Nowe produkty w ofercie marki Slodkie
Nowe produkty w portfolio marki Slodkie to kolejny krok w stronę rozwoju oferty czekoladowych gadżetów reklamowych. Cieszące się zainteresowaniem w sezonie świątecznym kartki z załączonymi czekoladkami wysyłkowymi doczekały się wersji całorocznej. Produkty dostępne są w trzech nowych formatach:
-
Czekoladki wysyłkowe z logo serce,
-
Czekoladki wysyłkowe z logo pieczęć,
-
Czekoladki wysyłkowe z logo kwadrat.
Każdy produkt posiada dwie opcje personalizacji – umieszczenie logo lub projektu na kopercie oraz umieszczenie logo bezpośrednio na czekoladkach. Słodkości produkowane są z różnych rodzajów czekolady (m.in. mlecznej, deserowej, rubinowej, wegańskiej), posiadającej certyfikat Cocoa Horizons.
Nasze słodkie kartki z czekoladkami wysyłkowymi to doskonały sposób na kreatywną formę okolicznościowych życzeń. Dotychczas pojawiały się one w naszych ofertach sezonowych w okolicach Świąt Wielkanocnych oraz Bożego Narodzenia. Okazji do świętowania mamy jednak znacznie więcej w ciągu roku – od imprez firmowych, przez jubileusze, premiery nowych produktów, po kampanie zakończone sukcesami. Właśnie dlatego postanowiliśmy wprowadzić czekoladki wysyłkowe na stałe do naszej oferty – mówi Anna Garmada, CEO marki Slodkie.
Jak podkreśla producent, czekoladki wysyłkowe to niejedyna nowość, którą mogą cieszyć się Klienci Slodkie. W ofercie marki zadebiutowały także nowe czekoladowe gadżety z opcją kolorowego nadruku cyfrowego, wykonanego za pomocą bezpiecznych i całkowicie jadalnych tuszy – m.in. czekoladowy smarthphone, czekoladowe koło oraz serce. W najbliższych miesiącach możemy spodziewać się kolejnych nowości od marki Slodkie.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.