Komunikaty PR

Polacy wśród wyróżnionych w globalnym konkursie fotograficznym Huawei Next Image

2022-01-28  |  16:30
Biuro prasowe

Dwóch fotografów z Polski otrzymało wyróżnienia w czwartej edycji globalnego fotograficznego konkursu Huawei Next Image 2021, zdobywając nagrody w kategoriach Portret i Teleobiektyw. Równorzędne nagrody główne, czyli 10 000 dolarów i tytuł Photographer
of the Year, trafiły do trzech fotografów pochodzących z Czech, Węgier i Chin. Jury wyróżniło w sumie aż 70 zdjęć wybranych spośród rekordowego miliona zgłoszeń ze 100 krajów z całego świata.

Po raz pierwszy w konkursie przyznano nagrodę Student Focus Awards. Młodzi fotografowie
w wieku od 18 do 24 lat otrzymali nagrody pieniężne w wysokości 1 000 dolarów oraz najnowsze fotograficzne smartfony Huawei P50 Pro.

Zdobywcy tytułów Photographer of the Year to:

  • Attila Tompa z Węgier, który na zdjęciu zatytułowanym „Generations” przedstawił więź łączącą bliskie mu osoby – babcię i wnuczkę;
  • Zhang Wei z Chin i jego zdjęcie „Hometown feast” prezentujące tradycyjną ucztę w jego rodzinnym mieście Longyan City;
  • Zdeněk Dvořák z Czech, który w sentymentalny sposób zobrazował narodziny swojej córki.

Jury wyróżniło też i nagrodziło tytułami Best-in-Category Winners i Runner-up Winners fotografów we wszystkich dziesięciu kategoriach: Portret, Monochromatyzm, Kolor, Migawka, Noc, Teleobiektyw, Superszeroki kąt, Supermakro i Opowieść wideo. Autorzy 27 wyróżnionych zdjęć otrzymali nagrody pieniężne w wysokości 1 000 dolarów, a 30 z nich – nagrody w postaci smartwatcha Huawei Watch 3.

Polacy wyróżnieni w konkursie to:

  • Adrian Kulik – w kategorii Portret za zdjęcie „There is not”;
  • Bartosz Radwański – w kategorii Teleobiektyw za zdjęcie „The Mist Rider”.

Wszystkie nagrodzone prace czwartej edycji konkursu można obejrzeć na stronie: https://gallery.consumer.huawei.com/.

Huawei Next Image to jeden z największych na świecie międzynarodowych konkursów fotograficznych, który organizowany jest od 2017 roku i zachęca fanów fotografii mobilnej, amatorów
i profesjonalistów, do dzielenia się swoją twórczością. Zgłoszone zdjęcia były oceniane przez jury złożone z ekspertów i profesjonalnych fotografów – wśród nich znaleźli się między innymi Olivier Chiabodo, producent radiowy i telewizyjny, założyciel The Explorers; Karen Smith, krytyczka sztuki, kuratorka; Liu Heung Shing, fotograf, założyciel Shangai Center of Photography oraz Lin Haiyin, fotografka, zwyciężczyni Huawei Next Image 2020.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.