Komunikaty PR

Poczuj smak wakacji z nowym Lechem Shandy Spritz

2020-03-31  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania Butelka ( 3.35 MB )

Na zbliżający się sezon letni Lech Shandy powraca z nowym wariantem połączenia piwa
i lemoniady. Oryginalny Lech Shandy Spritz o smaku popularnego włoskiego drinka, to idealna propozycja dla wszystkich, którzy już teraz pragną poczuć smak wakacji!

Na sklepowych półkach pojawiła się kolejna nowość od marki Lech. Po ubiegłorocznym sukcesie Lecha Shandy o smaku Strawberry Margarita, nadszedł czas na wprowadzenie do sprzedaży następnego, intrygującego smaku. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, do rodziny dołączył nowy Lech Shandy Spritz, przywodzący na myśl smak cytrusowego orzeźwienia.

Kojarzący się z letnim klimatem Lech Shandy Spritz, to propozycja adresowana do miłośników piwa, którzy poszukają jego nieco delikatniejszej odmiany na upalne dni. Charakterystyczny smak pomarańczy znany z popularnego włoskiego drinka, przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom wytrawnych koktajli, lubiących słodycz cytrusów przełamaną lekką goryczką. Miks piwny, bazujący na krystalicznym Lechu Premium i docenianym na całym świecie pomarańczowym drinku, dostarczy maksymalnego orzeźwienia nawet w najbardziej upalne dni!

Lech Shandy Spritz Kompanii Piwowarskiej dostępny jest w sprzedaży w całej Polsce. Nowa propozycja dystrybuowana jest w butelkach 500 ml i puszkach o tej samej pojemności. Do rodziny Lecha Shandy należą również 3 smaki: Lemon, Mojito oraz Strawberry Margarita.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.