Nowości w Westfield Arkadia – od mody dziecięcej po design i technologie
W ostatnich miesiącach Westfield Arkadia nie zwalniała tempa, chcąc zaskoczyć klientów odświeżoną ofertą swojego obiektu. Nie tylko osoby zainteresowane modą i zabawkami dziecięcymi, ale także fani technologii i designu znajdą coś ciekawego dla siebie. Na klientów centrum handlowego czekają bowiem: największy w Polsce sklep pod szyldem marki OKAÏDI, Samsung Brand Store w odświeżonej odsłonie oraz nowo otwarty salon Homla.
– Cieszy nas, że Westfield Arkadia jest miejscem atrakcyjnym dla popularnych marek, które w naszym centrum handlowym chcą zarówno otwierać nowe, flagowe koncepty, jak i odświeżać oraz powiększać dotychczas zajmowaną powierzchnię. Dzięki zaufaniu partnerów biznesowych możemy stale poszerzać portfolio marek dostępnych w obiekcie, umacniając Westfield Arkadia na pozycji lidera, jeśli chodzi o szeroką i unikatową ofertę – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.
Największy sklep OKAÏDI w Polsce z ofertą zabawek Oxybul
OKAÏDI to francuska marka oferująca ubrania dla dzieci od 0 do 14 lat, która pozwala najmłodszym wyrażać swój styl i osobowość. Szanując tożsamość i indywidualność każdego dziecka, OKAÏDI tworzy kreatywną, a przy tym uniwersalną, ponadczasową, wysokiej jakości odzież.
Marka OKAÏDI jest obecna w 51 krajach na całym świecie, w tym od ponad 10 lat w Polsce, gdzie posiada 23 sklepy stacjonarne. Salon dotychczas działający w Westfield Arkadia zyskał zupełnie nowe oblicze. Sklep został przeniesiony z poziomu 1 na poziom 0, gdzie do dyspozycji klientów jest 400 mkw. powierzchni. Salon jest dwukrotnie większy od poprzedniego i tym samym jest to największy sklep OKAÏDI w Polsce.
Oferta nowego sklepu została poszerzona o zabawki francuskiej marki Oxybul, która wyznaje te same zasady co OKAÏDI. Gry i zabawki Oxybul pobudzają oraz wspierają rozwój zmysłów i talentów u dzieci na każdym etapie życia. Co istotne, są współtworzone przez rodziców i rekomendowane przez ekspertów, za cel stawiając wsparcie nauki poprzez zabawę.
Samsung Brand Store w nowej odsłonie
Również na parterze na klientów czeka odświeżony sklep Samsung Brand Store – prawdziwa gratka dla fanów najnowszych technologii. Pierwszy salon marki w Polsce, działający od 2013 roku, zyskał nową ekspozycję utrzymaną w koreańskim designie. W lokalu powstały strefy tematyczne, które pozwalają odwiedzającym na jeszcze lepsze doświadczanie produktów Samsung.
W nowo zaprojektowanym Samsung Brand Store klienci mają możliwość przetestowania i zakupu najnowszych smartfonów, tabletów, słuchawek, akcesoriów, kart pamięci czy soundbarów oraz telewizorów. Klienci mogą też skorzystać ze wsparcia profesjonalnych konsultantów, którzy pomogą im wybrać sprzęt i zapewnią informacje niezbędne do zakupu.
Nowy salon Homla w Westfield Arkadia
W pobliżu OKAÏDI i Samsung Brand Store znalazła się nowość w ofercie dla klientów poszukujących akcesoriów i dekoracji do domu. Homla to marka wyposażenia wnętrz, dynamicznie rozwijająca się już od 7 lat. Jej oferta obejmuje kompleksowe wyposażenie salonu, sypialni, kuchni, jadalni, łazienki oraz dekoracje i prezenty na każdą okazję. Asortyment Homla cechuje się wyjątkowym designem oraz funkcjonalnymi rozwiązaniami, które są dostępne w atrakcyjnej cenie.
Sklep Homla w Westfield Arkadia znajduje się na parterze i ma 300 mkw. powierzchni, tworząc wygodną przestrzeń do poszukiwania inspiracji do wystroju wnętrz. To już dziewiąty salon Homla w Warszawie, co świadczy o ugruntowanej pozycji marki w stolicy.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.