Komunikaty PR

Po czym poznać PRZEdsiębiorcę?

2020-05-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Zadroga
PMM

ul. Batorego 2/30
31-135 Kraków
dorota.zadroga|pmm.org.pl| |dorota.zadroga|pmm.org.pl
698989141
pmm.org.pl

Aktualnie przeglądając oferty wszelkich szkoleń, webinarów i prelekcji łatwo o poczucie przytłoczenia i zagubienia. Aby pomóc w wyborze, a także dla oszczędności czasu i pieniędzy, powstała platforma dla ekspertów z różnych sektorów biznesu. Inicjatorem tego projektu jest Maciej Gnyszka - założyciel Towarzystw Biznesowych.

O tym, jak podczas szkolenia rozwijamy własne kompetencje, w dużej mierze stanowi jego charakter. Szybkość przyswajania informacji, sprawność w komunikacji czy umiejętność planowania, to bardzo indywidualne kwestie, a na ich rozrost potrzeba systematyczności. Patrząc na proces rozwoju jako na stały element naszej codzienności, dobrym wyborem może okazać się włączenie się do większej społeczności.

- Wymogi nowej codzienności są dla nas ciekawymi wyzwaniami. Odpowiedzią na jeden z nich, jest powstanie społeczności „PRZE”. Lata organizacji Towarzystw Biznesowych nauczyły mnie skuteczności w realizacji celów. Niedocenionym narzędziem sukcesu, jest budowanie trwałych relacji, przede wszystkim opartych na wspólnych wartościach. Wybierając „PRZElegentów” zadbałem o najwyższy poziom przekazywanej wiedzy, z której sam już korzystam. mówi Maciej Gnyszka, założyciel Towarzystw Biznesowych.

Inicjatywa „PRZE” to program cotygodniowych wystąpień ekspertów. Udział w spotkaniu jest dostępny dla wszystkich członków oficjalnej grupy na platformie Facebook. Członkiem może zostać każdy, chętny do zdobycia eksperckiej wiedzy, a także chcący budować uczciwe relacje z innymi uczestnikami. Dostęp do grupy, uzyskuje się za stosunkowo niewielką opłatą w formie subskrypcji, możliwe są 3 okresy członkostwa. Forma grupy, pozwala na stały i bezpośredni kontakt z ekspertami, przy jednoczesnej i szybkiej możliwości wypracowania wspólnych rozwiązań. Do programu, codziennie dołączają nowi eksperci.

Pełen program wraz z rejestracją są dostępne na stronie:

https://www.prze.org

 

Maciej Gnyszka urodził się w 1986 roku w Warszawie. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej oraz Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Stypendysta Instytutu Socjologii Uniwersytetu Ludwiga Maksymiliana w Monachium. Autor książki "Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by zaczął”. Od 2010 r. prezes Towarzystw Biznesowych.

Towarzystwa Biznesowe S.A. – jedna z największych ogólnopolskich organizacji networkingowych, która zrzesza ponad 400 członków: przedsiębiorców, właścicieli i profesjonalistów z różnych branż. Podczas spotkań networkingowych członkowie zdobywają doświadczenie, nawiązują cenne relacje biznesowe i prezentują swoje usługi. W ramach budowania przestrzeni przyjaznej przedsiębiorcom odbywają się także prelekcje ekspertów różnych dziedzin, członkowie mają także szanse rozwijać własne umiejętności ogólnobiznesowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PMM
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.