Komunikaty PR

Nowy producent airfryerów na polskim rynku

2024-05-21  |  10:45
Biuro prasowe

Cosori rozszerza działalność o polski rynek, chcąc zdobyć pozycję w TOP3 producentów

Marka Cosori, ciesząca się wysoką pozycją na rynkach zagranicznych, wchodzi do Polski. Lider branży technologicznej wielofunkcyjnych urządzeń kuchennych wprowadza nową jakość usług. Oferowane towary cieszą się zaufaniem klientów z zagranicy, a marka osiąga sukcesy, zdobywając wysokie pozycje w rankingach sprzedaży i jej wartości w krajach Unii Europejskiej.

 

Cosori to producent innowacyjnych urządzeń kuchennych, specjalizujący się w wysokiej jakości frytkownicach beztłuszczowych, multicookerach oraz czajnikach elektrycznych. Obecnie firma funkcjonuje na ponad 20 rynkach Unii Europejskiej, pośród nich znajdują się dwa największe sektory w Europie – Norwegia i Hiszpania. Wszechstronna obecność brandu sprzyja pozyskiwaniu nowych klientów, a także budowaniu pozycji lidera w branży. 

 

W 2023 roku firma odniosła sukcesy na kluczowych rynkach Unii Europejskiej, zdobywając czołowe miejsca w rankingach. Norwedzy docenili jakość urządzeń marki Cosori, co spowodowało, że zdobyła pierwsze miejsce w kategorii AirFryer zarówno pod względem wolumenu sprzedaży, jak i jej wartości. Cosori triumfowało podobnie w Hiszpanii, zdobywając pierwsze miejsce pod względem wartości sprzedaży oraz drugie w zakresie jej skali. Na Węgrzech z kolei marka zajęła trzecie miejsce w kategorii AirFryer, będąc w czołówce zarówno pod względem ilości, jak i wartości sprzedaży. Firma posiada ugruntowaną i stabilną pozycję na rynku międzynarodowym oraz zaufanie wśród klientów.

Pod koniec 2023 roku marka umocniła swoją pozycję również w mediach społecznościowych, zdobywając 523 818 obserwujących ze wszystkich krajów Unii Europejskiej. Działania komunikacyjne obejmowały platformy, takie jak Instagram, Facebook, Twitter i YouTube.  Wysoki wskaźnik zaangażowania i zainteresowania, pokazuje, że marka cieszy się coraz większą popularność i zyskuje uznanie wśród klientów na całym obszarze Unii Europejskiej. 

Jednym z głównych celów strategicznych marki Cosori na polskim rynku jest umocnienie pozycji w segmencie AirFryer oraz uzyskanie pozycji lidera poprzez obecność wśród TOP 3 marek AirFryer w Polsce. Działania te ukierunkowane są na ciągły rozwój i budowanie zaufania wśród klientów poprzez wysoką jakość produktów oraz innowacyjne podejście do technologii kuchennych. 

Strategia rozwoju biznesu opiera się na solidnych fundamentach, szczególny nacisk kładzie ona na budowanie silnej marki, która jest kluczowym aktywem niematerialnym. Wybierając Cosori, klienci nie tylko nabywają produkty, ale także angażują się w relację z marką, która stawia na wyjątkowe doświadczenia kulinarno-technologiczne. Firma działa według sprawdzonego modelu, który pozwolił odnieść jej sukces na innych rynkach UE. Istotnym elementem tej strategii jest bycie partnerem użytkowników AirFryera zarówno w kuchni, jak i w codziennym życiu.

Więcej informacji na temat Cosori i jej oferty produktów można znaleźć na stronie internetowej. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.