Nowości OMODA. Premiera OMODA 7 na targach Pekinie oraz bioniczny robot Mornine
Po wypuszczeniu OMODA 5 ICE oraz całkowicie elektrycznej odmiany OMODA 5E, producent nie zwalnia tempa. OMODA szykuje się do wprowadzenia na globalny rynek z niecierpliwością oczekiwanego modelu OMODA 7. Jego prezentacja odbędzie się podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Pekinie (25.04-04.05). Nowy pojazd to kompleksowa rewolucja w obszarze stylistyki i inteligentnych rozwiązań. Nowy model to nie wszystko, czym producent samochodów planuje zaskoczyć rynek, w tym samym czasie będzie miała miejsce prezentacja kolejnych rozwiązań rodem z przyszłości, wśród nich znalazł się pierwszy na świecie bioniczny robot.
Nowy design
Nowy model OMODA 7 zaprezentowany podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Pekinie – jednej z największych imprez motoryzacyjnych w Azji, znanych też pod nazwą Auto China, które powróciły po przerwie spowodowanej pandemią (poprzednie targi odbyły się w 2018 roku) zachwyca designem. Na oficjalnych zdjęciach zapowiadających OMODA 7 uwagę zwraca etos projektowania, który podkreśla futurystyczną wrażliwość i estetyczny urok. Od pełnego wyrazistości, ostrego przodu po elegancko gładką talię i inspirowane technologią tylne światła przypominające błyskawicę, każdy kąt emanuje stylem, obiecując wyznaczanie nowych standardów w estetyce SUV-ów. W porównaniu do swojego poprzednika OMODA 7 może pochwalić się większymi wymiarami, pozycjonując się jako oferta z wyższej półki. Oprócz zachowania swojego futurystycznego i modnego języka projektowania, OMODA obiecuje nowy poziom wrażeń z jazdy dzięki zastosowaniu innowacyjnych inteligentnych rozwiązań.
Wyznaczanie trendów
Znane z futurystycznego designu oraz przyjemnych doświadczeń w trakcie korzystania z inteligentnych rozwiązań, najnowocześniejszych technologii energetycznych i kompleksowych systemów bezpieczeństwa, SUV-y OMODA zajęły szczególną pozycję na rynkowej niszy, zwłaszcza wśród młodych konsumentów. Modny crossover OMODA 5 wraz ze swoim w pełni elektrycznym wariantem E5, nie tylko zmieniła postrzeganie tego typu pojazdów przez klientów, ale także zapoczątkowała nowy trend w zakresie ekologicznych technologii i unikalnym stylu. Wprowadzenie modelu OMODA 7 ma na celu dalsze napędzanie tego trendu.
Spersonalizowany ekosystem przyszłości
OMODA&JAECO stara się budować ekologiczne połączenie z klientami, które wykracza poza same samochody. Dlatego też, koncentrując się na użytkowniku i przyszłych scenariuszach życia OMODA&JAECO opracowała różne systemy ekologiczne, takie jak „Tech Life”, „Fashion Life”, „Off-Road Life”, oferując użytkownikom bardziej spersonalizowane doświadczenia motoryzacyjne mając na uwadze troskę o środowisko.
Podczas Międzynarodowej Wystawy Motoryzacyjnej w Pekinie OMODA&JAECO zorganizuje też ekologiczną konferencję prasową w swojej siedzibie w Wuhu w Chinach, podczas której oficjalnie zaprezentuje pierwszego na świecie bionicznego robota Mornine. Jest to pierwszy na świecie bioniczny robot, który został opracowany przez Chery Automobile, spółkę macierzystą OMODA&JAECO, we współpracy z AiMOGA, strategicznym partnerem Chery Automobile.
Mornine zasilany energią elektryczną, jest określany jako humanoidalny, inteligentny, dwunożny robot usługowy, wykorzystujący innowacyjne zastosowania różnych materiałów biomimetycznych w celu dokładnego odwzorowania cyfrowego wizerunku człowieka. Wraz z wdrożeniem Mornine, OMODA&JAECOO opracowała strategię mającą na celu stopniowe udoskonalanie robota, jego funkcjonalności, wykorzystania jako eksperta w zakresie inteligentnych usług w sklepach detalicznych oraz mądrego towarzysza w życiu domowym z naciskiem na rozwój i optymalizację pod kątem konkretnych scenariuszy i zastosowań. Podczas wydarzenia Mornine będzie angażować się w bezpośrednie interakcje multimodalne z gośćmi, pozwoli to uczestnikom w pełni docenić inteligentny urok tego nowego gatunku przyszłości.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.