Platforma OdFreelancera.pl już na rynku polskim
Agencja Face it!
Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/
Pandemia sprawiła, że na polskim rynku znacząco zwiększa się liczba freelancerów, co zainspirowało Pawła Raka z Chorzowa do stworzenia nowej platformy internetowej OdFreelancera.pl. Serwis istnieje dopiero od kwietnia tego roku, ale już zdążył wzbudzić spore zainteresowanie. Głównym celem projektu jest gromadzenie ofert pracy dla freelancerów.
Freelancer na polskim rynku pracy
Freelancing to dla jednych sposób rozwoju drogi zawodowej bez szefa, bez korporacji i limitu urlopu. Dla innych to wręcz styl życia. Sposób na to, aby spełniać się zawodowo, a przy tym czerpać z życia pełnymi garściami.
Według portalu Money.pl liczba freelancerów w Polsce zwiększyła się z roku na rok o 7 %. Jak wiadomo pandemia COVID 19 dla niektórych branż była bardzo ciężka, ale freelancerzy wyszli z tego obronną ręką, wręcz zwiększył się popyt na ich usługi.
Początkujący freelancer ogłasza się głównie w social mediach, gdzie często przy jednym ogłoszeniu jest mnóstwo odpowiedzi. Wtedy warto zadbać o portfolio, bo to wizytówka, która będzie mówiła za freelancera – mówi Paweł Rak. Nasz portal odfreelancera.pl stwarza możliwości pokazania swoich najlepszych prac, co w przypadku wolnych zawodów jest niezbędne. Gdy starasz się pracę na etat, przechodzisz przez skomplikowany proces rekrutacyjny, którego jednym z elementów jest rozmowa kwalifikacyjna. Freelancerzy niezbyt często odbywają takie rozmowy. Zdecydowanie częściej, potencjalni zleceniodawcy weryfikują ich dotychczasowe osiągnięcia, właśnie przeglądając przesłane portfolio.
Platforma, która gromadzi freelancerów
OdFreelancera.pl to platforma, która jest skierowana dla przedsiębiorców i freelancerów. Jej zadaniem jest zdobywanie dla przedsiębiorców odpowiednich freelancerów, którzy wykonają ich projekty. Największą grupę freelancerów można spotkać w branży IT- zdradza założyciel platformy. Bardzo dużym uznaniem na rynku polskim cieszą się też marketingowcy, copywriterzy oraz tłumacze. Gdy klient chce sprawdzić ofertę naszych freelancerów, nie musi się rejestrować, proces rejestracji można zacząć dopiero po wybraniu swojego freelancera. Do tego ani przedsiębiorca, ani freelancer nie ponosi żadnych kosztów z zakładaniem konta na naszej platformie internetowej.
Platforma Odfreelancera.pl pozwala też na wyszukanie zleceniobiorcy po kategorii zlecenia oraz przy określeniu budżetu, którym dysponujemy. Na stronie OdFreelancera.pl mamy też możliwość zostawiania ocen zarówno przedsiębiorców, jak i freelancerów.
Plusy korzystania z platformy odfreelancera.pl
Nasza platforma powstała jako miejsce, gdzie bezpieczeństwo transakcji jest priorytetem – wyjaśnia Paweł Rak. Wynikało to z obserwacji. Podczas powstawania platformy sprawdziliśmy, jakie potrzeby mają zarówno freelancerzy jak i przedsiębiorcy korzystający z ich usług. Okazało się, że jednym z największych problemów jest terminowość - zarówno wykonania zadania, jak i zapłaty. Rozwiązaliśmy ten problem w taki sposób, że klient umawiający się z freelancerem jeszcze przed rozpoczęciem prac nad zleconym zadaniem wpłaca umówioną kwotę na konto platformy, gdzie pieniądze czekają bezpiecznie na zakończenie zadania. Freelancer ma pewność, że po zakończonym zadaniu dostanie zapłatę za swoją pracę w terminie do dwóch tygodni po zakończeniu zadania. Klient natomiast ma pewność, że jego zlecenie zostanie wykonane w terminie oraz ma zapewnioną gwarancję ewentualnych poprawek zgodnie z umową. Udostępniliśmy komunikator wewnątrz naszej platformy który pozwala na łączenie się klientów i freelancerów.
Serdecznie zapraszamy na sprawdzenie platformy zarówno przedsiębiorców, jak i freelancerów, przejrzenie ofert oraz zakładanie profili.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.