Komunikaty PR

Polacy wśród wyróżnionych w globalnym konkursie fotograficznym Huawei Next Image

2022-01-28  |  16:30
Biuro prasowe

Dwóch fotografów z Polski otrzymało wyróżnienia w czwartej edycji globalnego fotograficznego konkursu Huawei Next Image 2021, zdobywając nagrody w kategoriach Portret i Teleobiektyw. Równorzędne nagrody główne, czyli 10 000 dolarów i tytuł Photographer
of the Year, trafiły do trzech fotografów pochodzących z Czech, Węgier i Chin. Jury wyróżniło w sumie aż 70 zdjęć wybranych spośród rekordowego miliona zgłoszeń ze 100 krajów z całego świata.

Po raz pierwszy w konkursie przyznano nagrodę Student Focus Awards. Młodzi fotografowie
w wieku od 18 do 24 lat otrzymali nagrody pieniężne w wysokości 1 000 dolarów oraz najnowsze fotograficzne smartfony Huawei P50 Pro.

Zdobywcy tytułów Photographer of the Year to:

  • Attila Tompa z Węgier, który na zdjęciu zatytułowanym „Generations” przedstawił więź łączącą bliskie mu osoby – babcię i wnuczkę;
  • Zhang Wei z Chin i jego zdjęcie „Hometown feast” prezentujące tradycyjną ucztę w jego rodzinnym mieście Longyan City;
  • Zdeněk Dvořák z Czech, który w sentymentalny sposób zobrazował narodziny swojej córki.

Jury wyróżniło też i nagrodziło tytułami Best-in-Category Winners i Runner-up Winners fotografów we wszystkich dziesięciu kategoriach: Portret, Monochromatyzm, Kolor, Migawka, Noc, Teleobiektyw, Superszeroki kąt, Supermakro i Opowieść wideo. Autorzy 27 wyróżnionych zdjęć otrzymali nagrody pieniężne w wysokości 1 000 dolarów, a 30 z nich – nagrody w postaci smartwatcha Huawei Watch 3.

Polacy wyróżnieni w konkursie to:

  • Adrian Kulik – w kategorii Portret za zdjęcie „There is not”;
  • Bartosz Radwański – w kategorii Teleobiektyw za zdjęcie „The Mist Rider”.

Wszystkie nagrodzone prace czwartej edycji konkursu można obejrzeć na stronie: https://gallery.consumer.huawei.com/.

Huawei Next Image to jeden z największych na świecie międzynarodowych konkursów fotograficznych, który organizowany jest od 2017 roku i zachęca fanów fotografii mobilnej, amatorów
i profesjonalistów, do dzielenia się swoją twórczością. Zgłoszone zdjęcia były oceniane przez jury złożone z ekspertów i profesjonalnych fotografów – wśród nich znaleźli się między innymi Olivier Chiabodo, producent radiowy i telewizyjny, założyciel The Explorers; Karen Smith, krytyczka sztuki, kuratorka; Liu Heung Shing, fotograf, założyciel Shangai Center of Photography oraz Lin Haiyin, fotografka, zwyciężczyni Huawei Next Image 2020.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.