Komunikaty PR

Nowy producent airfryerów na polskim rynku

2024-05-21  |  10:45
Biuro prasowe

Cosori rozszerza działalność o polski rynek, chcąc zdobyć pozycję w TOP3 producentów

Marka Cosori, ciesząca się wysoką pozycją na rynkach zagranicznych, wchodzi do Polski. Lider branży technologicznej wielofunkcyjnych urządzeń kuchennych wprowadza nową jakość usług. Oferowane towary cieszą się zaufaniem klientów z zagranicy, a marka osiąga sukcesy, zdobywając wysokie pozycje w rankingach sprzedaży i jej wartości w krajach Unii Europejskiej.

 

Cosori to producent innowacyjnych urządzeń kuchennych, specjalizujący się w wysokiej jakości frytkownicach beztłuszczowych, multicookerach oraz czajnikach elektrycznych. Obecnie firma funkcjonuje na ponad 20 rynkach Unii Europejskiej, pośród nich znajdują się dwa największe sektory w Europie – Norwegia i Hiszpania. Wszechstronna obecność brandu sprzyja pozyskiwaniu nowych klientów, a także budowaniu pozycji lidera w branży. 

 

W 2023 roku firma odniosła sukcesy na kluczowych rynkach Unii Europejskiej, zdobywając czołowe miejsca w rankingach. Norwedzy docenili jakość urządzeń marki Cosori, co spowodowało, że zdobyła pierwsze miejsce w kategorii AirFryer zarówno pod względem wolumenu sprzedaży, jak i jej wartości. Cosori triumfowało podobnie w Hiszpanii, zdobywając pierwsze miejsce pod względem wartości sprzedaży oraz drugie w zakresie jej skali. Na Węgrzech z kolei marka zajęła trzecie miejsce w kategorii AirFryer, będąc w czołówce zarówno pod względem ilości, jak i wartości sprzedaży. Firma posiada ugruntowaną i stabilną pozycję na rynku międzynarodowym oraz zaufanie wśród klientów.

Pod koniec 2023 roku marka umocniła swoją pozycję również w mediach społecznościowych, zdobywając 523 818 obserwujących ze wszystkich krajów Unii Europejskiej. Działania komunikacyjne obejmowały platformy, takie jak Instagram, Facebook, Twitter i YouTube.  Wysoki wskaźnik zaangażowania i zainteresowania, pokazuje, że marka cieszy się coraz większą popularność i zyskuje uznanie wśród klientów na całym obszarze Unii Europejskiej. 

Jednym z głównych celów strategicznych marki Cosori na polskim rynku jest umocnienie pozycji w segmencie AirFryer oraz uzyskanie pozycji lidera poprzez obecność wśród TOP 3 marek AirFryer w Polsce. Działania te ukierunkowane są na ciągły rozwój i budowanie zaufania wśród klientów poprzez wysoką jakość produktów oraz innowacyjne podejście do technologii kuchennych. 

Strategia rozwoju biznesu opiera się na solidnych fundamentach, szczególny nacisk kładzie ona na budowanie silnej marki, która jest kluczowym aktywem niematerialnym. Wybierając Cosori, klienci nie tylko nabywają produkty, ale także angażują się w relację z marką, która stawia na wyjątkowe doświadczenia kulinarno-technologiczne. Firma działa według sprawdzonego modelu, który pozwolił odnieść jej sukces na innych rynkach UE. Istotnym elementem tej strategii jest bycie partnerem użytkowników AirFryera zarówno w kuchni, jak i w codziennym życiu.

Więcej informacji na temat Cosori i jej oferty produktów można znaleźć na stronie internetowej. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Złote i Zielone Listki ESG Polityki dla Danone i Żywiec Zdrój Biuro prasowe
2024-06-14 | 10:35

Złote i Zielone Listki ESG Polityki dla Danone i Żywiec Zdrój

Zaangażowanie grupy spółek DANONE na rzecz zrównoważonego rozwoju zostało ponownie dostrzeżone i nagrodzone. W ramach XIII edycji plebiscytu Listki ESG tygodnika Polityka
Przemysł spożywczy JTI ROZSZERZA DYSTRUBYCJĘ PLOOM O PONAD 3 TYS. PUNKTÓW SPRZEDAŻY
2024-06-14 | 09:00

JTI ROZSZERZA DYSTRUBYCJĘ PLOOM O PONAD 3 TYS. PUNKTÓW SPRZEDAŻY

Japan Tobacco International rozszerza dystrybucję urządzenia do podgrzewania tytoniu Ploom X w sieci Żabka o kolejne największe miasta. Od czerwca, poza aglomeracją warszawską, marka Ploom
Przemysł spożywczy Galaretki Fresh&Fruity… Radość płynie z owoców!
2024-06-13 | 11:00

Galaretki Fresh&Fruity… Radość płynie z owoców!

Ich krótki i prosty skład na bazie naturalnych składników i prawdziwe soki owocowe w środku każdej galaretki to gwarancja wysokiej jakości i pysznego smaku. Galaretki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Finanse

Polska w światowej czołówce najchętniej wybieranych lokalizacji dla centrów usług wspólnych oraz ośrodków BPO. Generują one 4,5 proc. polskiego PKB

Sektor usług biznesowych jest jedną z wizytówek polskiej gospodarki i wciąż pozostaje bardzo konkurencyjny w globalnej skali – w Polsce działa już ponad 1,8 tys. centrów usług BPO, SSC/GBS, IT i R&D, a prognozowane zatrudnienie w sektorze w tym roku ma sięgnąć 465 tys. osób. Za ponad 80 proc. tych miejsc pracy odpowiadają inwestorzy zagraniczni, ale po usługi centrów usług biznesowych coraz chętniej sięgają również polskie firmy, które szukają oszczędności w dobie wysokich kosztów. Outsourcing procesów biznesowych pozwala im się skupić na strategicznych procesach i wyzwaniach, a przy tym zmniejszyć koszty nawet o ponad 20 proc.

Handel

Coraz więcej światowych zasobów ryb jest przełowionych. Nadmierne połowy dotyczą już blisko 38 proc. stad ryb na świecie

Według najnowszych danych ONZ FAO nadmierne połowy dotyczą 37,7 proc. wszystkich stad ryb i ten odsetek stale rośnie. W niektórych akwenach, takich jak Morze Śródziemne i Czarne, ponad 60 proc. stad jest przełowionych. Może to prowadzić nie tylko do degradacji ekosystemów morskich, ale także mieć poważne konsekwencje dla milionów ludzi na świecie. – Gdyby wszystkie stada na świecie były poławiane w  zrównoważony sposób, pozwoliłoby to wygenerować o 16 mln t więcej ryb i owoców morza rocznie, co z kolei przełożyłoby się na możliwość wyżywienia dodatkowych 72 mln ludzi – wskazuje Joanna Ornoch z organizacji pozarządowej MSC (Marine Stewardship Council).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.