Piątnica Roślinna wybrana Najlepszą Nową Marką Roślinną 2022 w plebiscycie Rośl
Marka Piątnica Roślinna została zwycięzcą plebiscytu RoślinnieJemy w kategorii Najlepsza Nowa Marka Roślinna 2022. Do konkursu zgłoszono ponad 120 produktów, z czego 60 zostało nominowanych w pięciu różnych kategoriach. Najlepsze produkty wskazali konsumenci, oddając łącznie ponad 5500 głosów. 23 lutego, podczas uroczystego finału, laureatom wręczone zostały nagrody – Statuetki z widelcem symbolizujące najwyższą jakość i zaufanie konsumentów.
Piątnica Roślinna - Najlepsza Nowa Marka Roślinna 2022
Marka Piątnica Roślinna zadebiutowała na początku 2022 r., oferując najwyższej jakości napoje roślinne o prostym składzie i pysznym smaku, które doskonale sprawdzają się wszędzie tam, gdzie używane jest tradycyjne mleko. Świetnie pasują do kawy, płatków, koktajli i wypieków. Napoje roślinne z Piątnicy dostępne są w wygodnych butelkach z rączką, a znaleźć można je tam, gdzie króluje świeżość – w lodówce.
Napoje Piątnicy Roślinnej szybko zyskały rozpoznawalność oraz uznanie konsumentów, co potwierdzają wyniki plebiscytu RoślinnieJemy i wybór Piątnicy Roślinnej Najlepszą Nową Marką Roślinną 2022.
Plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku RoślinnieJemy
Plebiscyt na Najlepszy Roślinny Produkt Roku organizowany jest od pięciu lat w ramach kampanii RoślinnieJemy. Celem plebiscytu jest wyłonienie najciekawszych roślinnych nowości minionego roku w pięciu kategoriach: Najlepszy Produkt, Game Changer, Nowa Marka, Debiut Gastronomiczny oraz Produkt dla Profesjonalistów. Kampania RoślinnieJemy to inicjatywa, która ma wspierać firmy w reagowaniu na zmieniające się potrzeby konsumentów poprzez promocję nowych, roślinnych produktów i dań.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Dobre prognozy dla rynku kredytów mieszkaniowych. Mimo braku rządowego programu wsparcia
Rok 2025 powinien być dobrym okresem na rynku kredytów mieszkaniowych. – Zainteresowanie nadal będzie rosło i paradoksalnie przyczyni się do tego niedawna zapowiedź ministra rozwoju i technologii, że nie będzie Kredytu 0 proc. – ocenia dr Jacek Furga, prezes Centrum Procesów Bankowych i Informacji. Jak wskazuje, pomimo braku kolejnego programu wsparcia dla kredytów mieszkaniowych 2024 rok również zakończył się dobrym wynikiem, a jakość obsługi złotowych kredytów mieszkaniowych pozostaje na bardzo wysokim poziomie.
Prawo
W Polsce brakuje ośrodków interwencji kryzysowej. Rzecznik Praw Obywatelskich apeluje o zmiany w prawie i zwiększenie finansowania
W 2023 roku w Polsce funkcjonowało 170 ośrodków interwencji kryzysowej, ale w wielu powiatach tego typu wsparcie wciąż nie jest dostępne. NIK już w 2021 roku alarmował, że ponad połowa powiatów nie powołała takich ośrodków. Tylko część istniejących placówek świadczy całodobowo wsparcie dla osób doświadczających kryzysów, a zapotrzebowanie na takie usługi stale rośnie. Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich apeluje o zmiany w prawie dotyczącym interwencji kryzysowej oraz finansowaniu tych usług.
Finanse
Jedna trzecia pacjentów jest niedożywiona przy przyjęciu do szpitala. Od tego w dużej mierze zależą rokowania
Niedożywienie pacjentów w szpitalach jest zjawiskiem powszechnym – w Polsce stan ten dotyczy jednej trzeciej osób już w momencie wizyty w Izbie Przyjęć, a w trakcie hospitalizacji pogłębia się u kolejnych 20–30 proc. O roli leczenia żywieniowego mówi się już coraz więcej, również jako o odrębnej opcji terapeutycznej w niektórych chorobach z autoagresji. W ocenie ekspertów wciąż jednak brakuje wiedzy na ten temat, zwłaszcza u lekarzy innych specjalizacji niż onkologiczne, gastroenterologiczne czy chirurgiczne. Tymczasem dobre odżywienie nie tylko przekłada się na szybsze zdrowienie, ale i realne oszczędności dla systemu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.