Nowa kampania PAYBACK. Punktowy hat-trick i aż 333 333 punktów do zdobycia
Zbliżające się futbolowe Mistrzostwa Europy to nie tylko jeden z najważniejszych punktów w kalendarzach fanów piłki nożnej, ale też strategiczne wydarzenie z punktu widzenia wielu marek konsumenckich. Wie o tym PAYBACK, organizując akcję „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P”. Przez cały czerwiec na każdego uczestnika Programu czeka mnóstwo punktów do zdobycia.
Promocja to nowa akcja multipartnerska organizowana w ramach programu PAYBACK. Na wszystkich uczestników czekają gwarantowane bonusy oraz atrakcyjne nagrody główne. Na konta najbardziej kreatywnych uczestników powędruje ponad 300 tys. punktów.
Przez cały czerwiec uczestnicy Programu mają do dyspozycji mistrzowskie kupony oznaczone futbolową piłką. Znajdują się one na stronie PAYBACK.pl, w aplikacji mobilnej oraz są drukowane na paragonach u wybranych partnerów (bp, Kaufland czy PSB Mrówka).
Zakupy z mistrzowskimi kuponami gwarantują bonus w wysokości 1000 punktów: wystarczy wykorzystać je u dwóch partnerów, w tym co najmniej jeden u partnera stacjonarnego. Natomiast po użyciu ich u trzech partnerów, w tym co najmniej u dwóch stacjonarnych oraz odpowiedzeniu na pytanie konkursowe, dodatkowo otrzymujemy szansę na zgarnięcie aż 333 333 punktów.
Nagrody główne czekają na 33 autorów najciekawszych, najbardziej kreatywnych odpowiedzi. Odpowiedzi można udzielić wyłącznie za pośrednictwem aplikacji PAYBACK, o czym więcej mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu w PAYBACK Polska:
– Zdecydowaliśmy, że „sercem” promocji będzie aplikacja mobilna, w której uczestnicy Programu mogą zgłaszać odpowiedzi na pytanie konkursowe i zagrać o nagrodę główną. To wygodne, intuicyjne, a przy tym szybkie rozwiązanie – chcemy zachęcić PAYBACKowiczów do popisania się kreatywnością, a wiemy też, że wena może nadejść w najmniej spodziewanym momencie. Aplikacja jest przy również skutecznym nośnikiem lojalności, co ma niebagatelne znaczenie dla każdego z naszych partnerów.
Oprócz wspomnianych wyżej sieci Kaufland, bp, PSB Mrówka w akcji uczestniczą też CUK Ubezpieczenia i Maxi Zoo oraz wybrani partnerzy online:
-
AliExpress,
-
Allegro,
-
Decathlon,
-
Empik,
-
eobuwie.pl,
-
H&M,
-
Neonet.
Więcej informacji o kampanii „Strzel hat-tricka z PAYBACK. Zyskaj 333 333 °P” można znaleźć na stronie www.payback.pl/mistrzowie, w aplikacji mobilnej oraz w kanałach komunikacji wybranych partnerów.
Akcja jest kolejną z cyklu aktywności organizowanych przez koalicję partnerów Programu PAYBACK, którzy łączą w ten sposób siły, zwiększając efektywność całego przedsięwzięcia. Poszczególne marki od lat doceniają cross-sellingowe promocje ze względu na możliwość szerszego dotarcia ze swoją ofertą do nowej grupy odbiorców.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.