Ostatni dzień letniej promocji Lidla na urządzenia chłodzące
Już tylko dzisiaj osoby szukające sposobów na schłodzenie się w gorętsze letnie dni, znajdą w ofercie sieci handlowej Lidl Polska duży wybór urządzeń chłodzących w niższych cenach. Klienci mogą nabyć m.in.: nową odsłonę modnych wentylatorów (podłogowych i stojących) z rabatem -20%, a także przenośny klimatyzator marki SilverCrest „3w1” w cenie niższej o całe 100 zł. Na klientów sklepów czekają też praktyczne butelki i dzbanek z filtrem DAFI®!
Wszystko dokoła wręcz skwierczy, bucha i bulgocze. Takiego lata nie było od dawna! Sposobów na ukojenie można szukać jeszcze dziś na sklepowych półkach Lidla. Znajduje się tam duży wybór urządzeń chłodzących – wśród nich np. wentylator podłogowy SilverCrest z regulowanym kątem nachylenia o mocy 70 W w promocji -20% za 143,20 zł/ 1 szt., wyposażony w 3 stopnie prędkości do wyboru, wytrzymałą metalową ramę z uchwytem i duże łopatki. Dostępny jest w 3 uniwersalnych kolorach do wyboru: klasycznym czarnym, srebrnym oraz modnym miedzianym, dzięki czemu idealnie dopasuje się do każdego wnętrza.
Kolejnym urządzeniem proponowanym przez sieć jest Miniklimator 8 W SilverCrest w dobrej cenie 89,90 zł/ 1 szt. Schładza on powietrze bez użycia chemii – wyłącznie czystą wodą (posiada zbiornik o poj. 700 ml). Dodatkowo posiada nastrojowe światło LED w 7 kolorach (RGB). Poza regulacją prędkości, dobrym patentem w przypadku Miniklimatora jest dodanie do wody kostek lodu – dzięki temu woda pozostanie dłużej zimna, a wnętrze pomieszczenia stanie się jeszcze chłodniejsze.
Hitem w obecnej letniej ofercie sieci jest Przenośny klimatyzator 3W1 o mocy 785 W z 2 poziomami wentylacji, pozwalające na regulację temperatury w zakresie od 16 do 31 stopni. Jest to urządzenie idealne do pomieszczeń o kubaturze do nawet 60 m3. W zestawie posiada pilot oraz wbudowany 24-godzinny timer z cyfrowym zegarem sterującym. Do tego, dzięki zamontowanym kółkom, jest łatwy w przestawianiu i transporcie, można to pozwala wykorzystywać go w dowolnym pomieszczeniu. Klimatyzator należy do urządzeń energetycznych klasy A. Nie tylko chłodzi, ale też osusza powietrze i doskonale je wentyluje, m.in. dzięki posiadanemu filtrowi przeciwpyłowemu dla zdrowszego mikroklimatu w pomieszczeniu. Tylko do środy 6 czerwca klimatyzator 3W1 SilverCrest dostępny jest w obniżonej cenie 899 zł/ 1 szt., czyli aż 100 zł taniej.
Miej wodę pod ręką
W czasie upałów niezwykle ważne jest także odpowiednie nawodnienie. W regularnym piciu wody pomogą dostępne w sklepach Lidl praktyczne i poręczne butelki filtrujące DAFI® w wersji: Solid 0,5 l – dostępne w ofercie wraz z filtrem (do 150 l wody), wykonane z odpornego na zarysowania i uszkodzenia Tritanu® – w cenie 44,99 zł/ 1 zestaw, oraz lżejsze Soft 0,5 l, które dzięki swoim niewielkim wymiarom idealnie nadadzą się do torebki czy plecaka, w cenie 26,99 zł/ 1 zestaw z filtrem. W domowym zaciszu świetnie sprawdzi się natomiast rodzinny Dzbanek DAFI® Astra Unimax o pojemności 3 litrów, w zestawie z pojemną karafką (650 ml) i filtrem magnezowym Mg+, w łącznej cenie 39,99 zł/ 1 zestaw. Dzbanek, ze względu na wygodę i bezpieczeństwo użytkowania, został wyposażony w manualny wskaźnik wymiany filtra, który przypomni o sobie, gdy tylko nadejdzie na to pora. Oddzielnie klienci będą mogli kupić również filtry: magnezowe 2+1 za 32,99 zł/ 1 zestaw oraz 3 filtry do butelki DAFI® z zakrętką w cenie 34,99 zł/ 1 zestaw. Zaopatrując się w wielorazowe butelki z filtrem, można wyeliminować ze swojego życia nadmiar plastiku i przyczynić się dobru planety.
Oferta przynosząca ukojenie w upalne dni jest dostępna w promocyjnej cenie już tylko do dzisiaj.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.