Komunikaty PR

Ostatnia runda finansowania społecznościowego

2021-08-31  |  12:00
Biuro prasowe

Platforma PlanMyDeal łączy firmy i ich klientów przez planowanie terminów i zarządzanie realizacją projektów.

Coraz więcej startupów w Polsce korzysta z crowdfundingu, jako sposobu na pozyskanie środków na rozwój swoich działań, a PlanMyDeal jest jednym z nich. Spółka jest na początku drogi do zbudowania największego w Polsce serwisu, który ma zmienić obraz rynku zleceń. Projekt ma szanse na osiągniecie ponadprzeciętnej rozpoznawalności, firma potrzebuje jednak kapitału, aby rozbudować funkcje serwisu i zwiększyć zasięgi, a w konsekwencji przyspieszyć rozwój.

 

Fenomen nowej, wyjątkowej platformy

Serwis PlanMyDeal.com powstał w 2020 r., na bazie doświadczeń zespołu product managerów i specjalistów, pod kierunkiem założyciela i CEO Tomasza Janasa. Co ciekawe, eksperci, zdobyli 15 letnią praktykę biznesową i wypracowali unikalną metodykę prowadzenia projektów.  Doświadczony zespół stworzył już biznesy oparte na modelu abonamentowym generujące przychody blisko 10 mln zł przy zysku netto 1.5 mln zł.

 

Hasło Czas jest naszym najcenniejszym aktywem przyświeca twórcom od początku prac nad projektem. Warto współpracować z firmami, które szanują nasz czas i wykorzystywać narzędzia, pozwalające go oszczędzać. Jak podkreśla Tomasz Janas założyciel i twórca serwisu - PlanMyDeal to platforma przeznaczona dla firm i ich klientów. Umożliwia klientom znalezienie wykonawcy usługi lub produktu, który dysponuje czasem zgodnym z wymaganiami na kontakt, wycenę, przygotowanie oferty i realizację działań. Narzędzie do zarządzania projektem, harmonogram i kalendarz, to zdecydowanie najważniejsza przewaga konkurencyjna. Serwis pozwala również na wystawienie opinii po każdym etapie prac. Korzystając z PlanMyDeal społeczność buduje bazę wykonawców, którzy planowo realizują projekty. Klienci przyczyniają się do rozwoju bazy, poprzez ocenianie, czy wykonawca w terminie określił koszty prac, dostarczył punktualnie ofertę, rozpoczął na czas realizację, i czy na czas ją zakończył. Z kolei, poprzez reklamę na platformie, wykonawca pokazuje, że ma firmę, która punktualnie, terminowo, systematycznie, konsekwentnie oraz zgodnie z planem dostarcza produkty i usługi.

 

Reasumując, klient znajdzie więc w serwisie tylko te firmy, które mogą pochwalić się najwyższym standardem pracy i jakości obsługi, a usługodawcy będą chcieli korzystać z platformy, mając pewność, że klienci będą na niej poszukiwać najlepszych firm na rynku.

 

Szansa zarówno dla platformy, jak i dla inwestora

Tomasz Janas, założyciel i CEO PlanMyDeal, zdecydował się na crowdinvesting, ze względu na możliwość zbudowania społeczności inwestorów, którzy staną się także użytkownikami systemu. Founder PlanMyDeal ma duże doświadczenie w prowadzeniu rentownych biznesów opartych na abonamentach, zarządza grupą firm. Jedną z nich jest IT Omega Sp. z o.o., która od 2011 r. dostarcza usługi informatyczne dla firm w Polsce, w Europie i na świecie. Ich klientami są m.in. klienci biznesowi banku Pekao, JSW, Volkswagen, Tchibo i grupa Omnicom. Przez markę BInCoSt, grupa oferuje wdrożenia systemów Business Intelligence, a przez itruster.pl usługi związane z bezpieczeństwem IT. Platforma PlanMyDeal jest więc kolejnym projektem o dużym potencjale. Inwestorzy w zamian za wpłaty otrzymują akcje PlanMyDeal S.A.

 

Według najnowszych danych, dostępnych na stronie Beesfund firmom w 97 emisjach udało się zebrać dzięki platformie ponad 60 mln zł, a za jej pośrednictwem w udziały w spółkach zainwestowało prawie 70 tys. osób. Już w czerwcu tego roku każdy będzie mógł dołączyć do grupy inwestorów PlanMyDeal. W ciągu 5 lat firma planuje wejście na NewConnect i wtedy będzie można wyjść z inwestycji.  

 

PlanMyDeal to serwis dla firm i ich klientów. Umożliwia klientowi znalezienie wykonawcy usługi lub produktu, który dysponuje czasem zgodnym z wymaganiami klienta na kontakt, wycenę, ofertę i realizację projektu. Harmonogram i kalendarz prac to najważniejsza przewaga konkurencyjna. Serwis pozwala na wystawienie opinii po każdym etapie prac. Oceniając czy wykonawca wykonał wycenę w terminie, dostarczył punktualnie ofertę, rozpoczął na czas realizację i czy na czas ją zakończył, wspólnie budujemy bazę wykonawców, którzy planowo realizują projekty. Przez reklamę na platformie, wykonawca pokazuje że ma firmę która punktualnie, terminowo, systematycznie, metodycznie, konsekwentnie i zgodnie z planem dostarcza produkty i usługi. Klient znajdzie w serwisie tylko firmy, które mają najwyższe standardy pracy i jakości obsługi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.