Polacy awansują w strukturach TP Vision
Polski oddział TP Vision – właściciela marki Philips TV & Sound, wiodącego producenta telewizorów oraz sprzętu audio, rozszerza swoją działalność o rynek czeski i słowacki - będzie odpowiadał za obszar TV & Sound w ramach nowo utworzonego klastra w tej części Europy. Jednocześnie w strukturach grupy awansują polscy menedżerowie. Marcin Habzda – dotychczasowy Dyrektor Generalny TP Vision w Polsce objął funkcję Dyrektora Zarządzającego Regionu, a Tomasz Miśkiewicz – dotychczasowy Marketing Manager na rynek polski – stanowisko Dyrektora Marketingu na Polskę, Czechy i Słowację.
Marcin Habzda ma wszechstronne i długoletnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu w branży audio-video, z którą związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Do TP Vision Polska dołączył w 2015 roku, przez ostatnie 8 lat pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego. W nowej roli, jako Dyrektor Zarządzający Regionu, odpowiadać będzie za realizację strategii i działalność operacyjną firmy w regionie obejmującym Polskę, Czechy oraz Słowację. Marcin Habzda jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Ceni równowagę pomiędzy życiem zawodowym, a osobistym - wolne chwile spędza przede wszystkim z rodziną.
Z kolei Tomasz Miśkiewicz, dotychczasowy Marketing Manager TP Vision Polska, z branżą związany jest od przeszło 10 lat. Odpowiadał m.in. za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla biznesu PHILIPS TV w Polsce oraz wprowadzanie nowych produktów na lokalnym rynku. W swojej nowej roli - jako Dyrektor Marketingu na Polskę, Czechy i Słowację rozszerza zakres odpowiedzialności o dwa kolejne rynki – odpowiadać będzie
za wdrażanie, monitorowanie oraz ocenę skuteczności lokalnych strategii i kampanii marketingowych w tych trzech europejskich krajach. Tomasz Miśkiewicz jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnych chwilach biega, jeździ na rowerze, żegluje, a zimą jeździ na nartach.
TP Vision to europejski producent urządzeń elektronicznych z centralą w Amsterdamie, który zajmuje się produkcją i dystrybucją telewizorów i urządzeń audio pod marką Philips. W Polsce TP Vision działa jako oddział, który zajmuje się sprzedażą, marketingiem i dystrybucją produktów Philips TV & Sound. Firma oferuje szeroki wybór telewizorów, soundbarów, słuchawek, głośników i innych urządzeń audio. TP Vision ma też w Polsce swoją fabrykę
- w Gorzowie Wielkopolskim. Jest to jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w kraju, produkujący telewizory LED i OLED, a także monitory do komputerów i zatrudniający około 700 pracowników.
***
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.