Komunikaty PR

Polka awansuje w strukturach Packeta Group

2023-04-25  |  13:00
Biuro prasowe

 

Justyna Andreas – dotychczasowa Dyrektor Zarządzająca Packeta Poland, awansowała w strukturach Grupy i w kwietniu objęła stanowisko Managing Director Commercial Entities. W efekcie poza Polską, Skandynawią i krajami bałtyckimi, Justyna będzie odpowiadała za szereg rynków Europy Centralnej i Zachodniej. Awans jest wynikiem dynamicznego rozwoju Packety w Polsce, a jednocześnie wpisuje się w długoterminową strategię Grupy.

 

Justyna Andreas ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu struktur operacyjno-sprzedażowych oraz zarządzaniu spółkami logistycznymi i produkcyjnymi. Zajmowała stanowiska Country Managera, Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora Operacyjnego czy Członka Zarządu. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Karola w czeskiej Pradze, skończyła też studia podyplomowe w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego - na kierunku Marketing i Zarządzanie.

 

Funkcję Dyrektor Generalnej Packeta Poland pełni od września 2020 roku. Początkowo odpowiadała wyłącznie za rynek polski, by z czasem podjąć się rozwoju działalności firmy w krajach bałtyckich i skandynawskich. Obecnie obszar podległy Justynie Andreas znacząco wzrośnie – będzie dodatkowo zarządzać działalnością Packety w Niemczech, Rumunii, Słowenii oraz Europie Zachodniej.

 

Z wielką przyjemnością zaproponowaliśmy Justynie Andreas stanowisko Managing Director Commercial Entities. Jestem przekonany, że w oparciu o swoje dotychczasowe doświadczenie, zoptymalizuje ona i udoskonali obecny model zarządzania, pomoże ujednolicić procesy i uzyskać synergię pomiędzy poszczególnymi rynkami. Przełoży się to na dalszy rozwój Grupy Packeta, ale też całego sektora e-commerce w krajach, w których działamy – mówi Daniel Tinz, Group Chieg Commercial Officer w Packeta Group.

 

Plany na przyszłość – zwiększenie obrotów na rynkach europejskich

Ambicją Packety Poland jest podwojenie w 2023 roku liczby obsłużonych przesyłek. W szerszej perspektywie Justyna Andreas planuje położyć mocny nacisk na współpracę sprzedażową, marketingową i operacyjną między krajami. Strategia ta ma zaowocować rozwojem siatki połączeń i sprawniejszą obsługą klienta, co przełoży się na realne korzyści dla klientów.

 

- Rynki, na których działa Packeta postrzegam jako jeden organizm – wszystkie jego składowe muszą współpracować, by odnieść sukces. Zamierzam zintensyfikować ową współpracę, przede wszystkim na polu sprzedażowym, marketingowym oraz operacyjnym. Wierzę, że szybko zaowocuje to rozbudową siatki połączeń, optymalizacją kosztów logistycznych i sprawniejszą obsługą klienta. Jestem dumna z faktu, że niezależnie od skali klienta, jesteśmy w stanie zaoferować mu indywidualne rozwiązania transportowe, przygotowane w oparciu o jego oczekiwania. Dzięki centralizacji działań, możliwości te jeszcze bardziej urosły – mówi Justyna Andreas.

 

Zagraniczne rynki w zasięgu ręki

Choć dziś Packeta Poland jest wiodącą platformą dla e-commerce, świadcząca kompleksowe usługi logistyczne, początkowo pełniła rolę punktu zwrotów przesyłek i biura obsługi klienta z siedzibą w Cieszynie. Dynamiczny rozwój firmy rozpoczał się wraz z zatrudnieniem Justyny Andreas. Firma skupiła się na usługach cross border i wspieraniu polskich firm e-commerce w ekspansji zagranicznej. Packeta Group nawiązała współpracę partnerską z ponad 60 firmami kurierskimi w 33 krajach. Ich wybór nie był przypadkowy – platforma współpracuje jedynie z najpopularniejszymi lokalnymi firmami kurierskimi, które cieszą się największym zaufaniem nabywców. Dzieki temu daje swoim klientom wartość dodaną – wiarygodność wśród konsumentów już od pierwszych dni obecności na nowym rynku.

 

***

Packeta to globalna, cyfrowa platforma dla e-commerce, świadcząca kompleksowe usługi logistyczne. Założona w 2010 roku w Czechach przez Simonę Kijonkovą jako spółka Zásilkovna, w ciągu dekady przekształciła się w holding funkcjonujący pod nazwą Packeta Group, zrzeszający 14 podmiotów. Firma, współpracując ze sklepami internetowymi, szybko zyskała pozycję lidera w branży. Obecnie Packeta działa w 7 krajach, realizuje dostawy do 33 krajów, posiada ponad 15,3 tys. własnych punktów odbioru (w tym prawie 6,3 tys. Z-Boxów), 125 tys. punktów partnerskich i współpracuje z ponad 32 tys. sklepów internetowych. W 2022 roku obsłużyła przeszło 90 mln przesyłek. Firma pomaga także swoim Partnerom rozwijać biznes za granicą, dostosowując elastycznie usługę do ich potrzeb.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry Biuro prasowe
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy
Handel DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią
2025-04-14 | 06:00

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Nowa, piąta już w Polsce sortownia DPD Polska to strategiczna inwestycja firmy, której celem jest dalsza optymalizacja procesów logistycznych oraz zwiększenie
Handel Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo

Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.

Ochrona środowiska

K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.

Ochrona środowiska

Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.