Komunikaty PR

Poczuj smak wakacji z nowym Lechem Shandy Spritz

2020-03-31  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania Butelka ( 3.35 MB )

Na zbliżający się sezon letni Lech Shandy powraca z nowym wariantem połączenia piwa
i lemoniady. Oryginalny Lech Shandy Spritz o smaku popularnego włoskiego drinka, to idealna propozycja dla wszystkich, którzy już teraz pragną poczuć smak wakacji!

Na sklepowych półkach pojawiła się kolejna nowość od marki Lech. Po ubiegłorocznym sukcesie Lecha Shandy o smaku Strawberry Margarita, nadszedł czas na wprowadzenie do sprzedaży następnego, intrygującego smaku. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, do rodziny dołączył nowy Lech Shandy Spritz, przywodzący na myśl smak cytrusowego orzeźwienia.

Kojarzący się z letnim klimatem Lech Shandy Spritz, to propozycja adresowana do miłośników piwa, którzy poszukają jego nieco delikatniejszej odmiany na upalne dni. Charakterystyczny smak pomarańczy znany z popularnego włoskiego drinka, przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom wytrawnych koktajli, lubiących słodycz cytrusów przełamaną lekką goryczką. Miks piwny, bazujący na krystalicznym Lechu Premium i docenianym na całym świecie pomarańczowym drinku, dostarczy maksymalnego orzeźwienia nawet w najbardziej upalne dni!

Lech Shandy Spritz Kompanii Piwowarskiej dostępny jest w sprzedaży w całej Polsce. Nowa propozycja dystrybuowana jest w butelkach 500 ml i puszkach o tej samej pojemności. Do rodziny Lecha Shandy należą również 3 smaki: Lemon, Mojito oraz Strawberry Margarita.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia? Biuro prasowe
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie
Przemysł spożywczy Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?
2024-12-17 | 14:30

Wyzwania bożonarodzeniowe. Jak kontrolować zachcianki i pokusy jedzeniowe?

Choinka, mikołaj, prezenty, pierwsza gwiazdka, rodzinna atmosfera – z czym jeszcze kojarzy nam się Boże Narodzenie? Oczywiście, że z suto zastawionym stołem, na którym

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.