Komunikaty PR

Piłkarze Luka Modrić i Bukayo Saka w najnowszej kampanii Snickers®

2024-06-06  |  13:00
Biuro prasowe

Z początkiem czerwca wystartowała najnowsza kampania Snickers®, w której udział biorą gwiazdy piłki nożnej – Luka Modrić i Bukayo Saka. Marka chce pomóc wszystkich entuzjastom futbolowych emocji uniknąć „przypałów".

Wraz z gwiazdami piłki nożnej, Snickers® oswaja „przypały” – czyli zabawne wpadki kibiców, które mają zaangażować konsumentów w komunikację futbolową marki. Od początku czerwca przez kolejne osiem tygodni, marka dzieli się sportowymi emocjami i prowadzi szeroko zakrojoną wizerunkową kampanię digitalową.

Jednym z jej elementów jest spot reklamowy, którego akcja rozgrywa się w salonie fryzjerskim. Klient, który jest strzyżony, jest jednocześnie głęboko pochłonięty oglądaniem meczu piłki nożnej. W momencie bramki swojej drużyny, wyskakuje z ekscytacją z fotela. W efekcie fryzjer niefortunnie obcina mu pasmo włosów.  „Przypał” ten zostaje komentowany przez pracownika granego przez Bukayo Saka. Rozwiązanie w postaci batona Snickers® wręcza asystent fryzjera - czyli Luka Modrić. Finał jest zgodny z hasłem kampanii: Co za przypał! Zjedz Snickers®!

– Wiemy, że kibicom nie zawsze się wszystko udaje, dlatego chcieliśmy zwrócić uwagę na takie właśnie sytuacje, a kto lepiej je oceni niż dwa gorące nazwiska ze świata piłki nożnej? Nasza kampania z przymrużeniem oka zachęca fanów piłki do śmiania się ze swoich błędów oraz sięganie po Snickers®, aby poczuć smak satysfakcji i poprawić sobie nastrój w chwilach, gdy chcemy schować głowę w piasek – komentuje Agata Nykowska, Senior Brand Marketing Manager w Mars Polska.

W ramach kampanii przygotowano specjalne formaty video, które pojawią się w kampanii digital. Aktywacja jest planowana również na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTubie oraz w aplikacji TVP Sport.  

Za stworzenie kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja The&Partnership, a za jej adaptację Eg+, które współtworzyło również kreacje graficzne nowej kampanii Snickers® wraz z Brandcomm. Za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny jest Mediacom, a działania PR są realizowane przez agencję Garden of Words Group. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę! Biuro prasowe
2024-12-27 | 18:00

Doskonale warunki na narty w Szczyrku. Narciarze tłumnie odwiedzają Beskid Sport Arenę!

W poprzednim sezonie (2023/2024) ośrodek Beskid Sport Arena otwarł się już 2 grudnia, natomiast w tym roku trzeba było poczekać trochę dłużej. Wszystko jednak wskazuje na to, że
Sport Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025
2024-12-09 | 01:00

Znamy datę Rosa Challenge Tour 2025

To już pewne – na polu golfowym Rosa odbędzie się kolejny turniej z cyklu Challenge Tour.  Oficjalny harmonogram został opublikowany dzisiaj na oficjalnej stronie turnieju. W nowym
Sport Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!
2024-10-18 | 09:00

Zielona Infrastruktura Sportowa Przyszłości – nie moda tylko konieczność!

Eksperci od dawna dyskutują o potrzebie wprowadzania ekologicznych rozwiązań w infrastrukturze sportowej oraz o wyzwaniach związanych ze zrównoważonym rozwojem. W centrum uwagi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Polska uzależniona od leków z importu. To zagrożenie dla bezpieczeństwa lekowego kraju

Niespełna jedna trzecia sprzedawanych w Polsce leków jest produkowana w naszym kraju, podczas gdy średnia europejska to około 70 proc. Uzależnienie od importu jest poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa lekowego. Wzmocnieniu tego obszaru ma służyć jeden z konkursów w ramach KPO, który niedawno rozstrzygnęła Agencja Badań Medycznych. 112 mln zł trafi na wsparcie 22 projektów z obszaru innowacyjnych technologii biomedycznych. Jeden z nich dotyczy opracowania leków generycznych stosowanych w leczeniu POChP i astmy.

Robotyka i SI

Unia Europejska spóźniona w wyścigu AI. Eksperci apelują o szybsze inwestycje i zaprzestanie regulacji

– Decyzja o zainwestowaniu 200 mld euro w sztuczną inteligencję została podjęta zbyt późno – ocenia dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema. Jak podkreśla, Europa pozostaje w tyle za Stanami Zjednoczonymi i Chinami w zakresie innowacji. Kluczowe znaczenie ma teraz tempo i sposób dystrybucji środków – jeśli zostaną przekazane zbyt późno, efekty inwestycji mogą się stać nieaktualne w dynamicznie rozwijającym się świecie AI. Kolejne postulaty dotyczą zaprzestania regulacji i skupienia się na technologicznych niszach, w których jesteśmy liderami.

Sport

Rusza nowy sezon rowerów publicznych. Na ten element zrównoważonej mobilności stawia coraz więcej polskich miast [DEPESZA]

1 marca wystartował nowy sezon rowerów publicznych Nextbike. W tym roku mieszkańcy 80 polskich miast będą mieli do dyspozycji około 18 tys. rowerów. Szczególnym projektem będzie integracja działającego w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii Metroroweru z Kolejami Śląskimi, co stworzy jeden z pierwszych w Polsce systemów transportowych w modelu mobility as a service. – Miasta konsekwentnie rozwijają infrastrukturę rowerową, dostrzegając jej kluczową rolę w budowaniu zrównoważonego transportu – ocenia Tomasz Wojtkiewicz, prezes zarządu Grupy Nextbike.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć