Komunikaty PR

Panattończycy uprawiając sport, zebrali 64 600 EUR w 2 tygodnie

2020-12-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Pracownicy Panattoni przekuli swoją aktywność fizyczną na wymierne wsparcie dla UNICEFu. Mimo obostrzeń związanych z pandemią i pracą hybrydową aż 211 Panattończyków z 8 krajów wzięło udział w firmowej akcji ‘Robomania’ przez dwa tygodnie zbierając punkty w ramach aplikacji Activy. Uprawiali jogging, gimnastykę w domu czy wybierali rower jako formę transportu i zdobyli aż 143 777 punktów. Każdy punkt to jedna złotówka, która została podwojona przez firmę. Finalnie Panattoni przekazało organizacji UNICEF kwotę 286 354 zł na pomoc dzieciom w Sudanie, Jemenie, Nigrze, oraz Syrii. Akcja była formą prezentu na urodziny CEO firmy – Roberta Dobrzyckiego, który po tygodniu do niej dołączył.

Drużyna Panattoni zwarta i gotowa. Pandemia koronawirusa mocno ograniczyła możliwości uprawiania sportu i pozostania aktywnym, m.in. przez zamknięcie siłowni, czy basenów oraz przejście w tryb pracy zdalnej. Pracownicy Panattoni pokazali jednak, że każda pora jest doskonała na odrobinę ruchu, szczególnie kiedy wspiera się szczytny cel. Akcja Robomania45 przyciągnęła 211 Panattończyków z Polski, Holandii, Luksemburga, Hiszpanii, Niemiec, Czech, Słowacji i Wielkiej Brytanii. Uczestnicy podjęli się wyzwania i za pomocą aplikacji Activy rejestrowali zarówno aktywności domowe, jak i kilometry pokonywane na powietrzu w ramach rowerowych wycieczek, spacerów z psem, czy joggingu, a ich ruch był następnie przeliczany na punkty, których liczba miała wpływ na ostateczną darowiznę firmy. Akcja trwała od 23 listopada do 7 grudnia i przez ten czas pracownicy Panattoni z całej Europy zarejestrowali 2477 aktywności oraz pokonali 8290 kilometrów. Uczestnicy wspierali się nawzajem m.in. na grupie facebookowej, gdzie udostępniali zdjęcia podczas ćwiczeń, pełne humoru i determinacji.

Dwa tygodnie wspólnego wysiłku zaowocowało zebraniem aż 143 777 punktów, a dwukrotność tej liczby – 286 354 zł - została przekazana jako darowizna dla UNICEF. Organizacja przeznaczy tę kwotę na wsparcie krajów rozwijających się - Sudanu, Jemenu, Nigru i Syrii w zakresie dostarczenia dzieciom sprzętu medycznego i lekarstw oraz zaopatrzenia w środki higieniczne i czystą wodę.

Panattoni dla UNICEFu. Anita Pietrykowska, Marketing & Communications Director Europe komentuje: „Inicjatywa Robomania to prezent-niespodzianka dla naszego CEO – Roberta Dobrzyckiego – który uwielbia sport i kiedy tylko może jest aktywny. Wprowadzając elementy gamifikiacji zaangażowaliśmy nasz wspaniały zespół Panattoni i pokazaliśmy kapitanowi naszego statku, że może na nas liczyć, jednocześnie wspierając szczytny i istotny społecznie cel. Sam Robert dołączył do akcji po tygodniu jej trwania, zarażając pozytywną energią i dopingując uczestników. To budujące, że tak wielu z nas zaangażowało się w tę inicjatywę. Udowodniliśmy, że jesteśmy jedną, europejską drużyną Panattoni, o wielkich sercach i żelaznych płucach”. Uczestnicy akcji postanowili nie spoczywać na laurach, dlatego sportowa aplikacja stanie się nieodłącznym elementem życia firmy, integrującym europejski zespół i motywującym do działania i ćwiczeń.

Pracownicy Panattoni w ruchu czują się jak ryba w wodzie. Regularnie biorą udział w turniejach siatkówki plażowej, czy zawodach biegowych. Kiedy tylko mogą, przekładają aktywność fizyczną na realne wsparcie dla fundacji czy stowarzyszeń. W marcu 2019 dwóch z nich wyruszyło na 1000-kilometrowy rowerowy tour z Paryża na najważniejszą imprezę branży nieruchomości w Europie – MIPIM. Swoim zaangażowaniem wspierali Instytut Curie, działający od blisko stu lat na rzecz badań i leczenia chorób nowotworowych. Ponadto w poszerzonym, 3-osobowym składzie, Panattończycy w październiku 2019 roku pokonali 400 kilometrów, by dojechać na targi EXPO REAL w Monachium. Promowali tym samym zdrowy tryb życia oraz ekologiczne środki transportu.

Panattoni niesie także potrzebne wsparcie podczas pandemii koronawirusa. Deweloper jest częścią trwającej od kwietnia akcji „property4heroes”, w ramach której przedstawiciele branży nieruchomości dostarczają posiłki dla lekarzy, pielęgniarek, ratowników i personelu medycznego. Ostatnio w ramach inicjatywy Panattoni dostarczyło do Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego zestaw maseczek ochronnych, dwa ekspresy do kawy, produkty spożywcze w puszkach oraz specjalistyczną lampę do dezynfekcji pomieszczeń. W pierwszej połowie roku Panattoni wsparło również szpitale w Szczecinie, Białymstoku i Poznaniu sprzętem medycznym o łącznej wartości 500 000 zł. Do placówek trafiły maseczki medyczne, rękawice nitrylowe, termometry bezdotykowe oraz opakowania czepków medycznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Problemy społeczne Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Problemy społeczne Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków
2024-12-18 | 16:10

Tylko w co trzecim polskim domu jest równy podział obowiązków

Jedynie 21 proc. mężczyzn i aż dwukrotnie większy odsetek kobiet (45 proc.) deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Z kolei co trzecia przedsiębiorczyni także przyznaje, że
Problemy społeczne Burger King wchodzi do Zgorzelca
2024-12-18 | 16:00

Burger King wchodzi do Zgorzelca

W najbliższy piątek Burger King oficjalnie otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Zgorzelca. Pierwsza w mieście, wolnostojąca restauracja marki powstała obok Centrum Handlowego Zgorzelec

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju

Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.

Robotyka i SI

Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.

Sport

Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.