Pieczeń z ziołami w Edycji Limitowanej Wiejskich Ziemniaczków
Jak wynika z badań, 84,4 proc. Polaków, mając możliwość wyboru, deklaruje zakup produktów polskiego pochodzenia [1]. To jeden z elementów rozpoznawalności Wiejskich Ziemniaczków na rynku, które stale zyskują na popularności i mają swoich lojalnych konsumentów.
Wiejskie Ziemniaczki kojarzą się z nostalgią i wspomnieniami z dzieciństwa, kiedy to potrawy przygotowywały nasze mamy czy babcie. Jednym z ulubionych dań z pewnością była pieczeń z ziołami, która teraz pojawi się na sklepowych półkach jako nowy smak Edycji Limitowanej, dołączając do doskonale przyjętej przez konsumentów Śmietanki z cebulką.
– Naszym celem jest, aby Wiejskie Ziemniaczki nawiązywały do polskiej tradycji, dlatego stawiamy na ziemniaki od polskich rolników oraz składniki bez dodatków wzmacniaczy smaków – mówi Aleksandra Paciorek, Senior Brand Manager marki Wiejskie Ziemniaczki. – Jesteśmy przekonani, że zarówno nowy smak Pieczeń z ziołami, jak i design opakowania, spójny z wizerunkiem marki, przyciągną uwagę nie tylko stałych klientów, ale też nowych odbiorców, którzy szukają na półkach sklepowych czegoś więcej niż jedynie smacznej przekąski.
Smaki idealnie pasujące do polskiej kuchni
Smak Pieczeń z ziołami charakteryzuje się unikalnym i przykuwającym uwagę opakowaniem. Znajdują się na nim juta, deska czy naturalne ziemianki, które wzmacniają sielski charakter marki. Dodatkowo opakowanie informuje o kluczowych benefitach produktu i marki, takich jak użycie polskich ziemniaków, brak dodatków wzmacniaczy smaku i redukcja plastiku w opakowaniach jednostkowych. Całość uzupełnia apetyczna wizualizacja dania, która od razu przywołuje na myśl smaki tradycyjnej polskiej kuchni.
Oprócz Edycji Limitowanej na rynku dostępne są również inne smaki Wiejskich Ziemniaczków: Masło z solą, Wędzonka, Cebulka, Koperek, Papryka. Dzięki temu każdy może rozkochać się na nowo w kultowych polskich smakach.
Więcej o marce: https://wiejskieziemniaczki.pl/
[1] https://terazpolska.pl/upload/File/raport-Teraz-Polska-2023.pdf.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.