Komunikaty PR

PolCard from Fiserv rusza z kampanią „PrzyGotuj firmę na zmieniający się świat!”

2022-06-20  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG
Do pobrania fiserv ( 0.03 MB )

W ramach kampanii przedsiębiorcy mają szanse wdrożyć płatności bezgotówkowe w swojej firmie na bardzo korzystnych warunkach. W ofercie jest m.in. pakiet produktowy 1+1. Korzystając z tej opcji można otrzymać terminal oraz dostęp do aplikacji płatniczej PolCard® Go za 1 grosz miesięcznie. Ponadto kampania ma wspierać przedsiębiorców w lepszym przygotowaniu do prowadzenia biznesu w świecie ciągłych zmian. Właściciele firm mają zapewnioną m.in. opiekę techniczną, indywidualnego opiekuna, dostęp do platformy OnePortal24 umożliwiającej śledzenie transakcji w czasie rzeczywistym oraz możliwość wzięcia ekspresowej pożyczki.

Nowoczesne technologie niewątpliwie przyczyniają się do wzrostu popularności płatności bezgotówkowych. Dodatkowo wyraźne umocnienie tego trendu zaobserwowano wraz z wybuchem pandemii Covid-19. Można zauważyć, że konsumenci, którzy zaczęli w tym czasie płacić bezgotówkowo, nie chcą już wracać do gotówki. Ponadto wprowadzony 1 stycznia 2022 roku Polski Ład, nakłada na przedsiębiorców obowiązek zapewnienia płatności bezgotówkowych w swoich firmach.

Dwa terminale za 1 grosz

Aby pomóc firmom we wdrożeniach płatności bezgotówkowych, PolCard from Fiserv przygotował bardzo korzystne propozycje współpracy. W pakiecie 1+1 firma otrzyma w ramach Programu Polska Bezgotówkowa terminal za 0 zł oraz dostęp do aplikacji płatniczej PolCard Go. Koszt aplikacji to 1 grosz/mies. przez pierwsze 6 miesięcy. To idealne rozwiązanie do przetestowania szybkiego, wygodnego i bezpiecznego przyjmowania płatności w dowolnym miejscu i czasie, na urządzeniach mobilnych z systemem Android. Kolejną opcją skierowaną do przedsiębiorców, którzy dopiero wprowadzają płatności bezgotówkowe jest zakup terminala płatniczego w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Przez pierwsze 5 miesięcy klient dostanie go zupełnie za damo. Przez kolejne 19 miesięcy – za symboliczną złotówkę/mies.

Wdrożenie płatności bezgotówkowych to liczne korzyści zarówno dla właścicieli firm, jak i ich klientów. Łatwość opłacenia zamówienia może zwiększyć poziom zadowolenia konsumentów, zachęcić ich do korzystania z usług danej firmy i w rezultacie zwiększyć wpływy do kasy przedsiębiorstwa. Co więcej, ponieważ każda operacja bezgotówkowa zostawia swój ślad w historii naszego konta, przedsiębiorca może lepiej kontrolować swój obrót. Należy również pamiętać, że brak terminala płatniczego i możliwości płatności kartą może negatywnie wpłynąć na wizerunek firmy. Jest to częsty powód utraty klientów – szczególnie tych, którzy nie noszą przy sobie gotówki – mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A., właściciela marki PolCard.

Korzystna oferta również dla firm, które posiadają już terminal

PolCard from Fiserv nie zapomina  również o właścicielach firm, którzy już posiadają terminal płatniczy, ale szukają korzystniejszych warunków współpracy. W tym pakiecie klient może otrzymać ofertę niższej prowizji niż u obecnego dostawcy usług płatniczych, a cena terminala to zaledwie 1 zł/mies. nawet przez 12 miesięcy.

Kampania „PrzyGotuj firmę na zmieniający się świat!”, związana jest z ciągłą potrzebą dostosowywania się do ewoluującego świata – nowe przepisy, pandemia, inflacja, nowe zachowania i oczekiwania klientów czy nowi konkurenci. Dla przedsiębiorców jest to szczególnie trudny czas, dlatego PolCard from Fiserv wychodzi z tak korzystną ofertą współpracy i zapewnia dodatkowe wsparcie, które da przedsiębiorcom poczucie pewności i lepszego przygotowania do spokojnego prowadzenia biznesu w świecie ciągłych zmian. Dzięki podejmowanym przez PolCard from Fiserv działaniom i eksperckiemu wsparciu  przedsiębiorcy mogą skupić się wyłącznie na prowadzeniu i rozwijaniu swojego biznesu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.