Oras przekazuje bezdotykowe baterie do Instytutu Matki i Dziecka
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W kwietniu Instytut Matki i Dziecka w Warszawie zwrócił się z apelem o wsparcie w walce z Covid-19. Oras, fiński producent armatury, przekazał na potrzeby szpitalabaterie bezdotykowe, które umożliwiają zachowanie higieny rąk bez kontaktu z powierzchnią urządzenia.
Środki ochrony osobistej, produktydo dezynfekcji i wszelkie inne produkty ograniczające ryzyko rozprzestrzenianiasię wirusów to dziś kluczowe zapotrzebowanie szpitali nie tylko z pierwszej linii frontu walki z koronawirusem, ale i tych, które zapewniają opiekę medyczną pacjentom zmagającym się z chorobami innymi niż Covid-19.
Instytut Matki i Dziecka w Warszawie opiekuje się m.in. pacjentami, u których zdiagnozowano choroby rzadkie, wrodzone wady metaboliczne, choroby nowotworowe, pacjentami po zabiegach chirurgicznych oraz dziećmi przedwcześnie urodzonymi. W Instytucie Matki i Dziecka, jak w wielu innych placówkach na terenie całego kraju, specjalistyczny sprzęt i środki niezbędne do zapewnienia pacjentom odpowiedniej ochrony są dzisiaj dobrem pierwszej potrzeby.
Baterie bezdotykowe to standardowe wyposażenie przy salach operacyjnych czy oddziałach intensywnej terapii. Jednak zapotrzebowanie na te urządzenia, również w strefach takich jak punkty rejestracyjne lub poczekalnie, jest duże. - Możliwość używania bezdotykowych baterii umywalkowych, a więc reagujących na ruch dłoni, przekłada się bezpośrednio na zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w placówce medycznej i poprawia komfort wszystkich, którzy z takich urządzeń mogą skorzystać – mówi Milena Kraszewska-Sulich, Zastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych Instytutu Matki i Dziecka.
Szpital opublikował na swoim profilu FB informację o tym, że baterie trafiły już do placówki.
Jesteśmy ogromnie wdzięczni, że istnieją takie inicjatywy– mówi dr Dorota Kleszczewska, prezes Zarządu FundacjiInstytutu Matki i Dziecka.
- Wstrząs społeczny, wynikający ze zmian, jakie pandemia koronawirusa wywołała na świecie, bynajmniej nie mija.Wzajemne okazywanie sobie solidarności i wsparcia staje się dzisiaj wielkim testem dla nas wszystkich – mówi Dariusz Osiński, Country Manager Oras w Polsce. – Nikt by nie przypuszczał, że życie stworzy tak wymowny kontekst dla produktów bezdotykowych. Cieszę się, że możemy pomóc Instytutowi Matki i Dziecka. To legendarna placówka z zespołem fantastycznych specjalistów. Jej dorobek budzi wielki szacunek nie tylko w Polsce, ale i za granicą – dodaje.
Finał III edycji akcji „Dom z Serca”
Dynamiczny rozwój i inwestycja w przyszłość: podsumowanie roku 2024 w sieci fran
DDW podsumowuje rok 2024 branży wodorowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.