Onesano uruchamia nową platformę e-commerce
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Producent naturalnych suplementów diety, onesano stawia na e-commerce, wprowadzając zupełnie nową platformę sprzedażową. Poprzez stronę www.onevital.pl, można nabyć wszystkie produkty marki skierowane do ludzi. To jednak nie koniec zmian.
Nowa platforma e-commerce to nowe możliwości dla konsumentów. Zakupy można realizować między innymi w modelu subskrypcyjnym, który niesie za sobą promocje oraz atrakcyjne ceny. Ponadto, uruchomiono dedykowaną ankietę, ułatwiającą podjęcie decyzji zakupowej oraz dobór produktów pod kątem indywidualnych preferencji i potrzeb.
Wegańskie kapsułki
Kolejnym krokiem jest wprowadzenie znanego już suplementu diety EstroVita z bioestrami kwasów omega -3,-6,-9 w zupełnie nowej odsłonie. Produkty wspierające pielęgnację skóry są teraz dostępne w formie wegańskich kapsułek w cenie bazowej 99 zł. Można je nabyć online, a także stacjonarnie w sieci sklepów Superpharm. Już w czerwcu pojawią się także w innych sklepach partnerskich.
Koncentrujemy się na potrzebach naszych klientów i zależy nam na ich wygodzie. Preferujemy holistyczne podejście, w którego centrum znajduje się człowiek. Nowa platforma e-commerce stanowi dla nas kolejny krok naprzód w budowie wiodącej pozycji na rynku suplementów. Już wkrótce w naszej ofercie pojawią się kolejne nowości. Wprowadzamy również nowe, ekologiczne opakowania i odświeżamy design, który jeszcze bardziej oddaje ducha naszej marki – mówi Dominika Kowalczyk, prezeska onesano.
Kapsułki EstroVita to suplement diety w innowacyjnej formie wegańskich kapsułek. Dostępne są dwie wersje – EstroVita Teen Skin stworzona z myślą o pielęgnacji nastoletniej, wymagającej skóry oraz EstroVita Skin z myślą o pięknej i zdrowej skórze.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.