mOrganizer finansów - nowoczesne narzędzie do prowadzenia biznesu i zarządzania
Jeszcze nie tak dawno temu, przedsiębiorcy z małych i średnich firm musieli co miesiąc odwiedzać biuro księgowe z teczką faktur. Dziś z pomocą przychodzą nowe technologie dostępne na wyciągnięcie ręki. W sklepach Google Play oraz App Store pojawiła się najnowsza wersja aplikacji mOrganizer finansów, która oprócz innych funkcjonalności, pozwala na wystawianie faktur z poziomu smartfona.
mOrganizer finansów dostępny jest dla posiadaczy konta firmowego w mBanku w zakładce Mój biznes. Umożliwia wykonywanie zdjęć dokumentów i faktur kosztowych oraz ich zdalne dostarczanie do księgowych. Kluczowe z punktu widzenia przedsiębiorcy funkcjonalności można w pełni realizować z poziomu aplikacji. Nawet tak istotna kwestia jak uzupełnianie danych przy pierwszym wystawianiu faktury na kontrahenta nie wymaga logowania do systemu.
Największą zaletą aplikacji jest INBOX - funkcjonalność umożliwiająca wprowadzanie faktur kosztowych. Jeśli współpracujemy z księgowym, możemy od razu zdalnie udostępniać mu dokumenty, bez konieczności osobistego dostarczania ich do biura - mówi Patrycja Strzelecka, CCO w CashDirector.
Biznes z poziomu smartfona
W dobie nowoczesnych technologii to niezwykłe ułatwienie. Zwłaszcza, że młodzi przedsiębiorcy bardzo często prowadzą biznes głównie poprzez smartfon, a nie laptopy, a kolejne pokolenie – Z używa już tylko smartfonów. Tym samym właśnie do aplikacji przenoszone jest coraz więcej funkcji związanych z fakturowaniem i finansami. Księgowość w chmurze to konieczność, która pozwala sprostać wielu zadaniom, od wystawiania faktur, po kontakt z księgowym czy urzędem.
Wielu absolwentów już w trakcie studiów decyduje się na prowadzenie swoich firm czy startupów. Zdecydowana większość z nich prowadzi biznesy z poziomu smartfona, a nasze wewnętrzne badania pokazują, że z każdym kolejnym rocznikiem takich osób jest coraz więcej. Cieszę, się, że powstają innowacyjne rozwiązania dla tych młodych, kreatywnych osób - ocenia dr Martin Dahl Dziekan Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego.
e-faktury to ekologia w biznesie
Elektroniczna księgowość przyczynia się do mocnego ograniczenia zużywania papieru, a w niektórych wypadkach całkowitego wyeliminowania tradycyjnych faktur, tym samym wpisując się w trend NoPaper. Już kilka lat temu głośno mówiło się o tym, że w Polsce wystawia się około 1,5 miliarda papierowych faktur rocznie, czyli wycina 255 tysięcy drzew, zużywa 120 tysięcy MWh energii elektrycznej oraz zanieczyszcza ok. 6,6 miliardów litrów wody. Jak wynika z danych Eurostatu, które przedstawia raport „Cyfrowe fakturowanie w Polsce”, już 13% firm w kraju i 18% w UE zdecydowało się na całkowitą rezygnację z drukowanych faktur. W tym roku w Polsce planowane jest pilotażowe uruchomienie Centralnego Rejestry Faktur, a jego start zaplanowany jest na 2021 r.
Mobilna księgowość to wygodne i praktyczne rozwiązanie. Dokumenty są przesyłane od razu, rozliczenia docierają na czas. Pozwala to skoncentrować się na pracy oraz precyzyjnie zaplanować firmowe wydatki. Ponadto, rezygnując z tradycyjnego drukowania faktur, chronimy środowisko - Patrycja Strzelecka, CCO w CashDirector.
Jakie korzyści niesie ze sobą mOrganizer finansów?
-
wprowadzanie faktur kosztowych (INBOX)
-
rozliczanie i kontrolowanie kosztów (MOJE KOSZTY)
-
rozliczanie faktur i sprawdzenie stanu swojego biznesu (ASYSTENT FINANSOWY)
-
generowanie JPK_V7 i JPK_FA
-
rozliczanie faktur z płatnościami
-
wystawianie faktur
-
wystawianie faktur cyklicznych lub proform
-
sprawdzanie i zmiana danych na wystawionych fakturach
-
generowanie deklaracji i zamykanie miesiąca przy samodzielnym prowadzeniu księgowości
-
rozliczanie składki ZUS przy samodzielnym prowadzeniu księgowości
-
opłacanie składki ZUS przy samodzielnym prowadzeniu księgowości
-
wystawianie faktury za pomocą aplikacji mOrganizer finansów
-
podłączenie wybranego księgowego i zdalne dostarczanie dokumentów
-
e-segregator
App Store
https://apps.apple.com/pl/app/morganizer/id1560196930
Google Play
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cashdirector.morganizer&hl=pl&gl=US
Deklaracja dochodów i zwrot podatku w Europie: odpowiedzi na pytania Polaków
BCC: Podatkowe podsumowanie 2024 roku
Faktura korygująca - poprawienie błędów na dokumencie pierwotnym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.