Komunikaty PR

Nowy sklep C&A w Blue City

2024-09-10  |  14:30
Biuro prasowe

Centrum Handlowe Blue City cały czas uatrakcyjnia portfolio najemców, kierując ofertę handlowo-usługową oraz rozrywkową przede wszystkim dla rodzin z dziećmi. Nowy salon marki C&A doskonale wpisuje się w strategię centrum, zarówno pod kątem optymalizacji asortymentowej, jak i wdrażanego programu przyjazności ekologicznej. Marka również stawia na modernizację swoich placówek oraz dalszy rozwój w Polsce.

Strategię zorientowania na przyszłość C&A doskonale oddaje sklep w Blue City. Salon
o powierzchni ponad 2 200 m kw. będzie dostępny na poziomie 0, a prowadzić do niego będą 3 wygodne wejścia. Projekt realizowany jest zgodnie z najnowszym konceptem – układ sklepu jest przemyślany, przejrzysty i spójny. Nowoczesne meble w stonowanych kolorach zapewnią inspirującą prezentację kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej. Denim jest kluczowym obszarem modowych kompetencji C&A, dlatego w sklepie przewidziano specjalnie zaprojektowane elementy, takie jak „dżinsowe” stoły i ekspozytory, dzięki którym znalezienie odpowiedniego kroju i rozmiaru spodni stanie się proste i przyjemne.

Zrównoważone podejście odgrywa ważną rolę zarówno  w strategii Blue City, jak i C&A. Nowy najemca zwiększa udział produktów wytwarzanych w bardziej zrównoważony sposób, co umożliwia klientom dokonywanie świadomych wyborów. Grafiki w sklepie i metki na produktach w prosty sposób komunikują i wyjaśniają zaangażowanie marki. Dodatkowo, specjalnie zaprojektowane oświetlenie LED zapewni nie tylko łatwą nawigację w kluczowych obszarach sklepu, ale także ekonomię w zakresie zużycia energii. Zgodnie z oczekiwaniami klientów, w sklepie w Blue City dostępne będą samoobsługowe kasy oraz możliwość bezpłatnego odbioru zamówień internetowych.

„Nowy sklep C&A został zaprojektowany w sposób pozwalający zapewnić naszym klientom wyjątkowe doświadczenie zakupowe, zgodne z celem marki: inspirować klientów każdego dnia, aby wyglądali, czuli się i postępowali dobrze. Wierzę, że w Blue City uda się go szybko zrealizować”powiedział Tomasz Paszkowski Country Manager C&A Polska.

Cieszę, że tak popularny sklep otwiera się właśnie w Blue City. Nasi klienci to również rodziny z dziećmi, którzy chcą spędzić dobrze czas, zatem oferta C&A jest doskonale dopasowana do ich potrzeb. Jestem pewien, że będzie to chętnie odwiedzane miejsce ” – komentuje Yoram Reshef, Wiceprezes Zarządu Blue City.

Obecnie w Blue City operuje około 200 najemców, a poziom occupancy wynosi 97%.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.