Komunikaty PR

Pandemia przyspieszyła cyfryzację księgowości. SaldeoSMART przedstawia nowe dane

2022-06-27  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Materiał prasowy
Symetria PR

Kozia 26a
30-733 Kraków
kontakt|symetriapr.com| |kontakt|symetriapr.com
506 436 176
www.facebook.com/symetriapr

O 127% wzrosła liczba odczytywanych dokumentów, o 79% liczba wystawianych faktur sprzedaży, a o 118% liczba pobrań aplikacji mobilnej, wynika z danych porównawczych SaldeoSMART, biorących pod uwagę luty 2020 roku i maj 2022. Pandemia stanowczo przyspieszyła cyfryzację biur księgowych i rachunkowych. Wprowadzaniu nowych technologii sprzyjają też ciągłe zmiany w przepisach.

BrainSHARE IT, producent platformy wspierającej pracę księgowych – SaldeoSMART, porównał sposób korzystania z oferowanego przez siebie narzędzia przed i po pandemii. Wyniki przedstawił podczas VI Konferencji Sieci Partnerskiej SaldeoSMART, która odbyła się na początku czerwca.

W czasie pandemii zauważyliśmy wyraźny wzrost wykorzystania naszego rozwiązania i jego funkcjonalności. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się narzędzia wspierające zdalną komunikację z kontrahentami i organizację pracy biur księgowych oraz oczywiście e-archiwa dokumentów, do których każdy może mieć dostęp z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. Przybyło nam również sporo nowych klientów, dziś mamy ich w sumie 5000, co tylko potwierdza, że biura, które do tej pory niechętnie podchodziły do nowinek technologicznych, w ostatnich dwóch latach doceniły innowacje usprawniające ich pracę – mówi Krzysztof Wojtas, prezes zarządu BrainSHARE IT.

Na ten wzrost zainteresowania mają wpływ także ciągłe zmiany w przepisach. Polski Ład, modyfikacje podatkowe czy Krajowy System e-Faktur sprawiają, że księgowi coraz chętniej sięgają po systemy, które pomagają im nadążyć za wprowadzanymi modyfikacjami.

Księgowi i dostawcy technologii wspólnie stawiają dziś czoła nowym przepisom. My jako producent systemu nieustająco rozmawiamy z naszymi użytkownikami, pytamy, czego potrzebują i jakich funkcjonalności oczekują. Wiemy, jak ciężka jest dziś praca biur księgowych i rachunkowych. Wiemy też, że bez odpowiednich technologii nie można już działać w tej branży. Zwłaszcza że czekamy na wejście w życie KSeF – dodaje Krzysztof Wojtas.

I to właśnie KSeF budził najwięcej wątpliwości i najczęściej pojawiał się w pytaniach uczestników konferencji SaldeoSMART. Partnerzy chcieli wiedzieć, na czym polegają nowe przepisy, jak będzie wyglądać proces wystawiania faktur i czy system, który oferują swoim klientom, jest gotowy na te zmiany.

SaldeoSMART jest zintegrowany z Krajowym Systemem e-Faktur. Nowa funkcjonalność została udostępniona testowo 200 klientom w maju. I choć – jak wiemy od niedawna – wprowadzenie obowiązku wystawiania faktur w KSeF zostało odroczone w czasie, zachęcamy naszych klientów do korzystania z nowej funkcjonalności. Warto wykorzystać ten dodatkowy czas na naukę i poznawanie nowych przepisów. Żeby ułatwić ten proces, przygotowaliśmy e-booki, artykuły i webinaria, z których można czerpać wiedzę na temat KSeF – dodaje Edyta Wojtas, wiceprezes zarządu i dyrektor strategiczny w SaldeoSMART.

Spotkanie ekspertów

W VI Konferencji Sieci Partnerskiej SaldeoSMART wzięło udział prawie 100 osób z 35 firm partnerskich. Zarząd SaldeoSMART przedstawił w liczbach ostatnie dwa lata funkcjonowania firmy, a także zaprezentował plany i cele na najbliższe lata. Uczestnicy poznali najważniejsze aspekty rozwoju produktu i obsługi klienta oraz plany dotyczące współpracy z partnerami. Nie zabrakło również wykładu-szkolenia na tematy związane z obsługą handlową i radzeniem sobie z różnymi typami klientów.

Ważnym punktem wydarzenia były codzienne sesje pytań i odpowiedzi (Q&A), podczas których pomysły i pytania uczestników były weryfikowane z ekspertami SaldeoSMART. Firma wręczyła również nagrody dla najlepszych partnerów 2021 r., które trafiły do: Make It Mine Sp. z o.o. Sp. K.; CI-COMPUTER Instal Sp. z o.o.; Best-IT Sp. z o.o.; Aidem Art Sp. z o.o. oraz AURA Technologies Sp. z o.o.

Mamy świadomość tego, że dla wielu firm partnerskich to była pierwsza okazja do spotkania offline od czasu rozpoczęcia pandemii. Wyczuwaliśmy w czasie konferencji potrzebę bezpośredniej interakcji i budowania nowych relacji biznesowych. Cieszymy się, że udało nam się spotkać. Kolejna taka okazja już za rok – podsumowuje Edyta Wojtas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Symetria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.