Komunikaty PR

NUTLOVE, FITKING DELICIOUS i Kizzers

2023-10-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.03 MB )

3 500 marek własnych, ponad 100 stacjonarnych sklepów i pozycja lidera w e-commerce. SFD od lat specjalizuje się w produkcji odżywek i suplementów diety oraz stale poszerza ofertę żywności. Wiodącymi markami tej międzynarodowej firmy są NUTLOVE, FITKING DELICIOUS i Kizzers. To smaczne przekąski bez cukru przeznaczone dla sportowców, osób aktywnych i konsumentów, którzy chcą zadbać o dobre samopoczucie na co dzień.

Rynek suplementów diety w Polsce był wart w 2022 roku 7,7 mld zł – wynika z raportu firmy badawczej PMR. O rozwoju rynku świadczy fakt, że dynamika wzrostu osiągnęła poziom 14%. Idzie to w parzy z rosnącym zaufaniem klientów, które wiąże się ze wzrostem świadomości na temat zdrowia, aktywnego trybu życia i odpowiedniej diety.  Przedstawiciele branży dostrzegając ten trend, wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom. Stale aktualizują standardy bezpieczeństwa, kontrolują jakość suplementów diety oraz dzielą się ze sobą najlepszymi praktykami. Jednym z liderów tego rynku jest firma SFD, której korzenie sięgają 1999 roku. 

To właśnie wtedy założyciel i obecny prezes firmy, Mateusz Pazdan stworzył pierwsze w Polsce forum skupiające pasjonatów aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia. Kilka lat później firma SFD rozpoczęła sprzedaż odżywek i suplementów diety. Dziś jest notowanym na giełdzie międzynarodowym przedsiębiorstwem, które jest liderem e-commerce w Polsce w kategorii odżywek i suplementów diety.

Od początku działalności SFD naszą misją jest wspieranie ludzi w zdrowym odżywianiu i realizacji ich celów związanych ze sportem. Konsekwentnie stawiamy na wysoką jakość oferowanych produktów, które powstają ze sprawdzonych i wartościowych składników. Dzięki stałemu kontaktowi z naszymi klientami, możemy rozwijać i poszerzać naszą ofertę, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom. Wiemy, że istotna jest dla nich dostępność naszych produktów w różnych kanałach sprzedaży. Od lat obserwujemy rozwój e-commerce, ale ciągle bardzo ważna jest dla nas współpraca z największymi sieciami handlowymi, które gwarantują dostępność naszych towarów w wielu stacjonarnych miejscach kraju – powiedział założyciel i prezes SFD, Mateusz Pazdan.

SFD ma w swojej ofercie aż 8 000 produktów, w tym 3 500 tysiąca pod własnymi markami. Sprzedaż odbywa się w modelu omnichannel, w którym coraz większą rolę odgrywa e-commerce. W 2022 roku odpowiadał za połowę przychodów firmy, które osiągnęły 325 mln złotych. Na drugim miejscu pod względem wielkości przychodów znalazły się sieci handlowe (61 mln zł), między innymi Żabka, Lidl, Biedronka czy Dino. Wiodącymi markami w tych sieciach są NUTLOVE, FITKING DELICIOUS oraz Kizzers.

NUTLOVE to seria produktów, która powstała z miłości do orzechów. Zdrowe i smaczne przekąski bez dodatku cukru i oleju palmowego stanowią doskonałe urozmaicenie zdrowej diety, dodając charakteru wielu daniom. Występują w różnych wersjach, a powodzeniem cieszą się Nutlove White Choco Peanut o smaku białej czekolady z dodatkiem prażonych orzeszków ziemnych i soli himalajskiej czy krem orzechowo-czekoladowy Choco Hazelnut.

FITKING DELICIOUS to już kultowa marka żywności dietetycznej z proteinowymi przekąskami i napojami dla sportowców. Nie zawierające cukru i oleju palmowego chipsy białkowe, batony proteinowe, żelki z kofeiną i witaminami czy orzeźwiające napoje są ważnym elementem treningu oraz zdrowej i zbilansowanej diety.

Kolejną popularną marką żywności SFD jest linia dietetycznych słodyczy Kizzers, która powstała w wyniku współpracy z popularnym polskim raperem – Kizo. Produkty Kizzers, podobnie jak NUTLOVE i FITKING DELICIOUS, nie zawierają cukru. Dużym zainteresowaniem konsumentów cieszy się batonik z nadzieniem mleczno-kokosowym oraz krem o smaku kokosowo-nugatowym. Produkty Kizzers zaspokajają nagły głód, a także sprawdzają się jako szybkie przekąski w ciągu dnia oraz pełnowartościowe uzupełnienie zdrowej diety.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.