Komunikaty PR

Paywerk: Nowe rozwiązanie „Kup teraz, zapłać później”. Akceptacja wniosku nawet

2022-04-14  |  08:00

Grupa Inbank wprowadza pierwsze prawdziwe transgraniczne rozwiązanie BNPL (‘Buy Now, Pay Later’), oferowane pod marką Paywerk. To nowa paneuropejska platforma, funkcjonująca na zasadzie „Kup teraz, zapłać później”. System wprowadzany przez partnerów Grupy Inbank umożliwia ich klientom odroczenie płatności za zakupy online bez zakładania konta i rejestracji, w czasie nie dłuższym niż przy płatności kartą.

W dużym uproszczeniu Paywerk jest jak Uber - to porównanie w skrócie  prezentuje model działania nowego rozwiązania technologicznego, wdrożonego na skalę międzynarodową przez Grupę Inbank. Paywerk łączy lokalnych kupujących („podróżujących”) z lokalnymi finansującymi („kierowcami”), dzięki czemu mogą oni nabywać towary („realizować przejazdy”) od międzynarodowych  sprzedawców. To co różni Paywerk od Ubera, to to, że za usługę klient zapłaci… później. Do odroczenia płatności klient potrzebuje wyłącznie dowolnej karty debetowej lub kredytowej Visa lub Mastercard.

Płatność w 3 częścach lub odroczona o 30 dni

„Dla sprzedawcy działającego w sektorze ecommerce, współpraca z Paywerk oznacza dwie wygodne możliwości płatności odroczonych, otwierające drogę kupującym do natychmiastowego dokonania zakupu, bez konieczności dokonywania w tym samym momencie pełnej zapłaty: odroczenie płatności o X dni lub podzielenie jej na Y mniejszych części. Przy czym X i Y to parametry, o których decyduje sprzedawca” - tłumaczy Maciej Pieczkowski, Członek Zarządu AS Inbank oraz Dyrektor Generalny Oddziału Inbank w Polsce.

Wzrosty sprzedaży dla partnera dzięki zaoferowaniu funkcjonalności odraczania lub podziału płatności, mogą sięgać nawet 20%. Na start Paywerk dostępny będzie dla e-sklepów oraz ich klientów w Niemczech, Austrii oraz w Polsce, a docelowo w 27 krajach Unii Europejskiej, z planem dodawania minimum jednego unijnego rynku co kwartał. Paywerk współpracuje z wieloma lokalnymi finansującymi, co zwiększa akceptowalność wniosków o odroczenie, a przez to konwersję koszyków na zrealizowane zamówienia.

Szybszy proces sprzedaży, więcej powracających klientów

Paywerk to w praktyce zakupy online ograniczające ryzyko zarówno dla sprzedającego, jak i kupującego. Klient płaci po dostawie zamowienia, a partner otrzymuje pełną kwotę następnego dnia od wysyłki towaru. Wszystko to sprawia, że taka forma dokonywania zakupów zachęca klienta do tego, by robić je częściej i na większe kwoty.

„Pełna integracja w procesie płatności to mniej problemów dla sprzedającego, a zarazem więcej dokończonych przez klientów zakupów. Odroczone płatności zapewniają większą śmiałość decyzji zakupowych i co za tym idzie, wzrost liczby powracających klientów” - dodaje Maciej Pieczkowski.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Bitget
2025-07-21 | 09:00

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutami

Raport Bitget Wallet ujawnia, że gry i podróże to główne obszary w których płacimy kryptowalutam. Ponad jedna trzecia użytkowników portfeli
Finanse Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?
2025-07-17 | 08:00

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Pożyczki online a emigracja – dlaczego warto o nich mówić?  Coraz więcej Polaków wybiera życie za granicą, szukając stabilizacji, lepszych zarobków
Finanse Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie
2025-07-17 | 06:00

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Dzisiaj zarządzanie firmą to znacznie więcej niż troska o produkcję, sprzedaż czy świadczenie usług. Przedsiębiorca, który chce skutecznie się rozwijać i utrzymać

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.