Komunikaty PR

Oras przekazuje bezdotykowe baterie do Instytutu Matki i Dziecka

2020-05-05  |  15:30
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

W kwietniu Instytut Matki i Dziecka w Warszawie zwrócił się z apelem o wsparcie w walce z Covid-19. Oras, fiński producent armatury, przekazał na potrzeby szpitalabaterie bezdotykowe, które umożliwiają zachowanie higieny rąk bez kontaktu z powierzchnią urządzenia.

Środki ochrony osobistej, produktydo dezynfekcji i wszelkie inne produkty ograniczające ryzyko rozprzestrzenianiasię wirusów to dziś kluczowe zapotrzebowanie szpitali nie tylko z pierwszej linii frontu walki z koronawirusem, ale i tych, które zapewniają opiekę medyczną pacjentom zmagającym się z chorobami innymi niż Covid-19.

Instytut Matki i Dziecka w Warszawie opiekuje się m.in. pacjentami, u których zdiagnozowano choroby rzadkie, wrodzone wady metaboliczne, choroby nowotworowe, pacjentami po zabiegach chirurgicznych oraz dziećmi przedwcześnie urodzonymi. W Instytucie Matki i Dziecka, jak w wielu innych placówkach na terenie całego kraju, specjalistyczny sprzęt i środki niezbędne do  zapewnienia pacjentom odpowiedniej ochrony są dzisiaj dobrem pierwszej potrzeby.  

Baterie bezdotykowe to standardowe wyposażenie przy salach operacyjnych czy oddziałach intensywnej terapii. Jednak zapotrzebowanie na te urządzenia, również w strefach takich jak punkty rejestracyjne lub poczekalnie, jest duże. - Możliwość używania bezdotykowych baterii umywalkowych, a więc reagujących na ruch dłoni, przekłada się bezpośrednio na zwiększenie poziomu bezpieczeństwa w placówce medycznej i poprawia komfort wszystkich, którzy z takich urządzeń mogą skorzystać – mówi Milena Kraszewska-Sulich, Zastępca Dyrektora ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych Instytutu Matki i Dziecka.

Szpital opublikował na swoim profilu FB informację o tym, że baterie trafiły już do placówki.

Jesteśmy ogromnie wdzięczni, że istnieją takie inicjatywy– mówi dr Dorota Kleszczewska, prezes Zarządu FundacjiInstytutu Matki i Dziecka.

- Wstrząs społeczny, wynikający ze zmian, jakie pandemia koronawirusa wywołała na świecie, bynajmniej nie mija.Wzajemne okazywanie sobie solidarności i wsparcia staje się dzisiaj wielkim testem dla nas wszystkich – mówi Dariusz Osiński, Country Manager Oras w Polsce. – Nikt by nie przypuszczał, że życie stworzy tak wymowny kontekst dla produktów bezdotykowych. Cieszę się, że możemy pomóc Instytutowi Matki i Dziecka. To legendarna placówka z zespołem fantastycznych specjalistów. Jej dorobek budzi wielki szacunek nie tylko w Polsce, ale i za granicą – dodaje.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.