Komunikaty PR

Polacy awansują w strukturach TP Vision

2023-04-05  |  17:00
Biuro prasowe

 

Polski oddział TP Vision – właściciela marki Philips TV & Sound, wiodącego producenta telewizorów oraz sprzętu audio, rozszerza swoją działalność o rynek czeski i słowacki - będzie odpowiadał za obszar TV & Sound w ramach  nowo utworzonego klastra w tej części Europy. Jednocześnie w strukturach grupy awansują polscy menedżerowie. Marcin Habzda – dotychczasowy Dyrektor Generalny TP Vision w Polsce objął funkcję Dyrektora Zarządzającego Regionu, a Tomasz Miśkiewicz – dotychczasowy Marketing Manager na rynek polski – stanowisko Dyrektora Marketingu na Polskę, Czechy i Słowację.

 

Marcin Habzda ma wszechstronne i długoletnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu w branży audio-video, z którą związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Do TP Vision Polska dołączył w 2015 roku, przez ostatnie 8 lat pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego. W nowej roli, jako Dyrektor Zarządzający Regionu, odpowiadać będzie za realizację strategii i działalność operacyjną firmy w regionie obejmującym Polskę, Czechy oraz Słowację. Marcin Habzda jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Ceni równowagę pomiędzy życiem zawodowym, a osobistym - wolne chwile spędza przede wszystkim z rodziną.

 

Z kolei Tomasz Miśkiewicz, dotychczasowy Marketing Manager TP Vision Polska, z branżą związany jest od przeszło 10 lat. Odpowiadał m.in. za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla biznesu PHILIPS TV w Polsce oraz wprowadzanie nowych produktów na lokalnym rynku. W swojej nowej roli - jako Dyrektor Marketingu na Polskę, Czechy i Słowację rozszerza zakres odpowiedzialności o dwa kolejne rynki – odpowiadać będzie
za wdrażanie, monitorowanie oraz ocenę skuteczności lokalnych strategii i kampanii marketingowych w tych trzech europejskich krajach. Tomasz Miśkiewicz jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnych chwilach biega, jeździ na rowerze, żegluje, a zimą jeździ na nartach.

 

TP Vision to europejski producent urządzeń elektronicznych z centralą w Amsterdamie, który zajmuje się produkcją i dystrybucją telewizorów i urządzeń audio pod marką Philips. W Polsce TP Vision działa jako oddział, który zajmuje się sprzedażą, marketingiem i dystrybucją produktów Philips TV & Sound. Firma oferuje szeroki wybór telewizorów, soundbarów, słuchawek, głośników i innych urządzeń audio. TP Vision ma też w Polsce swoją fabrykę
- w Gorzowie Wielkopolskim. Jest to jeden z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w kraju, produkujący telewizory LED i OLED, a także monitory do komputerów i zatrudniający około 700 pracowników.

 

 

***

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.