Planujesz wakacyjne promocje? Pamiętaj o tych działaniach.
Kreatywne podejście i efektywne wykorzystanie różnych kanałów komunikacji – od tego należy zacząć planowanie wakacyjnych promocji. Z pewnością zwiększy to szanse na sukces i zmaksymalizuje zasięg reklamy. Warto rozważyć kilka sprawdzonych metod, które pomogą dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów.
#1 Kampanie w mediach społecznościowych
Media społecznościowe oferują szerokie możliwości targetowania reklam, pozwalając na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej na podstawie wieku, miejsca zamieszkania, zainteresowań i wielu innych kryteriów. Przykładowo – przedsiębiorstwo budowlane może wybrać wśród odbiorców osoby zainteresowane remontem, a salon kosmetyczny np. kobiety, w wieku 18-50 lat, zamieszkujące okolicę. Wykorzystanie tej strategii pozwala na skierowanie oferty bezpośrednio do osób najbardziej zainteresowanych wakacyjnymi promocjami. Planując kampanię w social mediach, pamiętaj o atrakcyjnym przekazie, który przyciągnie uwagę użytkowników, zachęci do interakcji i skorzystania z oferty.
#2 Kampanie OOH (Out-Of-Home)
Reklama zewnętrzna pozostaje jednym z kluczowych elementów skutecznego dotarcia do potencjalnych klientów. Robert Dąbrowski, CEO Recevent uważa, że nośniki takie jak tablice mobilne cieszą się dużą popularnością ze względu na możliwość umieszczania ich w strategicznych lokalizacjach i opcję zmiany położenia. Pozwala to na efektywne docieranie do wybranej grupy docelowej. Przykładem mogą być citylighty. - Umieszczane w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak np. deptaki czy przystanki, zapewniają doskonałą widoczność reklam. Dzięki ich lokalizacji na wysokości wzroku, odbiorcy nie mogą przejść obok nich obojętnie. Jasne, atrakcyjne wizualnie panele skutecznie przyciągają uwagę i mogą być dostosowane do specyficznych potrzeb różnych grup odbiorców - wyjaśnia ekspert z Recevent.
#3 Kampanie w wynikach wyszukiwania Google
Reklama w Google, szczególnie połączona z remarketingiem, to sposób na przypomnienie o ofercie osobom, które już wcześniej wykazały zainteresowanie podobnymi produktami lub usługami. Kampanie te umożliwiają pojawienie się w wynikach wyszukiwania dokładnie wtedy, gdy potencjalny klient szuka konkretnych ofert lub wcześniej odwiedził naszą stronę, co znacznie zwiększa szansę na konwersję.
Efektywne planowanie wakacyjnych promocji wymaga zróżnicowanego podejścia i wykorzystania synergii między różnymi kanałami reklamowymi. Najważniejsze jednak jest zaplanowanie działań z wyprzedzeniem, aby w wakacje ze spokojem patrzeć na efekty działań.

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.