Zmiany w zarządzie Property Group. Firma planuje zwiększenie skali działalności
RynekPierwotny.pl
ul. Adama Naruszewicza 27/101
02-627 Warszawa
m.ostrowski|rynekpierwotny.pl| |m.ostrowski|rynekpierwotny.pl
530619988
rynekpierwotny.pl
Firma Property Group, właściciel portali RynekPierwotny.pl i GetHome.pl, planuje prace nad nową strategią rozwoju, która ma pozwolić spółce na zwiększenie skali swojej działalności na polskim rynku rozwiązań dedykowanych branży mieszkaniowej. Z początkiem listopada br. zmieniła się struktura zarządu spółki a do zespołu dołączyli doświadczeni menedżerowie z międzynarodowym doświadczeniem.
Property Group to ogólnopolski lider w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań e-commerce dla sektora nieruchomości, który od 15 lat wyznacza standardy branży, oferując najwyższą jakość oraz największe portfolio dedykowanych produktów na rynku. Korzysta z nich obecnie ponad 1000 firm deweloperskich, 15 tys. pośredników nieruchomości oraz setki tysięcy użytkowników, ceniących sobie ich intuicyjność i wszechstronność. Property Group, jako największa prywatna polska spółka w tym sektorze buduje dziś strategie platformy, co po udanych akwizycjach, rebrandingu i międzynarodowej ekspansji na początku tego roku, ma być kolejnym krokiem w jej dynamicznym rozwoju.
Wypracowanie nowej strategii oraz budowanie silnego portfela kompetencji ma na celu dalsze umocnienie pozycji lidera w segmencie portali z ofertami nowych mieszkań i domów a także wykorzystanie potencjału, jaki niesie za sobą transformacja cyfrowa oraz rozwój zaawansowanych usług skierowanych do klientów B2C i B2B na rynku polskim i za granicą.
„Nasze działania są odpowiedzią na obecne wyzwania oraz szansą na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój spółki Property Group. Dzisiejsza pozycja lidera rynku wymaga od nas transformacji i zmiany modelu zarządczego, by móc tworzyć skalowalną platformę. Chcemy nie tylko podążać za zmianami, ale także wytyczać nowe kierunki, które pozwolą nam odpowiadać na rosnące potrzeby klientów i partnerów.” - powiedział Grzegorz Kurowski, Prezes Zarządu Property Group.
Za opracowanie długoterminowej strategii i operacyjne kierowanie firmą, będzie odpowiedzialny Piotr Wetmański, który objął stanowisko Dyrektora Generalnego oraz Członka Zarządu. Posiada on kilkunastoletnie, międzynarodowe doświadczenie menedżerskie i doradcze w obszarach strategii, fuzji i przejęć oraz zarządzania zmianą. Przynosi on do firmy cenną perspektywę odważnych projektów rozwojowych, zdobytą na rynkach finansowych w Bank of America Merrill Lynch i Pekao S.A., ale też ważne lokalne doświadczenie transformacji rynku nieruchomości w swojej ostatniej roli jako COO firmy doradczej JLL.
Do zarządu powołany został również Jerzy Michalski, który w spółce Property Group pracuje od 2016 roku. W nowej roli, bazując na swoich wieloletnich sukcesach w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem, będzie czuwał nad dynamiczną odpowiedzią firmy na zmieniające się oczekiwania rynku. Skupi się też nad możliwościami związanymi z integracją propozycji wartości dla klientów B2B i B2C w ramach ekosystemu Property Group.
4 listopada do firmy dołączyła także Emilia Augustyniak, która obejmie funkcję Dyrektora Finansowego. Ma 20-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w obszarze zarządzania finansami oraz budowaniu i integrowaniu grup kapitałowych, związanych z rynkiem e-commerce. Swoje doświadczenie zdobywała w dojrzałych organizacjach o znaczącej pozycji na rynku m.in. w Netrisk Group, Rankomat.pl, Medicap SA czy Isobar.
„Property Group jest dziś de facto ekosystemem technologicznych rozwiązań. Jest więc w doskonałym miejscu by stać się partnerem dopingującym rynek do długofalowych zmian i cyfryzacji. Praca nad nową strategią będzie skupiała się na stworzeniu zintegrowanej platformy, która ma na celu zmianę jakości doświadczeń klientów biznesowych i indywidualnych. Wierzymy także, że wartość tak zintegrowanej oferty może być doceniona za granicą – naszym potencjalnym kierunkiem rozwoju.” - podsumował plany Piotr Wetmański, nowy Dyrektor Generalny spółki.
Spółka Property Group zatrudnia obecnie 200 specjalistów i szacuje, że w 2024 roku osiągnie przychód z prowadzonej działalności na poziomie 70 mln zł.
***
Property Group to prywatna polska spółka technologiczna, która od 15 lat działa w segmencie e-commerce, dostarczając innowacyjnych produktów i usług dla podmiotów działających w branży nieruchomości - firm deweloperskich, pośredników nieruchomości i klientów indywidualnych. W jej portfolio znajdują się m.in największy ogólnopolski portal nowych nieruchomości - RynekPierwotny.pl, serwis z ofertami z rynku wtórnego - GetHome.pl oraz pierwsza ogólnopolska platforma do analizy rynku mieszkaniowego BIG DATA RynekPierwotny.pl. W skład spółki kapitałowej Property Group wchodzą Platforma Mieszkaniowa S.A. - największa w Polsce sieć pośredników i firm deweloperskich oraz Esti CRM - jedno z najpopularniejszych rozwiązań CRM dla pośredników nieruchomości. Pod koniec 2024 roku spółka zatrudniała 200 osób i obsługiwała ponad 1000 firm deweloperskich oraz 1100 agencji nieruchomości.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.