Nowy sklep C&A w Blue City
Centrum Handlowe Blue City cały czas uatrakcyjnia portfolio najemców, kierując ofertę handlowo-usługową oraz rozrywkową przede wszystkim dla rodzin z dziećmi. Nowy salon marki C&A doskonale wpisuje się w strategię centrum, zarówno pod kątem optymalizacji asortymentowej, jak i wdrażanego programu przyjazności ekologicznej. Marka również stawia na modernizację swoich placówek oraz dalszy rozwój w Polsce.
Strategię zorientowania na przyszłość C&A doskonale oddaje sklep w Blue City. Salon
o powierzchni ponad 2 200 m kw. będzie dostępny na poziomie 0, a prowadzić do niego będą 3 wygodne wejścia. Projekt realizowany jest zgodnie z najnowszym konceptem – układ sklepu jest przemyślany, przejrzysty i spójny. Nowoczesne meble w stonowanych kolorach zapewnią inspirującą prezentację kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej. Denim jest kluczowym obszarem modowych kompetencji C&A, dlatego w sklepie przewidziano specjalnie zaprojektowane elementy, takie jak „dżinsowe” stoły i ekspozytory, dzięki którym znalezienie odpowiedniego kroju i rozmiaru spodni stanie się proste i przyjemne.
Zrównoważone podejście odgrywa ważną rolę zarówno w strategii Blue City, jak i C&A. Nowy najemca zwiększa udział produktów wytwarzanych w bardziej zrównoważony sposób, co umożliwia klientom dokonywanie świadomych wyborów. Grafiki w sklepie i metki na produktach w prosty sposób komunikują i wyjaśniają zaangażowanie marki. Dodatkowo, specjalnie zaprojektowane oświetlenie LED zapewni nie tylko łatwą nawigację w kluczowych obszarach sklepu, ale także ekonomię w zakresie zużycia energii. Zgodnie z oczekiwaniami klientów, w sklepie w Blue City dostępne będą samoobsługowe kasy oraz możliwość bezpłatnego odbioru zamówień internetowych.
„Nowy sklep C&A został zaprojektowany w sposób pozwalający zapewnić naszym klientom wyjątkowe doświadczenie zakupowe, zgodne z celem marki: inspirować klientów każdego dnia, aby wyglądali, czuli się i postępowali dobrze. Wierzę, że w Blue City uda się go szybko zrealizować” – powiedział Tomasz Paszkowski Country Manager C&A Polska.
„Cieszę, że tak popularny sklep otwiera się właśnie w Blue City. Nasi klienci to również rodziny z dziećmi, którzy chcą spędzić dobrze czas, zatem oferta C&A jest doskonale dopasowana do ich potrzeb. Jestem pewien, że będzie to chętnie odwiedzane miejsce ” – komentuje Yoram Reshef, Wiceprezes Zarządu Blue City.
Obecnie w Blue City operuje około 200 najemców, a poziom occupancy wynosi 97%.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.