Komunikaty PR

Nowy producent airfryerów na polskim rynku

2024-05-21  |  10:45
Biuro prasowe

Cosori rozszerza działalność o polski rynek, chcąc zdobyć pozycję w TOP3 producentów

Marka Cosori, ciesząca się wysoką pozycją na rynkach zagranicznych, wchodzi do Polski. Lider branży technologicznej wielofunkcyjnych urządzeń kuchennych wprowadza nową jakość usług. Oferowane towary cieszą się zaufaniem klientów z zagranicy, a marka osiąga sukcesy, zdobywając wysokie pozycje w rankingach sprzedaży i jej wartości w krajach Unii Europejskiej.

 

Cosori to producent innowacyjnych urządzeń kuchennych, specjalizujący się w wysokiej jakości frytkownicach beztłuszczowych, multicookerach oraz czajnikach elektrycznych. Obecnie firma funkcjonuje na ponad 20 rynkach Unii Europejskiej, pośród nich znajdują się dwa największe sektory w Europie – Norwegia i Hiszpania. Wszechstronna obecność brandu sprzyja pozyskiwaniu nowych klientów, a także budowaniu pozycji lidera w branży. 

 

W 2023 roku firma odniosła sukcesy na kluczowych rynkach Unii Europejskiej, zdobywając czołowe miejsca w rankingach. Norwedzy docenili jakość urządzeń marki Cosori, co spowodowało, że zdobyła pierwsze miejsce w kategorii AirFryer zarówno pod względem wolumenu sprzedaży, jak i jej wartości. Cosori triumfowało podobnie w Hiszpanii, zdobywając pierwsze miejsce pod względem wartości sprzedaży oraz drugie w zakresie jej skali. Na Węgrzech z kolei marka zajęła trzecie miejsce w kategorii AirFryer, będąc w czołówce zarówno pod względem ilości, jak i wartości sprzedaży. Firma posiada ugruntowaną i stabilną pozycję na rynku międzynarodowym oraz zaufanie wśród klientów.

Pod koniec 2023 roku marka umocniła swoją pozycję również w mediach społecznościowych, zdobywając 523 818 obserwujących ze wszystkich krajów Unii Europejskiej. Działania komunikacyjne obejmowały platformy, takie jak Instagram, Facebook, Twitter i YouTube.  Wysoki wskaźnik zaangażowania i zainteresowania, pokazuje, że marka cieszy się coraz większą popularność i zyskuje uznanie wśród klientów na całym obszarze Unii Europejskiej. 

Jednym z głównych celów strategicznych marki Cosori na polskim rynku jest umocnienie pozycji w segmencie AirFryer oraz uzyskanie pozycji lidera poprzez obecność wśród TOP 3 marek AirFryer w Polsce. Działania te ukierunkowane są na ciągły rozwój i budowanie zaufania wśród klientów poprzez wysoką jakość produktów oraz innowacyjne podejście do technologii kuchennych. 

Strategia rozwoju biznesu opiera się na solidnych fundamentach, szczególny nacisk kładzie ona na budowanie silnej marki, która jest kluczowym aktywem niematerialnym. Wybierając Cosori, klienci nie tylko nabywają produkty, ale także angażują się w relację z marką, która stawia na wyjątkowe doświadczenia kulinarno-technologiczne. Firma działa według sprawdzonego modelu, który pozwolił odnieść jej sukces na innych rynkach UE. Istotnym elementem tej strategii jest bycie partnerem użytkowników AirFryera zarówno w kuchni, jak i w codziennym życiu.

Więcej informacji na temat Cosori i jej oferty produktów można znaleźć na stronie internetowej. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.