Polski lider w produkcji dywaników samochodowych z produktem do traktorów
Specjalne dywaniki to wciąż mało popularna część wyposażenia wnętrza ciągnika rolniczego, które nieustannie narażone jest na zabrudzenie i zniszczenia. Naprzeciw potrzebom rolników i operatorów traktorów wyszedł polski producent dywaników samochodowych, FroGum. Marka o ugruntowanej pozycji zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym, otwiera się na nowy sektor i poszerza swoje portfolio o linię innowacyjnych wkładek MudMax.
Wszyscy rolnicy doskonale zdają sobie sprawę z trudności związanych z utrzymaniem czystości w kabinie ciągnika. Błoto, kurz, piasek czy kamienie mogą przedostawać się do wnętrza, brudzić je i utrudniać pracę. Usuwanie zanieczyszczeń wymaga czasu, wysiłku, a nierzadko także sporych nakładów finansowych. Dedykowane dywaniki do traktorów są praktycznym rozwiązaniem, które pozwala na zminimalizowanie ilości zabrudzeń w kabinie i ułatwienie procesu utrzymania jej w czystości, przy jednoczesnej ochronie przed uszkodzeniami.
– Wprowadzenie do oferty dywaników do traktorów to dla nas ważny krok w rozwoju. Wchodzimy w nowy segment rynku, co oznacza, że mamy możliwość zaoferowania konsumentom zupełnie nowych produktów. W FroGum zawsze stawiamy na innowacje i poszukiwanie sposobów na to, aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Dzięki poszerzeniu portfolio o linię MudMax, możemy przedstawić akcesorium, które jest praktyczne, odporne na czynniki zewnętrzne i łatwe do utrzymania w czystości, ale także odpowiada na potrzeby rynku – mówi Bartosz Frontczak, członek zarządu FroGum.
Dywaniki do zadań specjalnych
Linia dywaników MudMax została zaprojektowana tak, aby w pełni chronić podłogę kabiny traktora przed wodą i zanieczyszczeniami, a także zniszczeniami – zarówno mechanicznymi, jak i chemicznymi. Pozwala na to wykonanie z nietoksycznego materiału TPE, który cechuje się dużą wytrzymałością i odpornością na uszkodzenia, promieniowanie UV oraz ścieranie. Co więcej, tworzywo to nie reaguje z większością związków chemicznych, co jest niezwykle istotne w przypadku pracy z substancjami jak nawozy czy środki ochrony roślin.
Wkładki, dzięki dodatkowo usztywnionym krawędziom o wysokich rantach, dokładnie przylegają do ścianek przypodłogowych, skutecznie zabezpieczając podłoże kabiny przed ziemią, błotem czy piachem, w których otoczeniu traktory znajdują się na co dzień. Dywanik pozwala ograniczyć zużywanie się wnętrza kokpitu i przedłużyć jego żywotność, a co za tym idzie – zmniejszyć koszty utrzymania i konserwacji.
Bezpieczeństwo użytkowania produktów MudMax zwiększa antypoślizgowa struktura, która zapobiega poślizgnięciom i upadkom podczas wchodzenia i wychodzenia z kabiny, szczególnie gdy na zewnątrz jest ślisko i mokro. Za sprawą wysokiej przyczepności dywaniki nie przesuwają się podczas jazdy, pozostając na swoim miejscu. Lekka konstrukcja pozwala na szybki i prosty montaż oraz czyszczenie, do którego wystarczy wyłącznie woda.
Dywaniki do traktorów to ciekawa nowość na rynku akcesoriów, a taki dodatek może zainteresować wielu rolników i operatorów, którzy poszukują praktycznych i funkcjonalnych rozwiązań do swoich pojazdów.

Rolnicy dostaną 70 procent dopłaty

Czy kolejne nowoczesne gospodarstwo zostanie zlikwidowane decyzją urzędników podległych MRiRW?

SVI podwaja moce produkcyjne, otwierając drugi moduł szklarni w Zdunowie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.