Komunikaty PR

mOrganizer finansów - nowoczesne narzędzie do prowadzenia biznesu i zarządzania

2021-08-02  |  11:00
Biuro prasowe

 

Jeszcze nie tak dawno temu, przedsiębiorcy z małych i średnich firm musieli co miesiąc odwiedzać biuro księgowe z teczką faktur. Dziś z pomocą przychodzą nowe technologie dostępne na wyciągnięcie ręki. W sklepach Google Play oraz App Store pojawiła się najnowsza wersja aplikacji mOrganizer finansów, która oprócz innych funkcjonalności, pozwala na wystawianie faktur z poziomu smartfona.

 

mOrganizer finansów dostępny jest dla posiadaczy konta firmowego w mBanku w zakładce Mój biznes. Umożliwia wykonywanie zdjęć dokumentów i faktur kosztowych      oraz ich zdalne dostarczanie do księgowych. Kluczowe z punktu widzenia przedsiębiorcy funkcjonalności można w pełni realizować z poziomu aplikacji. Nawet tak istotna kwestia jak uzupełnianie danych przy pierwszym wystawianiu faktury na kontrahenta nie wymaga logowania do systemu.   

 

Największą zaletą aplikacji jest INBOX - funkcjonalność umożliwiająca wprowadzanie faktur kosztowych. Jeśli współpracujemy z księgowym, możemy od razu zdalnie udostępniać mu dokumenty, bez konieczności osobistego dostarczania ich do biura - mówi Patrycja Strzelecka, CCO w CashDirector.

 

Biznes z poziomu smartfona 

W dobie nowoczesnych technologii to niezwykłe ułatwienie. Zwłaszcza, że młodzi przedsiębiorcy bardzo często prowadzą biznes głównie poprzez smartfon, a nie laptopy, a kolejne pokolenie – Z używa już tylko smartfonów. Tym samym właśnie do aplikacji przenoszone jest coraz więcej funkcji związanych z fakturowaniem i finansami. Księgowość w chmurze to konieczność, która pozwala sprostać wielu zadaniom, od wystawiania faktur, po kontakt z księgowym czy urzędem.

 

Wielu absolwentów już w trakcie studiów decyduje się na prowadzenie swoich firm czy startupów. Zdecydowana większość z nich prowadzi biznesy z poziomu smartfona, a nasze wewnętrzne badania pokazują, że z każdym kolejnym rocznikiem takich osób jest coraz więcej. Cieszę, się, że powstają innowacyjne rozwiązania dla tych młodych, kreatywnych osób - ocenia dr Martin Dahl Dziekan Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego.

 

e-faktury to ekologia w biznesie

Elektroniczna księgowość przyczynia się do mocnego ograniczenia zużywania papieru, a w niektórych wypadkach całkowitego wyeliminowania tradycyjnych faktur, tym samym wpisując się w trend NoPaper. Już kilka lat temu głośno mówiło się o tym, że w Polsce wystawia się około 1,5 miliarda papierowych faktur rocznie, czyli wycina 255 tysięcy drzew, zużywa 120 tysięcy MWh energii elektrycznej oraz zanieczyszcza ok. 6,6 miliardów litrów wody. Jak wynika z danych Eurostatu, które przedstawia raport „Cyfrowe fakturowanie w Polsce”, już 13% firm w kraju i 18% w UE zdecydowało się na całkowitą rezygnację z drukowanych faktur. W tym roku w Polsce planowane jest pilotażowe uruchomienie Centralnego Rejestry Faktur, a jego start zaplanowany jest na 2021 r.

 

Mobilna księgowość to wygodne i praktyczne rozwiązanie. Dokumenty są przesyłane od razu, rozliczenia docierają na czas. Pozwala to skoncentrować się na pracy oraz precyzyjnie zaplanować firmowe wydatki. Ponadto, rezygnując z tradycyjnego drukowania faktur, chronimy środowisko - Patrycja Strzelecka, CCO w CashDirector.

 

 

Jakie korzyści niesie ze sobą mOrganizer finansów?

  • wprowadzanie faktur kosztowych (INBOX) 

  • rozliczanie i kontrolowanie kosztów (MOJE KOSZTY)

  • rozliczanie faktur i sprawdzenie stanu swojego biznesu (ASYSTENT FINANSOWY)

  • generowanie JPK_V7 i JPK_FA

  • rozliczanie faktur z płatnościami

  • wystawianie faktur

  • wystawianie faktur cyklicznych lub proform

  • sprawdzanie i zmiana danych na wystawionych fakturach

  • generowanie deklaracji i zamykanie miesiąca przy samodzielnym prowadzeniu księgowości

  • rozliczanie składki ZUS przy samodzielnym prowadzeniu księgowości

  • opłacanie składki ZUS przy samodzielnym prowadzeniu księgowości

  • wystawianie faktury za pomocą aplikacji mOrganizer finansów

  • podłączenie wybranego księgowego i zdalne dostarczanie dokumentów

  • e-segregator


 

App Store 

https://apps.apple.com/pl/app/morganizer/id1560196930

Google Play

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cashdirector.morganizer&hl=pl&gl=US





 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Podatki Deklaracja dochodów i zwrot podatku w Europie: odpowiedzi na pytania Polaków Biuro prasowe
2024-12-19 | 13:00

Deklaracja dochodów i zwrot podatku w Europie: odpowiedzi na pytania Polaków

Dzisiaj przeprowadzka do innego kraju Europy jest dla wielu Polaków krokiem wymuszonym. Wiąże się to jednak nie tylko z trudnościami związanymi z legalizacją
Podatki BCC: Podatkowe podsumowanie 2024 roku
2024-12-16 | 08:00

BCC: Podatkowe podsumowanie 2024 roku

Rok 2024 z pewnością zapadnie w pamięć podatnikom – zarówno przedsiębiorcom, jak i osobom fizycznym – jako czas pełen wyzwań. Liczne zmiany legislacyjne, dynamiczne
Podatki Faktura korygująca - poprawienie błędów na dokumencie pierwotnym
2024-12-13 | 11:00

Faktura korygująca - poprawienie błędów na dokumencie pierwotnym

Zgodnie z najnowszymi regulacjami księgowymi i podatkowymi przedsiębiorcy powinni zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe rozliczanie korekt. To pozwoli im uniknąć

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.