Komunikaty PR

Oreo zachęca do wspólnego celebrowania Dnia Ojca!

2023-05-31  |  12:00
Biuro prasowe

Już po raz ósmy Oreo zachęca do świętowania Dnia Ojca, poprzez wspólną zabawę i spędzony razem czas.  W ramach tegorocznej kampanii marka pragnie podkreślić, jak ważne jest budowanie wzajemnych relacji, dbanie o nie i z tej okazji przygotowała wyjątkową loterię konsumencką. 

 

Oreo celebruje Dzień Ojca

Pomimo zabieganej codzienności, warto znaleźć czas, aby spędzić go na budowaniu relacji z bliskimi. Z takim przesłaniem przychodzi do konsumentów w tym roku marka Oreo, która z okazji zbliżającego się Dnia Ojca, pragnie po raz kolejny zwrócić uwagę na rolę ojca w życiu rodzinnym i zachęcić do spędzenia z nim cennych chwil, wykonując ulubione aktywności. Wspólna zabawa np. w klocki będzie idealnym pomysłem na dostarczenie rozrywki zarówno dzieciom, jak i tacie. Dzięki tegorocznej loterii konsumenckiej, Oreo daje możliwość wygrania voucherów do empik.com, które można zrealizować na zakup klocków, a nawet wyjazdu do samego Legolandu!

 

Słodki prezent dla taty 

Po dniu pełnym zabawy i wrażeń, każdemu przyda się chwila odpoczynku oraz słodka przekąska. Oreo w swoim portfolio posiada szeroki wachlarz produktów w różnych wariantach smakowych, lecz do tych najbardziej rozpoznawalnych niewątpliwie należy Oreo w wersji Original oraz Golden. Zakup ciastek Oreo to więc gwarancja pysznej przekąski i szansa na wygraną atrakcyjnych nagród!

 

Nowa forma aktywacji

Z okazji nadchodzącego Dnia Ojca Oreo zaprasza wszystkich do udziału w wyjątkowej aktywacji konsumenckiej, którą w tym roku jest loteria z nagrodami. Do wygrania są 4 rodzinne wyjazdy do Legolandu oraz 250 voucherów do empik.com o wartości 500 zł, które można zrealizować na zakup klocków. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić dowolne ciastka Oreo, zachować paragon lub fakturę imienną, zarejestrować zakup na www.oreodzienojca.pl i sprawdzić, czy udało się wygrać. Oferta obowiązuje w dniach 01-30 czerwca 2023 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury

Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.

Media i PR

M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.