Złoto dla VELUX Commercial w konkursie Architects' Darling Award!
VELUX Commercial został wybrany jako najbardziej ceniona marka w kategorii Oświetlenie dachowe/Systemy światła dziennego przez 1 949 architektów i profesjonalistów związanych z branżą budowlaną. To wyjątkowe wyróżnienie potwierdza niekwestionowaną pozycję jako lidera branżowego, uznanego przez ekspertów za doskonałość i innowacyjność w dziedzinie oświetlenia dachowego – jest ono bowiem rezultatem ankiety Heinze, przeprowadzonej wśród architektów i profesjonalistów z branży budowlanej, którzy oceniali różne aspekty, takie jak marka, jakość czy obsługa klientów. Od momentu swojego inaugurującego wydania w 2011 roku, nagrody Architects' Darling są uważane za prestiżowe odpowiedniki "Oskarów" branży budowlanej.
- Ta nagroda jest dla nas szczególnie cenna, ponieważ pochodzi od architektów i projektantów - ludzi, którzy bezpośrednio pracują z nami i naszymi produktami. To blisko 2000 opinii architektów na temat VELUX Commercial w odniesieniu do kilku parametrów, więc jest to dla nas bardzo miłe wyróżnienie - mówi Matthias Förster, dyrektor operacyjny ds. sprzedaży VELUX Commercial Germany, który odebrał trofeum - Feniksa.
W badaniu uczestniczyło 200 renomowanych marek, z czego laureatami nagród w różnych kategoriach zostały 23 firmy.
- Oczywiście cieszę się, że udało nam się wywrzeć trwałe wrażenie na architektach i projektantach jako VELUX Commercial. Z niecierpliwością czekamy na szczegółowe zapoznanie się z ankietą oraz na odpowiednie zaplanowanie naszych działań marketingowych - mówi Stephanie Wiebe, dyrektor ds. marketingu VELUX Commercial w Niemczech.
Heinze, największa platforma cyfrowa w Niemczech dla projektantów, architektów i profesjonalistów z branży budowlanej, umożliwia gromadzenie rysunków, inspiracji i narzędzi projektowych do specyfikacji oraz projektowania budynków. Obecność VELUX Commercial Germany na tej platformie, poprzez teksty przetargowym i informacje o produktach, podkreśla zaangażowanie firmy w obszarze innowacyjnych rozwiązań oświetlenia dachowego.

Dlaczego doświadczeni inwestorzy wolą lokować kapitał w apartamenty premium, niż w nieruchomości z segmentu popularnego?

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Cena i funkcjonalność - to decyduje o zakupie mikroapartamentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.