania budynków. Obecność VELUX Commercial Germany na tej platformie, poprzez teksty przetargowym i informacje o produktach, podkreśla zaangażowanie firmy w obszarze innowacyjnych rozwiązań oświetlenia dachowego.
![Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1230624826,w_264,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Biurowiec firmy WIŚNIOWSKI w II etapie konkursu “Obiekt roku w systemach Aluprof
![Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1648690666,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Czerwcowe odreagowanie budownictwa mieszkaniowego
Niski wkład własny - program BK 2% go przywrócił?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.