Komunikaty PR

Oras przekazuje bezdotykowe baterie do Instytutu Matki i Dziecka

2020-05-05  |  15:30
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

W kwietniu Instytut Matki i Dziecka w Warszawie zwrócił się z apelem o wsparcie w walce z Covid-19. Oras, fiński producent armatury, przekazał na potrzeby szpitalabaterie bezdotykowe, które umożliwiają zachowanie higieny rąk bez kontaktu z powierzchnią urządzenia.

Środki ochrony osobistej, produktydo dezynfekcji i wszelkie inne produkty ograniczające ryzyko rozprzestrzenianiasię wirusów to dziś kluczowe zapotrzebowanie szpitali nie tylko z pierwszej linii frontu walki z koronawirusem, ale i tych, które zapewniają opiekę medyczną pacjentom zmagającym się z chorobami innymi niż Covid-19.

Instytut Matki i Dziecka w Warszawie opiekuje się m.in. pacjentami, u których zdiagnozowano choroby rzadkie, wrodzone wady metaboliczne, choroby nowotworowe, pacjentami po zabiegach chirurgicznych oraz dziećmi przedwcześnie urodzonymi. W Instytucie Matki i Dziecka, jak w wielu innych placówkach na terenie całego kraju, specjalistyczny sprzęt i środki niezbędne do  zapewnienia pacjentom odpowiedniej ochrony są dzisiaj dobrem pierwszej potrzeby.  

Baterie bezdotykowe to standardowe wyposażenie przy salach operacyjnych czy oddziałach intensywnej terapii. Jednak zapotrzebowanie na te urządzenia, również w strefach takich jak punkty rejestracyjne lub poczekalnie, jest duże. - Możliwość używania bezdotykowych baterii umywalkowych, a więc reagujących na ruch dłoni, przekłada się bezpośrednio na zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w placówce medycznej i poprawia komfort wszystkich, którzy z takich urządzeń mogą skorzystać – mówi Milena Kraszewska-Sulich, Zastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych Instytutu Matki i Dziecka.

Szpital opublikował na swoim profilu FB informację o tym, że baterie trafiły już do placówki.

Jesteśmy ogromnie wdzięczni, że istnieją takie inicjatywy– mówi dr Dorota Kleszczewska, prezes Zarządu FundacjiInstytutu Matki i Dziecka.

- Wstrząs społeczny, wynikający ze zmian, jakie pandemia koronawirusa wywołała na świecie, bynajmniej nie mija.Wzajemne okazywanie sobie solidarności i wsparcia staje się dzisiaj wielkim testem dla nas wszystkich – mówi Dariusz Osiński, Country Manager Oras w Polsce. – Nikt by nie przypuszczał, że życie stworzy tak wymowny kontekst dla produktów bezdotykowych. Cieszę się, że możemy pomóc Instytutowi Matki i Dziecka. To legendarna placówka z zespołem fantastycznych specjalistów. Jej dorobek budzi wielki szacunek nie tylko w Polsce, ale i za granicą – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone Biuro prasowe
2024-04-30 | 06:00

Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, branża pocztowa przyjmuje zielone rozwiązania logistyczne jako kluczową odpowiedź na zmieniające się regulacje dotyczące emisji.
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.